Eerder zayn's pov
Zozo hoor ik 4 stemmen achter me" jij bent wel echt heel erg verlieft. Zegt Liam. Mag dat niet antwoord ik terug. Oo dus je geeft het toe. Oeps ik heb me verraden. Ja ik geef het toe. En ik kijk even naar Liam met een blik van" ik wel" daarom zoende je haar half op de mond. Zegt Louis met een lachende stem. Jep zeg ik. kon je zien of ze het fijn vond. Vroeg ik
Ze begonnen te lachen en zijden "ja ze vond het zeker weten fijn"
De jongens draaide zich om en liepen weg. Heey wacht op mijn riep ik, met een grijns op mijn gezicht rende ik ze achter na.
Jade pov.
Miley en ik zitten samen op de grond in mijn kamer. Ik met mijn bio boek en zij met haar paardenboek op schoot. Mam wil je voor lezen? Vroeg Miley. Ja tuurlijk lieverd. Ik ging op mijn bed zitten en Miley ging met haar hooft op mijn schoot liggen. Ik keek even naar haar en begon toen met lezen. er was eens een...tuut tuut tuut "wie stuurt je een berichtje mama uum even kijken ik pak mijn iphone van het nachtkastje. Oo het is van Zayn zeg ik. Oehoe ga jij maar met Zayn praten ik ga slapen zegt Miley. Okee lieverd slaap lekker.
Gesprek tussen zayn en jade
Zayn: heey
Jade: heey
Zayn: hoe ist
Jade: goed Miley ligt hier op mijn schoot te slapen.
Zayn: aaah schattig
Jade: miley wil jullie heel graag weer zien.
Zayn: ja leuk hoe laat komen jullie morgen
Jade: Uum om 13 uur
Zayn: ja is goed. zou ik je op komen halen.
Jade: ja is goed dan zie ik je om 13 uur
Zayn: oké tot dan X
Ik leg mijn mobiel weg en val in diepe slaap
*de volgende ochtend* Zayn's pov
Ik word wakker en denk gelijk weer aan jade. Ze komt vandaag weer en ik kan niet wachten tot ik haar weer zie. Ik pak mijn handdoek en loop richting de douche.
Lekker gedoucht vraagt Louis als ik de woonkamer binnen loop. Ja tuurlijk hoezo. Nou je hebt er meer dan een uur onder gestaan en zat kei hard te zingen. Iedereen begint te lachen. Ik loop naar de bank en plof er op neer. Dan bedenk ik me opeens dat Liam ons nog iets moest vertellen. Zo Liam jij had ons nog iets te vertellen. Zeg ik. Liam kijkt verbaast op en zegt"wat dan". Nou van gisteren toen je zo lang weg was. Ja Liam zeggen Harry en Niall. Ze ploffen ook op de bank neer en kijken naar Liam. Oké ik zeg het. Hij komt ook op de bank zitten en zegt" toen ik gisteren in de rij stond zag ik opeen iemand voor bij lopen. ze was zo mooi.ik kon haar echt niet laten gaan. Dus ik liep in de richting waar zei net heen was gegaan. Maar ik kon haar nergens meer vinden". Aah zei Louis die onder tussen ook op de bank was gaan zitten. Dus ik besloot weer terug te gaan maar jullie toen ik opeens bedacht dat ik voor jullie ijsjes moest halen. Dus liep ik weer terug naar de ijsjes winkel en kocht 2 soft ijsjes.
Ik was bijna bij jullie toen ik haar zag zitten op een bankje. En toen kon ik niks anders meer dan naar haar toen lopen. Dus ik liep naar haar toe en zei"heey". En toen hebben we nog wat gepraat enzo.
Haha dus Liam is verlieft. Zegt Harry. Laim begon te blozen en zei heel zacht "ja". Volgens mij wou hij dat niemand het hoorde. Maar dat was helaas voor hem niet zo.
Komt jade vandaag eigenlijk nog. Vroeg Harry . Alle gezichten draaide zich naar mij om. Ja ze komt ik haal haar om 13 uur op.
Oké wat gaan we dan doen we kunnen hier niet de hele tijd blijven dat is saai. Zei Louis. We kunnen gaan bowlen stelde Liam voor. Ja dat is leuk voor ons maar ook leuk voor Miley zie ik. Ja leuk doen we riep Niall van uit de keuken. Niall wat doen je in de keuken riep Liam. Wat denk je riep Niall terug. Je hebt al meer dan 2 stokboorden op vandaag riep Liam. Eten is goed voor je riep Niall weer terug. Iedereen moest lachen en we riepen tegenlijk "VREETZAK"
JE LEEST
You are kidding
FanfictionJade is 16 en heeft een kind (Miley) wie de vader van Miley is weet ze niet. Want ze is verkracht en hij is er toen vandoor gegaan. Miley is nu al weer 3 jaar en over een week word ze 4. Jade is super blij haar kleine meid word al weer 4. Maar wat J...