Eerder lisa pov
Heey ik ga naar huis heb een afspraakje" ik ga maar niet zeggen dat het eigenlijk een date is. Anders gaan ze vast door vragen. Maar jade is slim genoeg en vraagt "een afspraakje met wie" en ter wel ze dat zegt wiebelt ze met haar wenkbrauwen. Ik voel dat ik rood word en geef Miley en jade snel een kus op hun wang en Zayn een dikke knuffel. Dan loop ik de kamer uit en hoor jade nog net schreeuwen "veel plezier" ik lach en loop snel het ziekenhuis uit.
Jade pov.
"Ja oke mam dan zie ik je zo". Ik leg mijn mobiel weer op het tafeltje naast het bed van Zayn en ga op het rand van het bed zitten. "Miley oma komt je zo ophalen" zeg ik tegen miley. Die nog steeds op Zayn's bed zit. Haar ijsje is eindelijk op. "Ga jij dan ook mee mama" vraagt miley. "Nee schat ik blijf nog even bij Zayn". Ze knikt en gaat verder met het kijken van haar boek die ze net bij de kinderafdeling had gevonden. De jongens waren net langs geweest en hebben lekker gespeeld met Miley en we hebben samen gegeten. ze zijn nu weer naar huis. ik kijk naar Zayn die op zijn mobiel zit en steeds moet lachen. Ik ga naast hem liggen en sluit mijn ogen. Ik ben eigenlijk heel moe maar ik moet even met Zayn praten over dat vader gedoe van Miley. Ik hoop maar niet dat Miley zometeen Zayn daddy noemt als ze afscheid moet nemen. Want dan is mijn moeder er bij. Ik heb haar nog niet verteld dat ik een vriendje heb. De vorige keer dat ik vriendje had hebben ze hem het huis uitgeschopt omdat ik een paar keer te laat kwam om Miley op te komen halen. Ze waren heel boos en zeiden de hele tijd 'je kan en jongen niet voor je kind zetten'
Ze hadden echt heel erg gelijk. Maar ik zou nooit een jongen voor Miley zetten. Miley is alles voor me. Ik word uit mijn gedachten gehaald door Zayn. "Schat je telefoon gaat". Ik spring op en grijp mijn telefoon. "Hallo met jade"
"Heey met mama. Ik sta beneden maar ik weet niet waar ik heen moet"
"Oke ik kom er aan wacht even"
Ik hang op en zeg "ik ben even beneden mijn moeder ophalen" Zayn kinkt en geeft me snel een kus. Als ik door de gangen van het ziekenhuis loop worden de zenuwen heel erg. Ik snap niet waarom ik haar heb gevraagd om Miley te komen ophalen. Ik wil Zayn nu niet kwijt raken. Hij is zo lief en ik laat hem niet door mijn moeder vernederen. Snel loop ik door naar de ingang van het ziekenhuis. Daar staat mijn moeder. Ze zwaait naar me en komt op me afgelopen. "Heey lieverd. Zegt ze en ze geeft me knuffel. "Heey mam". "Hoe gaat het me je vriend" vraagt ze. Gelukkig ze heeft nog niks door. "Goed hoor de dokter heeft net gezegt dat hij overmorgen naar huis mag". "Oo gelukkig maar dan ben je weer wat meer thuis en dan hoeft miley niet overal mee maar toe" zegt ze. Ik schrik van haar reactie maar zet dan maar een nepen glimlach op. "Kom je mee" vraag ik. En ik trek mijn moeder mee. Als we voor de deur van Zayn. Kan ik het niet meer. Het moet er nu uit. Het moet er uit dat het niet mijn vriend is maar mijn vriendje. "Mam" zeg ik zacht. "Ja" krijg ik terug. "Zayn is niet mijn vriend maar het is mijn vriendje" zeg ik nu wat harder. Mijn moeder kijkt me geschrokken. "WAT. IK HEB TOCH GEZEGT DAT JE GEEN VRIENDJES MEER MOCHT". Schreeuwt mijn moeder. Ik kan nu wel huilen maar ik hou me sterk. "HET MAAKT ME NIET UIT WAT JIJ VIND IK HOU VAN HEM EN ALS JE HET NIET GOED VIND FLIKKER JE ZELF MAAR OP". mijn moeder kijkt me met grote ogen aan en loopt de kamer binnen. Ik zak op mijn hurken en leg mijn hoofd in handen. Het liefst zou ik nu weg lopen van huis maar dat kan niet. Mijn ouders betalen veel voor me en helpen me met Miley. Snel sta ik weer op en ren de kamer binnen. Mijn moeder schreeuwt iets tegen zayn "JE BLIJFT MET JE HANDEN VAN MIJN DOCHTER EN KLEIN DOCHTER AF". Zayn ziet me in de deur opening staan en kijkt me recht in mijn ogen aan. De tranen stormen over mijn wangen. Mijn moeder pakt Miley van het bed en loop richting mij. "JE GAAT MET MEE EN JE ZIET DIE GAST NOOIT MEER. schreeuwt mijn moeder. Ik kijk naar Zayn die me met natte ogen aan kijkt. Ik kan hem nu niet alleen laten. Snel loop ik naar zijn bed en ik pak zijn hand stevig vast. Ik voel dat Zayn er in knijpt. Ik kijk hem aan en geef hem een kusje recht voor mijn moeders gezicht. Mijn moeders ogen worden groot en ze schreeuwt. "ALS JE NU NIET MEE GAAT ZIE JE MILEY ."
---------------------------------------•
Heey het os niet lang maar ik kwam er achter dat het al hoofdstuk 15 is en het verhaal moet eigenlijk nog beginnen. En ik ga over een paar dagen ga ik op vakantie dus dan denk ik dat ik niet kan upgrade. Xxxx ik hoop dat jullie het nog leuk vinden votes en comments zijn welkom
JE LEEST
You are kidding
FanfictionJade is 16 en heeft een kind (Miley) wie de vader van Miley is weet ze niet. Want ze is verkracht en hij is er toen vandoor gegaan. Miley is nu al weer 3 jaar en over een week word ze 4. Jade is super blij haar kleine meid word al weer 4. Maar wat J...