Hoofdstuk 23

1.1K 33 5
                                    

Liam pov

Jongens' begint Harry. hij kijkt ons geschrokken aan en wijst naar naar voren. ik kijk ook naar voren en zie op het dashboard een foto van jade.door de foto staat een groot rood kruis. ik schrik ontzetten en Niall blijkbaar ook want hij slaat een grote gil uit. opeens worden de deuren open getrokken en worden we uit de auto getrokken. ik wil om uume heen kijken waar we zijn maar zie alleen een grote hand die kei hard op me afkomt en voor ik het weet raakt die hand mijn slaap en word alles zwart.

Jade pov.j

*droom*

Ik doe mijn ogen open en kijk om me heen. ik lig in een groot wit bed naast Zayn. hij heeft zijn ogen dicht en ademt zwaar. Wat is hij opeens groot. Hij zit er zo oud uit en op zijn gezicht begint een snor te groeien. Wat doe ik hier. waarom lig ik hier in een groot wit bed met Zayn naast me. Die er als een volwassen uit ziet. Ik stap uit bed en loop naar de grote spiegel die aan de andere kant van de kamer staat. ik kijk naar mezelf. mijn haren zijn nog langer geworden en mijn lichaam lijkt wel op een lichaam van een volwassen vrouw. Opeens klinkt er een gil. de gil komt uit een van de kamer naast ons. Ik herken de gil. het is de gil van Miley. ik ren snel de kamer uit en ren op het geluid af. Ik doe de eerste deur open maar het is de badkamer. de tweede deur. nee ook niet. dan doe ik de deerde deur open en zie ik 2 zwarte mannen die een meisje van een jaar of 10 vast hebben. ik gil als ik de ogen van een van de mannen ontmoet. Het zijn gele ogen. ontzettend enge gele ogen. de gele ogen die me die nacht hebben verkracht. het zijn de enge gele ogen die Zayn bijna hadden dood geslagen. En ze hebben nu mijn Miley vast hebben. Ik ren op de mannen af en begin ze te trappen maar het heeft geen zin het lijkt net of al mijn trappen recht door hun heen gaan. ik begin nu ook te slaan maar het heeft geen zin. ik sla gewoon door ze heen. opeens lost alles om me heen op. de muren, de meubels, de mannen, miley en dan als laatste de vloer. ik voel dat ik begin te vallen. steeds dieper. ik weet niet wat ik moet doen. steeds zie ik beelden van Zayn, Miley, de jongens, lisa, mijn ouders, en de vreselijke gele ogen voorbij flitsen. Dan voelen mijn voeten weer grond en sta ik in een grote witte ruimte. er is niks, helemaal niks, geen mensen, geen gele ogen, geen Zayn, geen Miley. gewoon helemaal niks. Zou dit een droom zijn of zou ik dood zijn ofzo. Ik begin lopen. misschien is dit wel de hemel en kom ik zo mijn opa tegen. of het is de verschrikkelijke hel en zit ik voor mijn hele leven vast. ik begin te rennen en te rennen. er moet een uitweg zijn. en uitweg naar Zayn of naar Miley. Mijn opa zei altijd 'the only way out is through' en daar ga ik me nu aan houden. ik moet door. ik heb geen idee waarheen maar ik moet door. dan zie ik een klein boordje staan. snel ren ik er heen en lees het hard op voor, er is hier toch niemand. 'ga naar links en je zal je geliefde nooit meer terug zien of ga naar rechts en lijd een gelukkig leven met je geliefden en je vijanden. Ik voel dat ik duizelig word en de tranen beginnen weer te stromen. ik wil niet dood en ik wil naar miley, naar zayn, naar de jongens en naar lisa. maar ik wil ook niet met mijn vijanden leven. misschien krijgen ze Miley wel te pakken of slaan ze weer iemand het ziekenhuis in. of nog erger. Misschien moet ik wel gewoon naar links gaan. zouden mijn vijanden dan mijn geliefden met rust laten of zouden ze dan ook nog proberen om hun het leven zwaar te maken. Nee ik ga niet naar links. ik wil Miley en Zayn niet kwijt. Ik wil gewoon leven zonder moeilijk heden of ouders die je zomaar het huis uit zetten. ik laat me op de grond vallen. ik wil dit niet, ik wil het gewoon niet. Wat moet ik nu. alle gedachtes ruizen door mijn hoofd. dan zie ik in de verten en man aan komen. ik heb geen idee wie het is maar hij ziet er super eng uit. hij komt steeds dichterbij. met grote zware stappen nadert hij me. hij is nu nog 10 meter van me verwijderd. ik kan hem nu wat beter zien. Ik bekijk hem van top tot teen. hij draagt zwarte leren schoenen en een zwarte broek. ook heeft hij een wit overhemd aan met daarover en zwart leren jak. Hij heeft en klein baardjes en een grote mond. als ik bij zijn ogen aan kom schrik ik ontzettend. het zijn gele ogen. Het zijn De gele ogen. De vreselijke gele ogen. het zijn de gele ogen die me het leven zwaar maken al vanaf de eerste keer dat ik hem zag. Hij is nu nog maar 5 meter van me vandaan. ik begin te rennen naar rechts. ik wil naar Zayn, ik wil in zijn veilige armen kruipen er er nooit meer uitkomen, ik wil naar Miley. ik wil haar knuffelen en haar nooit meer los laten. Ik ren en ren. achter me hoor ik voetstappen die steeds dichterbij komen. hij mag me niet te pakken krijgen. dan trekt hij me vast naar links en dan zie ik mijn geliefden nooit meer. ik ren zo hard ik kan, ik heb geen idee waarheen maar een ding weet ik zeker. ik wil naar rechts en niet naar links. als wat rechts heet daar wil ik heen. En alles wat links heet moet gewoon oprotten. ik ren zo snel ik kan. de voetstappen vervagen en ik kijk voorzichtig achterom. de man is er nog steeds maar hij loopt naar links. ik stop met rennen en kijk hoe de man het boordjes weer nadert en hoe hij zich met grote stappen naar links werkt. hij is nu voorbij het boordje en stapt nog steeds stevig door. opeens is hij weg. hij is gewoon opgelost. hij is weg. helemaal weg. ik kan het niet geloven. hij is gewoon opgelost in het niets. hij is er vandoor gegaan. misschien zie ik hem nu nooit meer. Nooit meer in mijn leven last hebben van de verschrikkelijke gele ogen. dat kan niet. hoe graag ik dat ook wil. het kan niet. hij zou nooit opgeven. dan klink er een hard knal gevolgd door een stem. 'denk maar niet dat je van me af bent. je opa heeft niet altijd gelijk. meestal is de enige weg uit door gaan. maar dit keer niet jade. Je had beter kunnen kiezen voor links. gewoon weg gaan dan hadden je geliefden een vrij leven kunnen hebben zonder vijanden en zonder verdriet maar nu heb je de verkeerde weg gekozen jade. ik zou je vinden ik zou je krijgen en als ik je heb gevonden zal ik je vermoorden. tot de volgende keer jade'. de tranen stromen over mijn wangen. ik had dus toch voor rechts moeten gaan. ik had gewoon weg moeten gaan. dan zouden Miley, Zayn, de jongens en alle mensen waar ik van hou een gelukkig leven hebben gehad zonder vijanden en verdriet maar nu, nu heb ik het verpest ik kan niet meer terug ik ga mijn geliefden zien maar niet meer voor lang. de verschrikkelijke gele ogen zouden me vinden. ze zullen me krijgen en daarna zullen ze me vermoorden en dan is alles voor niks geweest. de tranen stoppen niet meer met vallen en ik voel mijn hoofd zwaar worden. misschien is het nog niet te laat, misschien kan ik nog terug. ik begin weer te rennen alleen dan nu naar links. ik ren zo snel ik kan. maar ik zie nergens meer het bordje. alles is voor niks geweest. ik laat me op de grond vallen en dan verander de hele witte wereld in zwart.

---------------------------------------•

Sorry sorry sorry sorry sorry sorry echt sorry dat het zo lang duurde. ik probeer het echt en ik vind het ook echt super leuk om te doen maar het is gewoon best moeilijk om weer een stuk te bedenken en met school moet ik ook weer huiswerk maken. :( maar het hoort erbij.

Hier is weet een hoofdstuk vertel me alsjeblieft of het goed is en of ik iets fout heb gedaan. xxx love you all. ik ga beloven waneer er een volgend hoofdstuk begint want ik heb werkelijk geen idee xxxx lol

You are kiddingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu