Hooftstuk 2

1.7K 35 3
                                    

Eerder

heey Zayn". Hij kijkt me aan en ik smelt weg in zijn mooie bruine ogen. "Heey". zegt hij, en kijkt naar Miley en vraagt lief "is dat je zusje" wat moet ik nou zegen denk ik. Ik kan ja knikken maar dat is toch heel gemeen tegen over Miley. Nee dat doe ik niet. Ik schut mij Hooft en zeg " nee d.. Dat is mijn k... Kind.

Jade pov

Ik kijk Zayn gespannen aan. Dan zie ik dat hij naar Miley toe loopt en haar optilt "heey kleine meid" zegt hij. Ik kijk hem met grote ogen aan en hij ziet het "wat is er" vraagt hij. Ik vertel het verhaal en bij de laatste zin stroomt er een traan over mijn wang. Zayn komt naar me toe gelopen en veegt de traan weg. Ik kijk hem aan en verzink weer in zijn ogen. Opeens hoor ik Miley praten "mam wie is dat eigenlijk" ik lach even en zeg " dit is zayn een jongen uit mijn klas" en ik wijs naar Zayn. Hij lacht even naar Miley en zegt "ik moet gaan mijn vrienden wachten op me" ik lach even en zeg "dag" ik durf hem geen knuffel te geven bang dat ik hem nooit meer los kan laten. Maar dan loopt Zayn naar me toe en geeft en kusje op mijn wang. Ik begin ontzettend te blozen en kijk snel naar de grond. Hij geeft Miley ook een kusje op haar wang en dan loopt hij weg. Ik begin heel erg te glimlachen. Hij vind het gewoon leuk dat ik een kind heb. Ik geef Miley een knuffel en we lopen verder en gaan lekker shoppen. Na 3 uur te hebben geshopt hebben we alle winkels gehad. Miley trekt en mijn hand en wijst naar de nando's. Ik glimlach en we lopen samen naar de nando's. Als we binnen zijn zeg ik tegen Miley" blijf hier en als iemand je mee neemt ga je heel hard schreeuwen en om je heen slaan" is goed mama zegt Miley.

Ik loop snel naar de wc en daarna bestel ik snel even wat voor ons 2. Dan loop ik terug naar ons tafeltje en zie Miley op de schoot van een jongen zitten. Ik kijk even wie het zijn en dan begin ik weer te blozen. Snel ren ik weer naar de wc en spoel mijn gezicht daarna werk ik mijn make up bij en ga weer naar Miley toe. Heey mam zegt Miley. "Heey" zeg ik terug. En ga naast Miley zitten die nu ondertussen weer op haar eigen kont zit. 5 gezichten kijken me aan en zeggen dan tegelijk " hoi" heey zeg ik terug en kijk even naar Miley dan opeen klink de stem van zayn" wat heb jij een schattige dochter" ik kijk op en zie dan weer de de prachtige bruine ogen van Zayn. Dankje zeg ik terug. Naast me hoor ik gegiechel. Wat is er Miley vraag ik. Miley giechelt weer en zegt "je bent rood mama. Ik keek Miley boos aan en zag haar gezicht verdrietig worden. Maakt niet uit schat zei ik en op haar gezicht kwam weer een glimlach. Ik keek de jongens weer aan en zei" ik ben trouwens jade" de jongens begonnen te lachen en een met blond haar en blauwe ogen zei" ja dat weten we Zayn heeft al veel over je verteld. En hij begon te lachen. Ik zag dat Zayn bloosde. En begon maar snel aan een andere onder werp. Wie zijn jullie eigenlijk want ik ken alleen Zayn. De jongens stelde zich voor als Liam Louis Nail en Harry. Toen kwam ons eten. Onder het eten praten we nog wat toen ik opeens de vraag van Louis kreeg" heey jade heb je een vriendje" ik keek Louis aan en zei" nee dat gaat nogal lastig" waarom vroeg louis. Louis zie Zayn. Nee maakt niet uit zei ik. En vertelde dat de meeste jongens me uitlachte of me als slet verklaarde dus toen heb ik maar besloten om niet meer met jongens om te gaan. Weer kan ik de tranen niet binnen houden. Miley knuffelt me en zegt" gaat het mama. Ja hoor schat het gaat goed. Zeg ik. Ik kijk even naar Zayn en ik zie dat hij ook naar mij kijkt. Ik blijf hem even aanstaren en draai dan mijn hooft weg. Wat doen jullie hier eigenlijk want ik heb jullie nog nooit gezien hier. We komen hier wonen we hebben hier verderop een appartement en gaan hier ook binnen kort naar school. Zegt Liam. Bij jouw in de klas. Roept Louis. Hoe weet je dat je bij mij in de klas komt vraag ik. Omdat Zayn bij jouw in de klas zit en wij zitten bij Zayn in de klas. Dus dan zitten wij ook bij jouw zegt Louis. Haha ja das waar zeg ik. Na nog een tijdje te hebben gepraat. Zeg ik " ik denk dat miley en ik maar naar huis gaan" nee mama ik wil nog niet naar huis zegt Miley. Maar we zitten hier al meer dan anderhalf uur. Maar dan gaan we toch naar de speeltuin zegt louis. Miley kijkt me smekent aan dus zeg ik maar" oke we gaan naar de speeltuin" Louis en Miley springen op en rennen naar buiten. Haha iedereen begint te lachen en lopen dan ook naar buiten. Als we bij de speeltuin aan komen zitten Louis en Miley al op de wipwap. Niall en Harry rennen er ook heen. Dan komt Louis aan gelopen en zegt" heey Liam waarom ha jij niet even een ijsje halen voor Miley en jade. Hij begint te lachen en loopt dan weg. Louis knipoogt naar Zayn en loopt weer terug naar de wipwap. Dan zijn Zayn en ik nog maar met zun tweeën. zullen we even een stukje gaan wandelen vraagt Zayn. Uum en Miley dan vraag ik. Louis is echt een hele goede oppas zegt Zayn. Ja maar ik heb Miley nog nooit alleen gelaten en ik ken jullie eigenlijk niet echt. Ik snap je zegt Zayn. Ik haal opgelucht adem. Zullen we anders op dat bankje gaan zitten daar en ik wijs naar het bank wat verder op. Daar kan ik Miley nog wel zien. Ja goed zegt Zayn en we lopen er samen heen. Zo vertel is iets meer over je zelf zeg ik. En Zayn begint te vertellen.

----------------------------------------

You are kiddingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu