Eerder jade pov
Where would I be, if you
If you didn't believe
Would you know, how it feels
To touch the sky, yeah if you didn't believe
(Believe, believe) where would I be, if you didn't believe
(Believe- Justin Bieber)
We zingen de laatste regels van het liedje en weer de komen er herinneringen terug naar boven. Dit liedje betekent veel voor me. toen ik een jaar geleden erg in de put zat omdat toen de jongen van mijn dromen mijn hard had gebroken, zong Miley dit liedje voor me en dat deed me zo goed. toen heb ik besloten om alles achter me te laten en gewoon lekker verder te leven zonder jongens en zonder pijn.
'Mama ik ga even slapen oké' zegt Miley opeens. 'is goed schat ga maar even lekker slapen' eigenlijk vind ik dat ook wel een goed idee. Ik sluit mijn ogen en voor ik het weet vallen mijn ogen dicht.
Zayn pov
'Door rennen jongens' schreeuw ik. we zijn al zeker 5 minuten verwijderd van het gebouw maar toch blijven we door rennen. we zijn door het gat in het hek weer maar buiten geglipt. gelukkig heeft niemand ons gezien. ik maak me wel heel erg zorgen over Niall en Harry. Harry was zo vastberaden om dat meisje te reden. het was eigenlijk best wel schattig om te zien. We rennen de grote weg over en zien dan de in gang van het ziekenhuis al in zicht. 'ik denk dat we wel kunnen gaan lopen' zeg Louis en hij verminderd zijn pas. Liam en ik doen hem na en rustig lopen we naar de ingang van het ziekenhuis. 'louis weet jij waar we moeten zijn' vraag ik als we het ziekenhuis in lopen. 'ja, kamer 114 op de 2e verdieping, laten we met de lift gaan want ik ben dood op' liam en ik knikken en we lopen naar de lift. gelukkig gaan de deuren net open dus kunnen we gelijk instappen. 'Zou Miley al wakker zijn' vraagt Liam en hij drukt op het knopje van de 2e verdieping. 'ik weet het niet, toen ik belde was ze nog niet wakker' zucht ik. Louis komt naast me staan en slaat een arm om me heen 'het komt goed Zayn, geloof me' ik kijk Louis bedankt aan maar ik weet het niet meer, ik weet niet of het nog goed komt, waarom laat die klootzak van een bob ons niet gewoon met rust. hij heeft jade al genoeg pijn gedaan. de deuren springen open en we lopen de hal op. kamer 110,111,112,113 en dan komt kamer 114. ik leg mijn hand op de klink en duw hem naar beneden. Als we de kamer binnen stappen zien we jade die met Miley in haar handen op bed ligt te slapen. 'dit is wel super schattig' fluistert Louis en ik hoor Liam een beetje lachen. 'Ja dit is echt schattig' zegt ik en ik loop naar het bed toe. Liam en Louis komen aan de andere kant van het bed staan. 'Zullen we ze wakker maken' vraagt Liam en hij aait Miley over haar voor hooft. Ik buig mijn hoofd naar voren en geef jade en kus op haar wang. 'schat wakker worden' fluister ik daarna in haar oor. jade ogen gaan langzaam open en voor ik het weet voel ik 2 warme armen om me heen. 'ik was zo ongerust' huilt ze en ik pak haar nog is stevig vast. 'schat we zijn oké, maak je maar niet druk' ik laat haar weer los en nu kan ik in haar prachtige ogen kijken die ik zo heb gemist. ze kijkt me verdrietig maar toch ook blij aan. 'het spijt me z...' ze kan haar zin niet afmaken want ik druk mijn lippen op die van haar. ik wil niet dat ze dat zegt want het is echt haar schuld niet. ik trek me terug en veeg haar tranen weg. daarna draai ik me naar Miley die nog steeds met haar ogen dicht op bed ligt. ik buig me weer naar voren en geef haar ook een kus op haar wang. 'Je mag haar wel wakker maken, ze heeft wel genoeg geslapen' zeg jade en ze loopt naar Louis en Liam toe om ze ook een Knuffel te geven. 'Dag lieverd' fluister ik in Miley's oor. Miley ogen gaan open en er komt een grote glimlach op haar gezicht. 'Zayn' zegt ze zacht en ze strekt haar armpjes uit. ik til haar op en geef haar een grote knuffel daarna ga ik op het bed zitten en zet miley op mijn schoot. 'hoe gaat het met onze prinses' vraag ik. 'het gaat wel goed hoor' zegt ze weer heel zacht. Louis komt naast me zitten en weer komt er een grote glimlach op haar gezicht. 'Lou' en ze strekt haar armpjes uit naar Louis. Louis pakt haar vast en knuffelt haar lang. 'Ik heb je zo gemist meid' zegt hij en hij veegt wat haar uit haar gezicht. 'Ik jouw ook Lou' zegt ze en daarna draait ze zich om naar Liam en strekt ze weer haar armpjes uit. Liam loopt op haar af en knuffelt haar goed. 'je bent de sterkste meid die wij kennen schat' zegt hij en alweer komt er een grote glimlach op Miley's gezicht. Ik zie dat jade ook glimlacht maar dan verbaast om zich heen kijkt. ik loop naar haar toe en pak haar handen. 'Zayn, waar zijn Harry en Niall' vraagt ze en ze kijkt me bang aan. 'uhm die.. die zijn daar nog' zeg ik en ik kijk naar de grond. ik heb ontzettend spijt dat we hun alleen achter hadden gelaten maar op dat moment verlangde ik zo naar jade en Miley. 'WAT, zijn die nog daar, wat doen ze daar, ik moet ze reden, ik moet daar heen' jade maakt zich los uit mijn handen en loopt op de deur af. 'nee jade niet doen, blijf hier' roep ik maar het is al te laat. 'JADE' roep ik weer en ik ren ook de deur uit. 'JADE BLIJF HIER' ik ren achter haar aan en gelukkig ben ik sneller dus ik haal haar zo in . 'jade jade' ik pak haar arm vast en trek haar in een knuffel maar ze trekt haar los en begint om zich heen te slaan. 'LAAT ME LOS. IK MOET DAAR HEEN, DIE MAN MOET MIJ HEBBEN NIET JULLIE' schreeuwt ze en ze probeert verder te rennen maar ik pak haar weer vast en nu wat steviger. 'LAAT ME LOS' schreeuwt ze weer en ik zie dat er tranen over haar wangen lopen. 'jade alsjeblieft doe nou even rustig we kunnen je het allemaal uitleggen' zeg ik kalmerend maar het helpt niet want jade begint nog harder om zich heen te slaan. 'LAAT ME LOS' dit keer laat ik haar los en wat is verwacht had gebeurd. ze zakt door haar benen en begint nog harder te huilen. 'het is allemaal mijn schuld' huilt ze. ik hurk bij haar neer en trek haar in een knuffel. gelukkig maakt ze zich dit keer niet los en ze kalmeert ook een beetje. 'het spijt me zo' snikt ze. 'schat alsjeblieft zeg dat niet, het is niet jouw schuld, het is nooit jouw schuld geweest en dat gaat het ook nooit worden, dus hou op met zeggen dat het jouw schuld is oké' ik kijk haar meelevend aan en veeg nog wat tranen weg die nog steeds over haar wangen rollen.'maar.....' Snikt ze weer 'Niks maar jade' ik sta op en trek jade mee. als we recht op staan kijk ik in haar prachtige verdrietige ogen en dan zoen ik haar.
----------------------------------------•
Heey sorry heel kort stukje en ook alleen van jade sorry daarvoor maar ik moest dit weekend nog even een stukje posten van mezelf. xxx echt heel erg bedank voor al jullie lieve reacties. XX LOL
JE LEEST
You are kidding
FanfictionJade is 16 en heeft een kind (Miley) wie de vader van Miley is weet ze niet. Want ze is verkracht en hij is er toen vandoor gegaan. Miley is nu al weer 3 jaar en over een week word ze 4. Jade is super blij haar kleine meid word al weer 4. Maar wat J...