HAKKIMDA 20 ŞEY (Meydan Okuma Etkinliği)

9.1K 581 193
                                    

Merhaba Diclelerim. Bu tabiki yeni bir bölüm değil. Maalesef o kadar hızlı yazamıyorum. ^^

Yeni bir meydan okuma etkinliği başlatılmış. Yazarlar hakkında 20 şey.

Ben de Pinktasticc in meydan okumasını kabul ediyorum.

(Bu eskide kalan bir meydan okumaydı. Olduğu gibi yayınlamayı uygun gördüm.)
.....

1) Fazlasıyla hassas ve kırılgan bir insanım. Çoğunluk kırıldığımda susmayı tercih ederim ama çok kırılmışsam karşı taraf çabuk hisseder.

2) Duyguları en zirve noktada yaşarım. Mutluysam, çok mutluyumdur, öfkeliysem çok öfkeliyimdir. Azım yok, dengem yok. Uçlarda yaşarım.

3) Yüzümde neredeyse hiç eksilmeyen bir gülümsemem var. Herkes "çok gülen, çok ağlar Aslı" der benim için. Gerçekten öyle oluyor.

4) İlk öykümdeki karakterlerimi ve yaşananları gerçek hayattan derledim. Hemen yazarımızın Yekta'sı kim diye düşünmeye başlamayın. Şu an bir Yektam yok.

5) Bir şeylerden çabuk sıkılabiliyorum. Uzun soluklu şeyler bana göre değil. Kaldı ki Mavi Umutlar adlı öykümde olacak çok şey varken, şimdiden bunları nasıl yetiştireceğimi düşünüyorum.

6) Benim için sevgi, aşktan üstündür. Aşk, bittiğinde geriye sevgi kalır. Aşk, sevginin ön aşaması gibi bir şey benim için.

7) Kendimi anlatmak, her zaman zor gelir bana. Kalbimdeki hislere anlam verecek kelimeleri bulamam. Bu yüzden çoğunluk susarım.

8) 8 yıldır kronik alerji hastasıyım. (Artık 13 yıldır. Hastalık geçmiyor maalesef) O zamandan bu zamana hiçbir nefes alışım tam olmadı. İnsanlara "aldığınız nefesin değerini bilin" diyorum sürekli. Çünkü ben, burnumun tek bir tarafının açık olmasına bile şükredecek durumdayım.

9) Beni susturmak çoğunlukla en zor iştir. Hatta tek çare beni kırmaktan geçer bile diyebilirim. Kendimi anlatamasam da bir çok şey anlatmayı severim.

10) Bir grup çocukla ilgileniyorum. Bunlarla Kuran-ı Kerim ve hadis dersleri işliyoruz. Çok sabır gerektiren bir iş. Bazen beni çileden çıkartıyorlar. Ama günün sonunda yanıma gelip bana sarılmaları her şeye değer.

11) Normalde şiir seven bir insandım. Yazmak olsun, okumak olsun... Bir öğretmenim beni bundan soğutunca ve ben de o dönemler çok yalnız kalınca kendimi önce günlük yazmaya, sonra da öykü yazmaya verdim. O öğretmenim de yarışmalardaki başarımı gördü!

12) Yalnız bir insanım. Gerçek hayatta arkadaşlarım çok sınırlı. Bir yıldır arkadaşlarım wattpad çevresi oldu. @pinktasticc in bir benzetmesi var. Wattpad bir lise ve biz buradakilerden konuşuyoruz. Gerçekten haklı.

13) İlk görüşe çok önem veririm. Çünkü ilk görüşte sevmeyip, sonradan sevdiğim insanlarla çok sıkıntı yaşadım. İlk görüşte sevdiklerimleyse birlikteliğim devam ediyor. Tecrübe ettiğim bu duruma fazlasıyla takıntılıyım.

14) Soğuk bir görünüşüm olduğunu söyler insanlar. İlk etapta yani. Büyük bir ihtimal o an da karşımdaki kişiyi değerlendiriyorumdur. Sevdiysem, sonradan çok sıcakkanlı bir insana dönüşüyorum.

15) Simetri hastasıyım. Bir şey simetrik olmadığı zaman o düzelene kadar çıldırıyorum. Kıyafetten, odadaki düzene, masamdan defterime kadar her şey simetrik olmalıdır benim için.

16) Fazlasıyla inatçı bir insanımdır. Ben bir şeye inat ettiysem daha beni döndürebilene aşk olsun! Pek iyi bir huy değil ama bazı durumlarda da çok faydasını gördüm.

17) Hazırcevap bir insanımdır. Lafımı sakınmayıp, anında karşılık veriririm. Susmak benim kitabımda yazmıyor sanırım. ☺

18) Çok üşengeç bir insanımdır. Üşendiğim bir işi yapmamak için kırk türlü bahane bulma yeteneklerim arasındadır. Laf aramızda, beynim bu durumlarda deli gibi çalışıyor. ☺

19) Kurgumu düşündüğüm zamanlarda beynimde akıp giden kelimelerin, düşüncelerin hızına yetişemem. Her şey dönüp durur, kimisini yakalayamam. Beynim patlama noktasına geldiğinde aklıma en olmadık şeyi getirerek kendimi rahatlatırım.

20) Bazı kalıplarım vardır ve bunların dışına çıkmam. Çevremdeki bir çok insana göre fazla tutucu bir insanım ama gerek ailem gerek kendi düşüncelerim benim bu tutuculuktan vazgeçmeme sebep.

.....

Ben ne yazacağım diye düşünürken 20 maddeyi bitirmişim bile. Kelimeler yine zihnimde akıp gidiyor ve ben yine yetişemedim onlara. Resmen kovalamaca oynuyoruz ve ben her zaman yenilen tarafım. Olsun, bu kadar yazdığıma da şükür.

Ben de şu kişilere meydan okuyorum.

MinaBa

muhayyile_

GevezeFeracelim

zeynebinyeri

mavibereliabim

fifilto

Hasretyagmuru

btspecial

Hadi onlara da kolay gelsin...

Allaha emanet olun.^^

MAVİ UMUTLAR(İslami Yaşantılar Serisi/2) *TAMAMLANDI*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin