Hoofdstuk 35

729 31 1
                                    

Eerder harry's pov

we zitten met ze alle aan de eet tafel en genieten van de croissantjes die Zayn en Liam net hadden gemaakt. jade en Miley waren blijkbaar ook blijven slapen. dus we hebben een volle eet tafel. er hangt wel een beetje een rare sweer. maar misschien was dat gewoon omdat iedereen moe is en nog steeds moet bij komen van de afgelopen week. 'Heey miley, ik had toch gisteren gezegd dat je vandaag naar de peuterspeelzaal zou gaan' zegt jade opeens. Miley knikt en neemt nog een slok van haar sinaasappelsap. 'nou dat kan helemaal niet want het is zondag' zegt jade een beetje lachend. 'ik was er niet echt bij met mijn hoofd gisteren volgens mij' Zayn kijkt haar aan en in zijn ogen zie ik veel verdriet. wat zou hier toch aan de hand zijn. er word nauwelijks gepraat en iedereen zit maar treurig te eten. Louis merkt het ook want hij klopt op mijn schouder en vraagt. 'zo Hazza hoe was het gisteren met pip' ik glimlach en begin te vertellen.

Roxanne's pov

*gesprek tussen jade en roxx*

J: 'Heey roxx, ik heb een klein vraagje'

R: 'Heey jade, tuurlijk stel'

J: 'Nou ik ga vandaag opzoek naar een huis voor mij en miley maar ik wil miley niet meenemen, zou jij misschien even op haar kunnen passen'

R: tuurlijk jade, dat doe ik heel graag zelfs

J: dankje, echt heel erg bedankt, dat zou miley heel leuk vinden

R: ik vind het ook altijd super gezellig met haar, hoe laat moet ik er zijn

J: uhm ik ga over een uurtje weg dus als je er over een half uur kan zijn, zou dat heel fijn zijn.

R: ja ik zou er zijn, tot zo

J: tot zo.

Ik hang op en eet snel mijn ontbijt op. 'zo zo jij propt je broodje snel naar binnen' zegt mijn moeder die net de keuken in komt lopen. 'ja ik moet over een half uur bij jade zijn' Ik sta op en sprint de trap op. ik ren naar mijn kamer en pak een vestje uit de kast. ik kijk nog even snel in de spiegel en loop dan weer naar beneden. zou Louis er ook zijn. Zijn hoofd spook al de hele dag door mijn hoofd. ik weet niet wat ik heb maar sinds de eerste keer dat ik hem zag, gebeurd er iets in mijn maag. eigenlijk weet ik wel wat er gebeurd maar dat mag niet. het is nog maar net uit met Den en ik kan nu niet al met iemand anders gaan flirten. maar dat word best wel lastig want ik ben een ontzettende grote flirt. Dat weet ik van mezelf. 'Wat ga je dan bij jade doen' vraagt mijn moeder weer. soms word ik gek van al haar vragen. ze moet altijd alles weten wat ik ga doen. 'ik moet oppassen' zeg ik snel en ik trek mijn schoenen aan. 'Oo moet jade weg' daar gaan we weer. de overhoor sessie van mijn moeder. ik moet nu snel weg wezen want ik kan echt niet liegen. mijn moeder weet namelijk niet dat jade uit huis is gezet en ik mag het haar ook niet vertellen. 'uhm jade en Zayn hebben een date' zeg ik maar snel. Ik pak mijn sleutels en mobiel en geef mijn moeder en kus. 'dag mam' 'dag schat, veel plezier' ik grinnik en loop het huis uit. Wat heb ik toch een super lieve moeder. soms word ik gek van haar maar ik kan ook echt niet zonder haar. Ik pak mijn mobiel uit mijn zak en kijk hoe laat het is. half 11. oké ik kan nog wel even lang mijn vader. Mijn vader is bakker en werkt in de lekkerste bakker in deze stad. Hij bakt de lekkerste broden, broodjes, croissantjes en niet te vergeten de taarten. die zijn zo lekker als je er een van op hebt dan wil je niet anders meer. Ik loop de grote weg over en zie de bakker al in zicht. het is er erg druk. maja het is ook zondag. 'heey pap' zeg ik als ik de winkel binnen loop. 'heey schat' zegt hij. ik loop op hem af en geef hem een knuffel 'het is weer eens druk' zeg ik. hij knikt en wijst naar een schort dat aan de kapstok hangt. 'als je wil kan je even helpen'

'Ik zou het graag doen maar ik heb al andere plannen, sorry' ik kijk mijn vader spijtig aan en trek en pruil lip. 'maakt niet uit joh, dit is mijn werk niet die van jouw' lacht mijn vader. 'dag pap' ik geef hem weer een knuffel en loop de winkel uit. 'schat wacht, neem nog wat croissantjes mee' roept mijn vader me nog na. snel draai ik me om en loop terug. dat laat ik me niet voor de 2 keer zeggen. 'hier' mijn vader duwt een zak croissantjes in mijn handen en gaat dan weer verder met zijn werk. ik lach en loop de winkel uit. wat heb ik toch een toffe pa.

You are kiddingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu