Eerder zayn's pov
nou dan ben je mijn pappie" ze geeft me weer een knuffel en gaat dan naast me op bed zitten. "Wil je me een verhaaltje vertellen" vraagt Miley. Ik knik maar vraag eerst met wie ze hier is want Jade en de jongens zitten op school en jade zei dat ze haar naar de crèche zou brengen. "Nou de crèche was dicht en toen bracht mama me naar Lisa en die moest nog even naar haar broer en toen zei ze tegen mij dat ik hier heen moest gaan" ik knik en begin dan met het verhaaltje over de prins en de prinses.
Jade's pov
Ik zit in de bus opweg naar lisa's huis. Vandaag was de eerste dag dat de jongens op school waren. Het was erg gezellig. Ik miste Zayn wel. En dacht ook veel aan Miley of die het wel leuk had. Opeens trilde mijn telefoon. "Met jade" zei ik
"Heey jade met Lisa. Ik en Miley zijn nu in het ziekenhuis bij Zayn misschien kun je haar daar ophalen want ik had van Zayn begrepen dat je er toch heen ging na schooltijd".
"Ja is goed ben onderweg"
Ik stopte mijn mobiel weer in mijn tas. En ging met mijn hooft tegen de ruglening aan liggen. Tring Tring. Mijn mobiel ging weer af. Ik zag dat het van Zayn was.
"Heey babe
Ik mis je. Miley ligt hier lekker tegen me aan te slapen. Ze noemde me net daddy. Love you
Xx Z
Ik moet lachen en kreeg ook gelijk weer vlinders in me buik. Wat was het toch een schatje.
Heey handsome.
Mis you to. Ik ben er binnen 5 min. Geef Miley een kus van me. Love you. Xx J
Ik stopte mijn mobiel weer in mijn tas en wachtte totdat we bij het ziekenhuis waren. Ik hoopte dat Zayn snel weer het ziekenhuis uit mocht. Ik voelde me nog steeds schuldig maar dat liet ik niet weten. Anders zouden de jongens weer allemaal gaan zeggen "het is niet jouw schuld' ik wist zeker dat ze het niet meende. Maar ik wist ook zeker dat ik zonder de jongens niet zo blij zou zijn. Ook Miley was een stuk blijer de laatste tijd. De bus remde voor het ziekenhuis en ik stapte uit. De jongens hadden nog een gesprek op school en kwamen daarna ook naar het ziekenhuis. Ik liep door de witte gangen van het ziekenhuis. Ik voelde me nooit fijn hier. Het was allemaal zou stil en kaal. Gelukkig was de afdeling van Zayn wat gezelliger. "Mama mama " ik keek op en zag Miley aan komen rennen. "Heey schat' zei ik en ik tilde haar op "heb je een leuke dag gehad" "ja het was heel gezellig en Lisa die heeft gezegd dat ik vaker mag komen". Ik glimlachte en zag dat Lisa ook aan kwam lopen. "Heey jade" "heey lis hoe was het" "heey gezelige met je kleine meid ze is heel lief en ze heeft me geholpen met opruimen en inkopen doen". Ik lachte weer en zette Miley weer op de grond. Misschien kon Lisa wel vaker voor Miley zorgen als ik op school zat. Ze vond het namelijk helemaal niet leuk op de peuterspeelzaal. "Miley en ik gaan een ijsje, wil je mee" vroeg lisa. "Um nee sorryik ga even bij Zayn kijken". "Snap ik. Zayn zit al op je te wachten" ik glimlachte en wou mijn portemonnee uit mijn tas halen om Lisa te betalen voor vandaag. Shit er zat nog maar 5 euro in. "Um is het goed als ik je een andere keer betaal mijn geld is op". Lisa keek me verward aan. "Je hoeft me echt niet te betalen hoor. Ik zorg graag voor haar". "Nee joh ik betaal je hebt je vrije dag toch voor haar open gemaakt"
Eigenlijk vond ik het wel fijn dat ik haar niet hoefde te betalen maar ik kon dat echt niet maken. "Nee hoor het was opruim dag en heeft super goed geholpen". "Haha ja miley is een echte opruimer" zei ik lachend en ik pakte het 5 euro briefje uit mijn portemonnee en geef het aan Lisa "hier koop hier maar een ijsje van" lisa pakte het aan" en gaf me een kus op mijn wang. Daarna fluisterde ze in mijn oor "Miley heeft de liefste moeder die een kind kan wensen" mijn glimlach werd nog groter en bedankte haar "en ze heeft ook een hele lieve oppas" nu moest Lisa lachen. Ze pakte Miley's hand en liep richting het restaurant van het ziekenhuis. Ze hadden daar ontzettend lekker eten. Dat hadden we gisteren al geproeft. Ik lachte ze na en liep toen snel door naar Zayn's kamer.
Klop klop. "Kom binnen" hoor ik Zayn zeggen. Er komt gelijk weer een glimlach op mijn gezicht. Alleen zijn stem al. Deze jongen doet echt iets met me. Snel doe ik de deurklink omlaag en loop naar binnen. 'Heey babe" zegt Zayn als hij me ziet. "Heey" zeg ik en ik loop naar hem toe en geef hem een kus. "Me gemist" vraagt hij. "Ja heel erg" ik geef hem weer en kus "jij mij". Hij glimlacht en zegt "nog erger dan dat jij mij miste" ik ga naast hem liggen met mijn hooft op zijn borst. "Ik hoop dat je snel naar huis mag. Het is wel gezellig op school met de jongens maar het is nog gezelliger met jouw. Hij glimlacht en geeft een kusje op mijn kruin. "Ik vind het ook veel gezeliger want dan ben ik de hele dag bij jouw". De vlinders in mijn buik gaan tekeer. Ik vond het altijd maar raar liefde. Maar nu ik Zayn heb ontmoet. Weet ik hoe het voelt en ik kan je vertellen het voelt fijn. Ik ga weer recht op zitten en kijk recht in 2 mooie bruine ogen. Ze komen dichter bij en dan voel ik 2 zachte lippen op die van mij. Het voelt gewoon zou goed. Ik lach tegen zijn lippen. Hij merkt het en trekt terug. "Ik voelde dat je lachte" hij kijkt me blij aan en het enige dat ik kan is heel blij terug lachen. Hij grijnst en plaatst dan zijn lippen weer op die van mij.
Zayn's pov
Jade's lippen voelen zo zacht aan. Ik had nooit gedacht dat zon mooi meisje op mij zou vallen. Het lijkt wel een droom. Maar dat is het niet. ze ligt hier echt naast me. En haar lippen zitten op die van mij. Ik zou hier zo wel uren willen blijven liggen. Jade hand glijd door mijn haren en haar andere hand heeft ze op mijn wang. Ik weet het zeker dit meisje laat ik nooit meer gaan. En ik snap ook niet dat jongens haar hebben laten gaan toen ze merkte dat ze een kind had. Miley is hartstikke lief en ik zou zo haar vader willen worden. Okal ben ik nog jong. "Mama" jade trekt terug en dan zie ik Miley in de kamer staan met een groot softijsje in haar hand. Ze heeft een hele grote glimlach op haar gezicht en neemt af en toe een likje van haar softijsje. Jade staat op en loop naar miley "zozo die Lisa. Die heeft jou wel een heel groot ijsje gegeven" Miley grijnst nog meer en kijkt trots naar haar ijsje. Jade lacht ook en tilt haar en komt dan weer naast me zitten. "Dag pappie" zegt miley en ze geeft me een knuffel. Ik kijk naar jade die een ongemakkelijke glimlach op haar gezicht heeft. Ze vind het vast raar dat Miley opeens iemand haar vader noemt. Ik vind het ook raar om vader genoemd te worden. Maar voor jade doe ik alles. Miley maakt zich los uit haar knuffel en vraagt "is zayn nu echt mijn vader. Ik zie jade twijfelen. ik weet niet wat ik hier op moet zeggen want ik weet niet of jade het wel wil. "Ik weet het niet lieverd" zegt jade. "Dat moet je aan Zayn vragen. Het is nogal moeilijk om opeens vader te worden" ze kijkt me weer ongemakkelijk aan. Dan staat ze op en loopt naar haar tas en pakt haar mobiel er uit. Ze typt iets en legt hem dan weer in haar tas. Peip piep. Ik pak mijn telefoon van het nachtkastje en zie dat het een berichtje van jade is. Ik kijk verbaast en open dan het berichtje.
"Ik moet met je praten" staat er.
JE LEEST
You are kidding
FanfictionJade is 16 en heeft een kind (Miley) wie de vader van Miley is weet ze niet. Want ze is verkracht en hij is er toen vandoor gegaan. Miley is nu al weer 3 jaar en over een week word ze 4. Jade is super blij haar kleine meid word al weer 4. Maar wat J...