Eerder zayn's pov
jongens weet lisa eigenlijk van het ongeluk en dat we hier zitten' vraagt Niall. ik denk na en bedenk me dan dat we lisa helemaal niet gebeld hebben ofzo. Ik kijk Niall weer meelevend aan. Lisa betekent veel hem dat weet ik. je ziet het gewoon als zij bij ons is. 'Misschien heeft jade haar al gebeld' zegt Louis. niall kijkt hem aan en zegt 'ik mis haar echt heel erg'
Lisa
Ik loop door de stad en ben op zoek naar meubels voor mijn nieuwe appartement. Tot nu toe woonde ik voor 3 weken in een hotel omdat mijn appartement nog niet klaar was maar dat ik voorbij. vanochtend heb ik de sleutel gekregen en ik ben ook al gaan kijken. het is echt prachtig. ik heb een prachtige grote keuken. gelukkig en een best wel grote woonkamer. ik wil dat het er leuk uit komt te zien. lekker kleurijk en gezellig. ik loop een winkel binnen en mijn oog valt gelijk op een super mooie bank. Omg die moet ik echt hebben. snel loop ik er naar toe en bekijk hem goed. het is een grote zwarte hoekbank met allemaal verschillende kleuren kussen. 'Hallo kan ik u helpen' vraagt opeens een man naast me. 'ja graag, ik ben opzoek naar een mooie grote bank en volgens mij heb ik de juist gezien' en ik wijs naar de bank naast me. de man lacht. 'ja dat is een super mooie bank, als u even me mij mee loopt dan kan ik u wat voorbeelden laten zien met' zegt hij en hij draait zich om. ik volg hem en kijk om me heen. overal staan super mooie meubels. salon tafel, eettafels, banken, stoelen en nog veel meer. de man stopt en pak een map uit een kast. hij legt het op een tafel en slaat hem open. ik ga naast hem staan en bekijk de voorbeelden. 'Je hebt die bank ook nog een heel veel verschillende kleuren en je hebt ze ook in verschillende maten' zegt de man en hij slaat een bladzijde om. 'ik wil graag dat de bank net zo lang is als de muur van mijn woonkamer'. zeg ik. 'dat snap ik en wat is de lengte van uw woonkamer' ik denk na. dat had ik net nog gemeten. 'uhm 4,50' zeg ik en ik zie dat de man nog een bladzijde omslaat. 'dan is deze perfect' zeg hij en hij wijst naar 3 banken op die bladzijde. eentje is blauwe met licht blauwe kussen. de ander is heel licht bruine me zacht roze kussens en de laatste is de zwarte bank met de verschillende kleuren kussens. ik bekijk ze goed. eigenlijk zou ik voor een zwarte bank gaan had ik bedacht maar die licht bruine ik ook wel heel mooi. 'Wat voor huis hebt u, misschien kan ik u helpen met een keuze maken' vraagt de verkoper. 'Nou ik heb de sleutel van het huis vanochtend gekregen dus er staan nog niks in maar de muren zijn wit en die laat ik denk ik ook zo en de vloer is van licht bruin hout' de man knikt en wijst naar de zwarte bank. 'ik denk dat dit u perfect bank is' zegt hij. ik glimlach. ja dat is hem die bank wil ik hebben. 'ik koop hem' zeg ik met een lachende stem en ik geef de man een hand. 'oke dan ga ik even wat papier hallen en dan u die ondertekenen en dan komen wij hem morgen middag bij u bregen' en de man loopt weg. ik kijk nog is naar de zwarte bank en besef me dat ik een hele goede keuzen heb gemaakt.
Ik zit bij de starbucks koffie te drinken en denk na over de spullen die ik heb gekocht. ik heb nog een tv meubel, een love Seat ,en een salon tafel gekocht. nu alleen de accessoires nog en dan ben ik klaar. de meubels komen ze morgen brengen en dan kan ik beginnen met klussen. ik heb daar echt heel veel zin in. ik hou echt heel veel van klussen en helemaal als niall komt helpen. toen ik hem vertelde dat ik de sleutel kreeg vroeg hij gelijk of hij mocht helpen klussen. natuurlijk vond ik dat goed. Niall doet echt iets met me. als hij bij me is of alleen al als ik zijn stem hoor word ik al warm van binnen. ik denk dat ik verlieft ben. nee ik denk het niet, ik weet het gewoon en ik snap het ook heel goed. Niall is zo lief, leuk, aardig, behulpzaam en ontzettend knap. opeens bedenk ik me dat ik al een hele dag niks van hem gehoord heb en trouwens ook niet van de andere jongens of jade. best raar want Niall belt zoiezo 4 keer per dag hoe het met me gaat. Ik bel hem vanavond wel even, nu moet ik op weg naar mijn accessoires. ik sta op en gooi mij lege bekker in de afval bak.
Niall's pov
'Ik mis haar echt heel erg' zeg ik en ik voel dat iemand weer een hand om me heen slaat. de jongens weten al lang dat ik heel voor lisa voel en dat ik haar heel graag als mijn vriendin wil. maar ik weet niet of zij dat ook wil. Ik vond haar vanaf die eerste keer dat ik haar zag al leuk. ik kon niet stoppen om aan haar te denken en helemaal toen we na het feest van Miley samen naar het park waren gegaan. Dat was zeker de best zoen die ik ooit in mijn leven had gehad en sinds die zoen weet ik zeker dat ik lisa ontzettend graag als vriendin wil. Misschien moet ik haar zo maar even bellen maar dat gaat best wel moeilijk hier. ik kan nu niet zomaar hier midden in de gang een leuk gesprek hebben met haar en ik weet eigen ook helemaal niet of ik haar wel wil vertellen. Ik wil haar stem ontzettend graag horen maar als ik het haar vertel weet ik zeker dat ze hier heen komt En dan word ze misschien ook gepakt en dat wil ik echt niet. 'Jongens er komt weer iemand aan' fluistert Zayn en hij wijst naar het einde van de gang. 'dit is onze kans jongens' zeg louis en gaat alvast op zijn hurken zitten. ik doe het zelfde en kijk gespannen naar de man die nu de kamer binnen gaat waar de jongens zitten. 'oké kom' fluistert Louis weer en hij glipt achter de kast vandaan. Ik volg hem en als laatste glipt Zayn er ook achter vandaan. we sluipen lang de muur naar de kamer waar de jongens zitten en luisteren goed wat er gezegd wordt. 'Jullie gaan me nu vertellen waar die andere jongens en dat meisje zijn want anders gebeurd er iets met jullie wat jullie niet leuk zullen vind' klinkt er vanuit de kamer. we horen ook dat er iemand opstaat en dan horen we een harde gil. 'jongens nu' fluistert Louis en we sluipen naar binnen. Louis loopt op de man af die met zijn rug naar ons toe staat en Harry bij zijn kraag heeft. Louis kucht en de man draait zich gelijk om en hij laat Harry los maar dat had hij beter niet kunnen doen want Louis geeft hem een keiharde stomp in zijn gezicht daardoor valt de man op de grond en hij grijpt naar zijn hoofd. dan rent Zayn ook op de man af en trapt hem nog is recht in zijn maag. Nu grijpt de man naar zijn buik en dat is het teken dat ik hem nog is tegen zijn hoofd schop. 'rennen' gilt Zayn en we beginnen zo snel als we kunnen te rennen. opeens stopt Harry met rennen en daardoor botst Liam vol op hem gevolgd door Zayn Louis en daarna ik. 'gast ren door' zegt Liam op een boze toon. 'nee ik laat Pip hier niet achter' zegt hij en hij wil zich omdraaien en weg lopen maar Louis houd hem tegen. 'Harry we moet hier nu echt weg, straks pakken ze ons weer'
'Nee ik ga niet zonder haar, ze is hier ook niet voor haar lol hoor, gaan jullie maar, ik ga haar zelf wel redden en ik ga hier niet weg voordat ik haar heb' zegt Harry woedend. We kunnen hier niet langer in deze open gang blijven staan. ik moet wat doen. 'Harry is Pip dat meisje dat hier rond loopt' vraag ik. Harry kinkt en word weer wat rustiger. 'gaan jullie naar het ziekenhuis dan gaan Harry en ik pip reden' zeg ik tegen de andere jongens en voor dat de jongens kunnen antwoorden trek ik Harry me.
Ik kijk om me heen en zie dan 2 vuilnis bakken staan. snel ren ik er heen en nog steeds trek ik Harry met me mee. 'hier kunnen we even uitrusten' zeg ik want ik hoor dat Harry best wel hard aan het heigen is. 'tanks Ni, dat je me wil helpen met Pip redden' zegt Harry en hij kijkt me dankbaar aan. 'geen dank Hazza, je bent mijn best vriend en beste vrienden doen dat voor elkaar' zeg ik en ik klop hem op zijn schouder.
'is ze aardig' vraag ik na een tijdje. ik zie dat Harry begint te blozen en dat maakt me alleen maar nieuwsgieriger.
Jade's pov
'Ze moet hier zeker nog 5 dagen blijven maar het kan ook nog wel langer worden' zegt de dokter en ze loopt naar Miley toe die nog steeds in het witte grote ziekenhuis bed ligt. 'meisje je bent de sterkste meid die ik ooit heb gezien, je mag trots zijn op jezelf' zegt ze en ze geeft haar een kus op haar voorhoofd. 'maar je moet nog wel een paar daagjes in dit bed blijven' zegt ze weer. ik zie dat Miley glimlacht en dan zegt ze 'Maakt niet uit hoor, ik vind dit bed best wel lekker liggen' ik moet lachen en de dokter doet het zelfde. 'je bent een leuke meid en ik kom nog wel is langs' zegt de dokter en dan loopt ze de kamer uit. ik loop weer naar het bed van Miley en ik ga naast haar liggen. 'mama waar is Zayn' vraagt Miley na een tijdje. ik wist dat ze dit zou vragen. Miley voelt het als er iets niet goed is. ik kijk Miley bang aan. 'mama' vraagt ze weer. 'ik weet het niet schat, ik weet niet waar hij is' zeg ik en ik voel dat de tranen weer over mijn wangen lopen. Miley veegt ze weg en ze kijkt me bezorgt aan. soms lijkt het gewoon alsof zij mijn moeder is inplaats van ik die van haar. 'Mama waar is Louis dan' vraagt ze weer 'schat ik weet het echt niet' misschien moet ik het haar maar vertellen. ze moet het toch ooit weten. 'schat' ik ga recht op zitten en pak haar hand. Hoe gaat ik dit ooit vertellen 'Harry, Liam en Niall' ik stop even met praten maar ga verder als Miley in mijn hand knijpt. 'Ze zijn gepakt door..door... door' eigenlijk weet ik helemaal niet door wie ze zijn gevangen. ja ik weet wel door wie maar ik weet zijn naam helemaal niet. 'ze zijn ontvoert' zeg ik dan heel snel achter elkaar. 'WAT, zijn ze ontvoerd, door wie, waar zijn ze, ik wil naar ze toe' schreeuwt ze en ze wil uit bed springen 'Miley Miley rustig' ik grijp haar vast en trek haar terug op het bed. 'Miley wat heeft de dokter nou net gezegd, je moet in bed blijven'. Ik kijk Miley boos aan maar tegelijk weet ik precies hoe ze zich voelt. het voelt vreselijk, we weten niet waar ze zijn of ze oké zijn en we weten ook niet of het wel goed gaat. misschien zijn ze nu wel allemaal gepakt en dan is er helemaal geen hulp opkomt. ik wil ze ontzettend graag gaan helpen maar het kan niet. Miley moet in bed blijven en ik laat haar nu niet alleen achter. 'maar mama we moeten ze redden, straks dan zien we ze nooit meer' zegt Miley als ze wat rustiger is geworden. Ik zie dat er tranen over haar wang lopen maar ze veegt ze ruw weg. 'Zayn en Louis zijn ze al het redden schat' zeg ik en ik pak haar hand weer stevig vast 'we kunnen niet beter dan wachten' Miley kijkt me verdrietig aan. 'mama wil je me een ding beloven' vraagt ze. 'Tuurlijk schat'
'Als ze voor morgen nog niet terug zijn, dan moet je ze gaan reden' zegt ze en ze kijkt me boos aan. 'dat doe ik' zeg ik en Miley's gezicht veranderd naar een kleine glimlach.
Where would I be, if you
If you didn't believe
Would you know, how it feels
To touch the sky, yeah if you didn't believe
(Believe, believe) where would I be, if you didn't believe
(Believe- Justin Bieber)
We zingen de laatste regels van het liedje en weer de komen er herinneringen terug naar boven. Dit liedje betekent veel voor me. toen ik een jaar geleden erg in de put zat omdat toen de jongen van mijn dromen mijn hard had gebroken, zong Miley dit liedje voor me en dat deed me zo goed. toen heb ik besloten om alles achter me te laten en gewoon lekker verder te leven zonder jongens en zonder pijn.
'Mama ik ga even slapen oké' zegt Miley opeens. 'is goed schat ga maar even lekker slapen' eigenlijk vind ik dat ook wel een goed idee. Ik sluit mijn ogen en voor ik het weet vallen mijn ogen dicht.
----------------------------------------•
Heey weer een nieuw stukkie ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Xxxxxx love you all
JE LEEST
You are kidding
FanfictionJade is 16 en heeft een kind (Miley) wie de vader van Miley is weet ze niet. Want ze is verkracht en hij is er toen vandoor gegaan. Miley is nu al weer 3 jaar en over een week word ze 4. Jade is super blij haar kleine meid word al weer 4. Maar wat J...