Hoofdstuk 1

1.9K 39 4
                                    

"Jade" hoor ik een klein stemetje naast me zegen ik word op mijn schouder geklopt en doe mijn ogen open. Ik zie 2 grote rode ogen die me aan kijken. "Wat is er schat" zeg ik. Ik ga recht op zitten en neem haar op schoot. Ze begint weer te huilen." Heey lieverd wat is er"vraag ik nog is. "Ik heb eng gedroomd" zegt ze. In veeg haar tranen weg en vraag" waar ging je droom dan over" ze begint weer te huilen maar nu harden. "Stil maar lieverd je hoeft het niet te vertellen hoor" zeg ik. Ik leg haar op mijn bed geef haar een kus op haar voorhoofd en loop naar haar kamer. Ik pak punkie en loop weer terug. ( punkie is de knuffel van Miley) maar als ik de kamer in kom ligt ze al weer in een diepe slaap. Ik leg de knuffel dicht tegen haar aan en ga douche

*een uur later aan de ontbijt tafel*

Zo zegt mijn moeder "wat wild de kleine voor haar vierde verjaardag" en ze kijkt naar Miley.

Ik besef nog niet dat dit het laatste jaar is dat Miley en ik hier wonen. "Ik wil een POPPENHUIS" zegt Miley heel hard. Ook weg horen het zegt pap " ze wil een POPPENHUIS" iedereen begint te lachen alleen Miley niet die kijkt boos maar begint dan ook te lachen. Ook al snap ze de grap niet. 'Mag ik van tafel" vraagt Miley. "jouw hoor" hoor ik mijn moeder zeggen. Ik zit met mijn gedachten bij een jongen die vorige week bij ons op school is gekomen. Hij heeft zwart haar en bruine ogen. Hij is zo knap dat ik helemaal niet opletten in de les maar alleen maar naar hem zat te kijken. Ik word uit mijn gedachten gehaald door een klein stemetje die vraagt "mag ik met je mee" het is Miley " waar heen"zeg ik "naar boven" zegt Miley mama zei dat je huis werk moest gaan maken. Oo oké ik pak Miley op en loop met haar naar boven. Als ik aan mijn huiswerk zit kan ik me niet concentreren. Ik denk de hele tijd aan Zayn. ( dat is die knappe jongen) ik moet nu niet aan jongens denken zeg ik hard op. Miley kijkt mee raar aan maar gaat dan gewoon door met spelen. Ik kijk even naar haar maar sla dan mijn boek bio open. Huh waar gaat dit over. Dit hebben we helemaal niet geleerd. Of soms wel. Weet het al we hebben het wel geleerd maar ik zat toen alleen maar naar Zayn te kijken. Denk ik. Ik sla mijn boek dicht en loop naar miley en ga bij haar op de grond zitten. Ze is aan het spellen met 2 speelpaarden die ze vorig jaar van mijn oma had gekregen. voor haar verjaardag. Ik pak uit de doos nog een paard en ga mee spelen. Dat bio dat komt wel een andere keer zeg ik weer hard op. Miley kijkt weer op en zegt dan "gaat het wel goed mama" ja hoor schat en aai over haar hooft zullen we gaan shoppen. Vraag ik. Miley spring over eind en begint te springen. Miley is nu al dol op shoppen. Ik kam mijn haar, doe haar haar in een lange vlecht, pak mijn tas en lopen de deur uit. De stad is niet zo ver dus we gaan lopend. Opeens komt er uit een straatje een jongen lopen. ik blijf verschrik staan en miley vraagt "wat is er mama" niks antwoord ik en we lopen snel door. Ik wil niet dat Zayn ziet dat ik een kind heb. De meeste jongens waar ik een oogje op had en mij ook wel zagen zitten vonden het vreselijk dat ik een kind had en dan lieten ze me in de steek. Ik wil niet dat dat ook met Zayn gebeurd. We lopen snel door maar het is al te laat. Daar staat Zayn voor mij. Ik kijk hem aan en zeg" heey Zayn". Hij kijkt me aan en ik smelt weg in zijn mooie bruine ogen. "Heey". zegt hij, en kijkt naar Miley en vraagt lief "is dat je zusje" wat moet ik nou zegen denk ik. Ik kan ja knikken maar dat is toch heel gemeen tegen over Miley. Nee dat doe ik niet. Ik schut mij Hooft en zeg " nee d.. Dat is mijn k... Kind.

----------------------------------------

EN WAT DENKEN JULLIE DAT ZAYN GAAT ZEGEN. VINDEN JULLIE HET LEUK

You are kiddingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu