Eerder louis's pov
'hay, ik ben louis' zeg ik. ze glimlacht en schud mijn hand. 'weet ik, Miley heeft ontzettend veel over je verteld, ik ben Roxanne maar noem me maar rox' wat een mooie naam. 'leuk om je te ontmoeten' zeg ik en ik schud haar hand nog is heen en weer. 'mag Rox mee met ijsje eten' vraagt Miley. Ik voel gelijk een glimlach op mijn gezicht verschijnen en jammer genoeg ziet Liam dat ook want hij klopt op mijn schouder en geeft me een grote knipoog en jammer genoeg ziet roxx DAT want ze begint te giechelen en zie ik dat nou goed. is ze nou aan het blozen.
Jade's pov
We lopen door het park en Miley is door het dolle heen. Ze sprint op een neer en Louis en roxx doen gezellig mee. Roxx is echt precies het zelfde als louis. Druk, grappig en ontzettend lief. ze is de dochter van de oude zuster die Miley steeds verzorgde en kwam toen een keer mee naar het ziekenhuis. Miley vond haar gelijk lief en andersom was dat ook zo. ik kijk voor me en zie dat Niall en Lisa hand in hand lopen. ik glimlach weer en kijk naar de twee. ze zijn echt een perfect stel. Als laatste kijk ik naar Liam die lachend naar Miley, roxx en Louis zit te kijken. Liam betekend zo veel voor mij en ik vind het zo fijn dat hij nu weer gelukkig is. de eerste paar dagen na dat hij Sara in het park met iemand anders had zien zoenen was hij zo ontzettend verdrietig maar gelukkig is hij daar nu weer overheen. 'Louis en Roxx hebben het wel gezellig samen hè' klink de stem van Zayn naast me. ik kijk naar hem en daarna naar onze handen die ook al de hele tijd in elkaar zitten. daarna kijk ik weer naar Louis en Roxx en ze hebben het inderdaad heel gezellig samen. ze zitten op de wipwap en Miley zit aan de ene kant en Lou en Roxx zitten aan de andere kant. volgens mij vind Miley het geweldig want ze lacht ontzettend hard. 'Ja ik denk het wel' zeg ik lachend 'hoe zouden Harry en pip het hebben' lach ik weer. die zijn vandaag op date en Harry had er ontzettend veel zin in. de hele ochtend was hij niet stil te krijgen. Hij praatte maar door over hoe geweldig en knap pip was. ik vond het eigenlijk wel grappig. ik kijk weer naar Zayn. hij stopt met lopen en trekt me in een knuffel. 'ik zei toch dat het goed zo komen' zegt hij. Mijn glimlach verdwijnt gelijk als hij dat zegt. ik voel de tranen al weer opkomen maar ik probeer sterkt te blijven. Zayn trekt zich terug uit de knuffel en ziet mijn verdrietige gezicht. 'Schat wat is er. waarom ben je niet blij' ik voel de eerste tranen uit mijn ogen hoeken vallen en ik kan ze niet meer stoppen. ze blijven maar stromen en komen. Zayn schrikt en kijk me bezorgt aan. jade je moet het hem vertellen. je hebt hem nodig en hij jou. dus vertel het hem. misschien heeft hij een oplossing. 'schat' zegt hij weer. 'zayn........ik moet je wat vertellen' zeg ik door mijn tranen heen. Zayn schrikt weer en trekt me mee naar een bankje iets verder op. 'Je kunt me alles vertellen schat, dat weet je toch' ik knik en kijk hem recht in zijn bange ogen aan. 'ik kan niet naar huis' zeg ik snel. Zayn kijkt me geschrokken aan. 'huh waarom, heb je ruzie thuis, waarom heb je me dit niet eerder verteld' en hij pakt mijn handen vast. ik kijk er naar en zie dat er een paar van mijn tranen op zijn hand vallen. ik veeg ze weg en kijk hem weer aan. 'ik kan niet naar huis, ik woon daar niet meer' nu kan ik het echt niet meer inhouden en ik begin harder te huilen. 'ze hebben me het huis uitgezet Zayn' huil ik. het kan me niet meer schelen dat ik hier midden in het park zit en dat iedereen me kan horen. Dit moest er uit. ik voel 2 stevige armen om me heen en na eentje ook 2 kleine armpjes. ik trek me terug uit de knuffel van Zayn en kijk recht in de 2 schattigste ogen die er bestaan. die van Miley. Ik til haar op en zet haar op mijn schoot. Miley kijkt me verdrietig aan en veegt wat tranen van mijn gezicht. 'Mama niet verdrietig zijn, dat vind ik echt niet leuk' zegt ze. ik glimlach even en knuffel haar lang. ik zou echt niet meer zonder haar kunnen. mijn kleine, grappige en ontzettende lieve meid. het is mijn dochter en niemand zal dat ooit kunnen veranderen. ik moet sterk blijven. ik moet voor haar zorgen en niet andersom. Ik trek me terug en zie nu dat zei aan het huilen is. 'schat niet huilen, we gaan samen een woon plek zoeken oké. ik ga voor je zorgen wees maar niet bang' ik veeg tranen van haar gezicht en geef haar en kusje. ze glimlacht weer een beetje en knuffelt me nog is. 'ik hou van je mama' 'ik hou ook van jou schat'
JE LEEST
You are kidding
FanfictionJade is 16 en heeft een kind (Miley) wie de vader van Miley is weet ze niet. Want ze is verkracht en hij is er toen vandoor gegaan. Miley is nu al weer 3 jaar en over een week word ze 4. Jade is super blij haar kleine meid word al weer 4. Maar wat J...