Hoofdstuk 36

659 33 3
                                    

Eerder Jade's pov

'Wow wat een prachtig appartement' ik kijk rond en ik vind het werkelijk super mooi. Grote woonkamer, grote keuken en dan nog 3 slaapkamers. ik zou ook wel zo'n mooi appartement willen hebben maja daar heb ik echt geen geld voor. 'dankje' zegt lisa en ze geeft me een kop thee. 'en wat vind je van de kast' zegt Niall met een grote grijns op zijn gezicht. 'die heb jij vast in elkaar gezet' lach ik. Niall knikt en gaat naast lisa staan. 'dat hebben wij samen gedaan' grijnst hij en hij geeft lisa een kus op haar wang. ik glimlach en kijk nog is het appartement rond. 'jade, uhm...ik moet je wat vragen' vraagt lisa opeens. ik draai me weer om naar lisa en Niall en kijk ze raar aan. zo te zien heeft Niall ook geen idee waar het over gaat want hij kijkt haar vragend aan. 'zullen we even gaan zitten' zegt lisa en ze loopt naar de bank. ik knik en volg haar. ik heb echt geen idee waar dit over gaat. Straks dan gaat ze misschien wel zeggen dat ze niet meer met me om mag gaan ofzo. Ik ga zitten en frunnik aan mijn ketting. 'Wil je misschien........................' begint lisa.

Lisa pov

Ik heb hier echt heel lang over na gedacht maar ik weet zeker dat dit de juiste keus is. ik heb mijn ouders al gebeld en ze vonden het helemaal geen probleem. Het word vast een stuk gezeliger hier in huis met 2 andere meiden erbij. als ze tenminste ja zegt. oké ik ga het nu gewoon vragen. ik ben ontzettend zenuwachtig maar ik ga het toch doen.

'Wil je misschien samen met Miley hier komen wonen' vraag ik. jade ogen worden groot en volgens mij weet ze niks meer te zeggen. 'wat' zegt ze en ze kijkt me ongelovige ogen aan. ik grinnik en herhaal mijn zin. 'Wil je misschien samen met Miley hier komen wonen' jade springt op en slaat haar armen om me heen. 'dankje dankje dankje' zegt ze. ik glimlach en jade trekt zich terug uit de knuffel. ze kijkt me ontzettend blij aan maar tegelijk zie ik tranen in haar ogen. 'dankje, dankje, dankje' zegt ze nog is. nu stromen de tranen ook over mijn wangen. ik heb haar nog nooit zo blij gezien. 'het gaat heel gezelig worden' zeg ik en voor ik het weet voel ik weer twee armen om mijn nek. 

Jade pov

'Wil je misschien met Miley hier komen wonen' zegt lisa. Wat Wat Wat zei ze nou. zei ze dat nou echt. zei ze nou echt dat ik hier kon wonen met miley.'wat' zeg ik en ik kijk haar met grote ogen aan. Lisa begint te lachen en herhaald de zin nog is. 'wil je misschien met Miley hier komen wonen' ja ze zei het echt. ze vroeg gewoon of ik bij haar kwam wonen. ik kan mijn oren niet geloven. ik spring op en val lisa om de hals. dankje dankje dankje dankje. roept ik. ik voel de eerste tranen over mijn wangen glijden. ik heb me een hele tijd niet zo blij gevoelt. dit zijn gewoon tranen van geluk. geen tranen van pijn, verdriet, of angst. nee dit zijn tranen van geluk en zo voel ik me ook. gelukkig en opgelucht.  hoe kan ik haar ooit bedanken. ik trek me terug uit de knuffel en kijk haar blij aan. ook lisa heeft tranen in haar ogen staan en niet veel later glijden die ook over haar wangen. 'dankje dankje dankje' zeg ik weer. lisa glimlacht en veegt de tranen van haar wangen 'het gaat heel gezelig worden' zegt ze en weer sla ik mijn armen om haar nek.

'zenuwachtig' vraagt Niall die naast me loopt en de hand van Lisa vast heeft. we zijn op weg naar het appartement van de jongens om het goede nieuws te vertellen´ 'een klein beetje´ glimlach ik. lisa heeft me net al een kleine rondleiding gegeven en ik ben nu al helemaal verlieft op het huisje. ´we zijn er' zegt niall en hij steekt de sleutel in het slot. als de deur open gaat hoor ik gelijk allemaal geluid uit de keuken komen. ik begin gelijk te lachen als ik de harde lach van miley er boven uit hoor. ´ze zijn vast iets aan het bakken´ grinnikt lisa en ze hangt haar jas aan de kapstok. 'ETENN´ schreeuwt niall en hij rent naar de keuken. lisa en ik kijken hem lachend aan en lopen dan ook richting de keuken. 'wat ruikt het hier lekker´ zeg ik al we de keuken binnen lopen 'mama' roept Miley en ze komt op me afgerent. ik til haar op en geef haar een dikke knuffel. ´heb je een huis gevonden´ vraagt ze zacht. ik begin te glimlachen en knik. miley ogen worden groot en ze krijgt een grote glimlach op haar gezicht. ´echt´ vraagt ze nog steeds zacht. ik knik en neem haar mee naar de woonkamer waar niemand zit dan kan ik even rustig met haar praten. ik loop naar de bank en ga zitten. ´ik heb een huis gevonden maar we wonen er niet alleen´ zeg ik. miley kijkt me raar aan maar blijft stil. ik begin te glimlachen want ik weet dat miley dol is op lisa. ´bij wie dan´ en op dat moment komt lisa de woonkamer in gelopen. ik wijs naar haar en miley´s ogen worden groot. ´bij lisa' roept ze. ik knik en begin te lachen, miley springt van mijn schoot en rent op lisa af. lisa tilt haar op en draait haar rondjes door de lucht. ´mogen wij echt bij jouw wonen´ vraagt ze. 'ja, als je dat leuk vind' miley knikt heftig met haar hoofd en slaat haar klein armpjes om de nek van lisa. ik sta ook op en loop naar ze toe, ik kan het eigelijk nog steeds niet geloven. al mijn zorgen over geld en dat soort dingen is in een klap weg. tuurlijk moet ik zorgen dat ik werk vind want ik moet natuurlijk ook een deel van de hypoteek, eten en niet te vergeten de school van miley betalen. ik weet nog niet naar welke school ze gaat maar er zijn er genoeg in de buurt. ook moet ik een oppas vinden want ik moet gewoon nog naar school en ik ga lisa niet al haar vrije tijd afnemen, gelukkig had lisa gezegt dat ze elke maandag wel voor miley wou zorgen dus dat is dan al een dag minder.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

heey sorry kort stukkie,

maja jade gaat dus bij lisa wonen jeeeeeeeh. het boek is nu bijna afgelopen ik denk nog 2 a 3 hoofdstukken. thankss for everything xxxxxxlol

ps IK HEB MIDNIGHT MEMORIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

You are kiddingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu