Part 11

3.3K 345 19
                                    

Ειμαι καθησμενη στο κρεβατι. Τα ποδια μου ειναι γυμνα και ακουμπανε απαλα το πατωμα. Το μυαλο μου εχει δεχθει αρκετες πληροφορίες σε μια μερα και ειμαι σιγουρη οτι θα εκραγει απο στιγμη σε στιγμη. Πρεπει να βαλω μια ταξη στο κεφαλι μου και να ξεκαθαρισω καποια πραγματα.

Ο μονος ηχος ειναι το νερο που τρεχει μεσα στο μπανιο. Το μονο αρωμα ειναι αυτο της μπλουζας του. Τι στο καλο εχω παθει επιτελους;

Ηταν η πρωτη μου φορα. Πρωτη μου φορα. Νιωθω σαν καποια αλλη. Νιωθω διαφορετικα οχι μονο μεσα μου αλλα και καποιος αλλος νομιζω οτι μπορει να το καταλαβει. Δεν ηταν ομως οπως το περιμενα, δεν ηθελα ποτε να γινει ετσι. Περιμενα να ειναι τελειως ρομαντικο, με καποιον που αγαπω και με αγαπαει. Σε μια ταρατσα ενω βλεπουμε τα αστερια και μου λεει λογια αγαπης δινοντας μου τρυφερα φιλια, αλλα φυσικα δεν εγινε καθολου ετσι. Παρολα αυτα εγινε σε ενα κρεβατι με καποιον που ουσιαστικα μισω αλλα.. αλλα νομιζω μου αρεσει. Οχι φυσικα ο χαρακτηρας..αυτο ειναι το τελευταιο πραγμα που θα μου αρεζε σε αυτον. Ας ημαστε ειλικρινής, καθε κοριτσι δεν θα την χαλουσε να ειναι με τον Harry. Μελαχρινος, ψηλος, με πρασινα φωτινα ματια αλλα μυστήριο βλεμα που κανει τον τον οποιοδηποτε να θελει να τον γνωρισει. Εγω μπορει να ειμαι η εξερεση στον κανονα. Δεν ξερω παντως δεν θελω να ξαναμπλεχτω σε κατι τετειο ξανα με τον Harry, κι ας ηταν ο πρωτος μου. Ο Harry δεν σημαίνει τιποτα για εμενα.

Κανω μια παυση στις σκεψεις μου και σηκωνομαι απο το κρεβατι. Το νερο ακομα τρεχει μεσα στο μπανιο οποτε πιστευω θα κανει ωρα μεχρι να βγει.

Βγαζω την μπλουζα του και ψαχνω στον χωρο γυρω για τα ρουχα μου. Βρισκω το φορεμα μου κουβαριασμενο και πεταμενο διπλα απο το διπλο κρεβατι, οπως και τα παπουτσια μου. Που ειναι τα εσωρουχα μου; Ωχχ θεε μου η μερα δεν μπορει να γινει χειροτερη.

Ξαφνικα το νερο κλεινει και εγω ειμαι γυμνη. Περνω το φορεμα και το βαζω πανω μου για να καλυψω οσα πιο πολλα μπορω.

Ο Harry βγενει απο το μπανιο με μια μαυρη πετσετα τυλιγμενη γυρω απο την μεση του. Επιτηδες το κανει ειμαι σιγουρη. Κοιταει προς το μερος μου απορημένος.

"Γυμνη θα μεινεις; Κοιτα εγω δεν εχω προβλημα για σενα το λεω." λεει ειρωνικα και γελαει. Και να.. επιστρεψαμε στον παλιο καλο Harry.

"Σταματα!" του λεω αηδιασμενη. "Απλα δεν βρισκω τα εσωρουχα μου" λεω και μεχρι να πω την προταση ζεστη εχει 'συσσώρευτει' στα μαγουλα μου.

mr. Styles Where stories live. Discover now