Hoofdstuk 7

1.4K 29 6
                                    

Eerder

Jade pov
We zitten in de auto en 5 gezichten kijken me aan. Miley zit op Louis schoot en heeft nog steeds waterige ogen.
D..dat w......as de .va

Jade pov
Ze staren me met open mond aan. Dat was de vader van wie? Zayn kijkt me vragend aan. M.m..Miley stotter ik. Dat was de vader van Miley,( hij heeft me vier jaar geleden verkracht.) ik probeer mijn gedachten op een rijtje te zetten, Hoe kan ik hem vier jaar lang niet zien en nu opeens tegen het lijf lopen in het bowling baan?? Ik ben blij dat ik niet in mijn eentje was. Die vreselijke gele ogen die mijn aanstaarden. Het leek net op vier jaar geleden, het was net zo donker in de bowling baan als toen daar, dat vreselijke moment...
Zayn's gezicht verstrakt. 'Weet je het zeker? Dan ga ik die klootzak namelijk nu in elkaar slaan! Zayn, nee wacht! Ik grijp zijn arm vast. Nee!! Zayn draait zich om, hoe bedoel je? Is het iemand anders? Ik begin zowat te huilen. 'Nee, ik bedoel, hij is het, maar je moet hem niet in elkaar slaan, ik wil niet dat jullie ooit contact met hem gaan zoeken of ooit naar hem toe gaan, alsjeblieft?' Maar Zayn trekt zich los en rent naar binnen.

Zayn's pov
Ik trek me los uit en ren naar binnen. Daar staat de man. Ik ren naar hem toe en schreeuw. " hoe durf je zon kleine meisje dat aan te doen". de man kijkt op. Hij lacht gemeen en komt op me aflopen. "Vind jij dat zo erg dan" hij krijgt een nog grotere glimlach op zijn gezicht. Oo ik kan die glimlach niet verdragen. "Haal die vieze glimlach van je gezicht dit is echt niet om te lachen". Ik wil hem een stomp in zijn ballen geven maar hij pakt mijn voet vast en draait hem rond. "Aaauuuw" roep ik en ik val op de grond. Alle mensen hebben hun ogen nu op ons gericht. Ik zie wazig voor mijn ogen en voel nog een paar trappen tegen mijn lichaam en dan word als zwart.

Jade pov

Ik ren achter Zayn aan naar binnen maar stop dan als ik de man weer zie. De andere jongens komen ook aan gerent en Louis geeft Miley aan mij en rent dan ook door naar Zayn. Ik pak miley op en hou haar heel dicht tegen me aan. "Er gebeurd niks met je schat" fluister ik in haar oor. Ik zie dat ze tranen in haar ogen heeft. Ze heeft helemaal geen idee van wat er gebeurd. Opeens hoor ik Zayn schreeuwen. "Hoe durf je zon klein meisje dat aan te doen" ik krijg tranen in mijn ogen. En denk terug aan die avond dat ik werd verkracht.

Flashback
Dit was mijn eerst disco feest. Ik had er zo veel zin in. lekker dansen en lekker eten, mooie lichten en natuurlijk Bas. De jongen waar ik al jaren op verlieft was. Toen het feest was afgelopen. Moest ik zelf naar huis mijn ouders waren niet thuis en mijn oma was in Frankrijk op vakantie. Meestal haalde zij mij op als mijn ouders niet thuis waren. Ik stapte op mijn fiets en reed door het bos naar huis. Opeens werd ik van mijn fiets gerukt. Ik wou schreeuwen maar er werd een stukje ducktape op mijn mond geplakt. Ik begon om me heen te slaan maar die man maakte mijn handen aan elkaar vast met een touw. Ik was doods bang. Opeens zat er iemand aan de knoop van mijn broek. Ik probeerde me om te draaien maar ik kreeg een stomp tegen mijn slaap. Ik werd wazig. Het enige wat ik nog zag waren die enge gele ogen. En toen werd alles zwart.

Ik opende mijn ogen en zag dat ik in een bos lach. Opeens schoot me te binnen wat er gisteren avond was gebeurd. Ik keek naar mezelf. ik lach naakt op de pijnlijke grond van het bos. Snel stond ik op en zocht mijn kleren. stel je voor dat iemand me zo zou zien. Ik zag mijn kleren op een hoop naast een boom liggen. Op mijn kleren lach een briefje.

HALLO JONGE DAME
ALS JE DIT DOOR VERTELD GEBEURD ER IETS HEEL ERGS MET DE MENSEN DIE JE LIEF HEBT•

Ik las het briefje wel 10 keer over een besloot toen er met niemand over te praten.

Einde flashback.

Ik werd uit mijn gedachte gehaald door een iemand die heel hard auww riep. Ik keek om me heen en zag Zayn op de grond liggen. Zijn gezicht was vertrokken van de pijn. De man gaf hem nog een paar trappen en rende toen weg. Snel zetten ik Miley neer en rende naar hem toe. Zijn ogen waren gesloten en hij had bloed op zijn voorhoofd. Ik knielde bij hem neer. Er liepen tranen over mijn wangen. Het is allemaal mijn schuld zei ik. Er werd een arm om me heen geslagen. Ik keek om en zag dat het Louis was. "Het is niet jouw schuld jade" zei hij. Ik keek hem met betraande ogen aan en zei. "Kan je even naar Miley gaan ze staat daar zo alleen en straks komt die man misschien terug".
Hij stond op en liep naar Miley. hij tilde haar op en liep hij naar de bar daarna kwam hij weer terug en zei "de ambulance is onderweg.
---------------------------------------•
Heey
Ik ben echt super blij met al zo veel lezers.
Ik heb dit hoofdstuk samen met mijn nicht geschreven ik hoop dat jullie het leuk vinden.

You are kiddingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu