Hoofdstuk 8

1.4K 29 0
                                    

Eerder

Ik keek om me heen en zag Zayn op de grond liggen. Zijn gezicht was vertrokken van de pijn. De man gaf hem nog een paar trappen en rende toen weg. Snel zetten ik Miley neer en rende naar hem toe. Zijn ogen waren gesloten en hij had bloed op zijn voorhoofd. Ik knielde bij hem neer. Er liepen tranen over mijn wangen. Het is allemaal mijn schuld zei ik. Er werd een arm om me heen geslagen. Ik keek om en zag dat het Louis was. "Het is niet jouw schuld jade" zei hij. Ik keek hem met betraande ogen aan en zei. "Kan je even naar Miley gaan ze staat daar zo alleen en straks komt die man misschien terug".

Hij stond op en liep naar Miley. hij tilde haar op en liep hij naar de bar daarna kwam hij weer terug en zei "de ambulance is onderweg.

Jade pov

We zitten hier nu al 2 uur te wachten in het zieken huis. Ik heb miley maar huis gebracht. Ze was erg geschrokken en moest de hele tijd huilen. Opeens gaat de deur van Zayn's kamer open. Er komt een dokter op ons afgelopen. Ik spring gelijk van mijn stoel en ren naar hem toe. "Hoe gaat het met hem" vraag ik. De andere jongens komen ook gelopen en kijken de dokter verwachtingsvol aan. "Het gaat niet zo goed met Zayn. Hij ligt in coma en hij moet er zo snel mogelijk uitkomen anders red hij het niet. De tranen prikken in mijn ogen. Dit is allemaal mijn schuld zeg ik zacht. We gaan nu een proefje met hem doen. dit is het enige wat we nog kunnen doen. zegt de dokter. Ik kijk de jongens met betraande ogen aan. Ik zie dat hun ook tranen in hun ogen hebben. Opeens vraagt liam "Wat voor proefje". "We willen graag iemand die heel veel voor Zayn betekent mee nemen en misschien word Zayn dan wakker. Iedereen is stil. Ik weet zeker dat iedereen nu aan Zayn denkt. Wat als Zayn er straks niet meer is. hoe moeten we dan verder. hoe kunnen we dan nog lang en gelukkig leven. Ik schrik op uit mijn gedachtes door de stem van de dokter "Wie betekent er heel veel voor Zayn" hij kijkt ons vragend aan. Ik zet een stap achter uit. Ik weet zeker dat de jongens veel meer voor Zayn betekenen dan mij. Maar dan word ik weer maar voren geduwd door Harry en Louis. "Jade" zegt Louis en hij glimlacht even. Ik weet zeker dat dat geen glimlach was maar een soort van kom op blik. "Oké vind je het dan goed om mee te gaan naar zayn's kamer" vraagt de dokter. Ik knik en loop dan achter de dokter aan. Ik kijk nog even achter om naar de jongens. Ze knikken allemaal met hun hoofd en lopen dan maar de wachtkamer. Ik draai mijn hooft weer naar voren en zie dat de dokter al naar binnen is gegaan. Ik loop ook naar binnen maar blijf dan in de deur opening staan. Daar ligt Zayn. Hij heeft zijn ogen nog steeds gesloten en een verband om zijn hooft en om zijn voet. De dokter seint dat ik naar het bed moet komen. "Je moet nu tegen hem gaan praten en dan kunnen wij zien of hij jouw signalen oppakt" Zegt de dokter. Ik knik en ga op de stoel naast het bed zitten.

"Heey" zeg ik.

Omg jade zeg iets Anders. De jongen van je dromen ligt hier dood te gaan en jij zegt heey.

Opeens kan het me niet meer schelen dat dit een ziekenhuis is en ik begin te schreeuwen.

"Kom op zayn je kan het ga alsjeblieft niet weg. Het spijt me zo dat ik je heb ontmoet daarom lig je nu hier. Dikke tranen lopen nu over mijn wangen. Ik kijk naar Zayn die nog steeds het zelfde licht als net. Dan kijk ik even naar de dokter die nu ook tranen in zijn ogen heeft. Dan begin ik weer te schreeuwen "Zayn alsjeblieft ga niet weg please. Laat me niet alleen en laat de jongens niet alleen. ZAYN ZAYN ZAYN. De tranen lopen nu stormend over mijn wangen.Dan opeens hoor ik een harde piep. Het is de piep die niemand wil horen. Het is de piep die zegt dat degene die hier ligt bijna dood gaat. Ik sta op en schud Zayn door elkaar. ZAYN ZAYN ZAYN. Roep ik weer. Dan worden er 2 stevige armen om me heen geslagen en word ik de kamer uitgetild. WACHT WACHT laat me nog een ding tegen hem zeggen. Schreeuw ik. Ik zie dat de jongen ook aan komen rennen die hadden me natuurlijk horen schreeuwen. Ook zij hebben dikke tranen over hun wangen lopen. PLEASE PLEASE LAAT ME NOG 5 WOORDEN TEGEN HEM ZEGGEN. Schreeuw ik weer De 2 stevige armen laten me los en ik ren weer Zayn's kamer binnen. Ik geef hem een kus op zijn voorhoofd en fluister dan in zijn oor. "Ik hou van je zayn". De tranen stromen weer over mijn wangen. Ik wil me omdraaien om maar de deur te lopen. En de jongen van mijn dronen achter te laten. Als er opeens een heel klein stemetje klinkt. "Jade". Ik draai me met een schrok om en kijkt in 2 schitterende ogen.

You are kiddingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu