ER GEBEURD NIET HEEL VEEL IN DIT HOOFDSTUK MAAR DAT KOMT IN HET VOLGENDE HOOFDSTUK
---------------------------------------•
Eerder Zayn's pov
We kunnen gaan bowlen stelde Liam voor. Ja dat is leuk voor ons maar ook leuk voor Miley zie ik. Ja leuk doen we riep Niall van uit de keuken. Niall wat doen je in de keuken riep Liam. Wat denk je riep Niall terug. Je hebt al meer dan 2 stokboorden op vandaag riep Liam. Eten is goed voor je riep Niall weer terug. Iedereen moest lachen en we riepen tegenlijk "VREETZAK
Jade pov
Als ik mijn ogen open doe zie ik naast me Miley nog slapen. Ik was vannacht vergeten om haar in. Haar eigen bedje te leggen. Heel zachtjes stap ik uit bed en loop naar de douche. Als ik onder de douche sta denk ik ineens aan Zayn. De vlinders in mijn buiken beginnen meteen weer te vliegen. Ik heb ook de hele nacht liggen dromen over die afscheid kus van gisteren. Zo hij dat expres doe. Of was het gewoon een ongelukje. MAMA MAMA waar ben je. Hier ben ik. Riep ik terug naar Miley. Ik stapte onder de douche vandaan en liep weer terug naar mijn kamer. Daar zat Miley op de grond met haar paarden te spelen. Gelukkig ik dacht dat er iets gebeurd was. Ik liep naar mijn inloop kast en pakte er kleren voor mij en voor Miley. Heey Miley we gaan vandaag weer naar de jongens zei ik. Meteen sprong ze op en rende rondjes door de kamer. Hoe laat gaan we dan. Vroeg ze. Zayn komt ons om 13 uur ophalen. Oehoe komt Zayn ons ophalen. Vroeg ze. Ik keek haar boos aan. Ze glimlachte gemeen naar me en ging toen weer lachend verder spelen met haar paarden. Wat is het toch een boef. Dacht ik in mezelf.
*half 13 in de woonkamer* jade pov
Miley en ik zitten samen op de bank met een bak chips. tv te kijken. Ik moet altijd lachen hoe Miley dan zit. Zo lekker onder uitgezakt net zoals een hangjongeren. Ik ben bang dat ik dat haar geleerd heb. Maja we doen eigenlijk alles samen. Dus ik vind het niet erg. We zijn eigenlijk gewoon de beste vriendinnen.
Mama het is 12.55 moet Zayn niet al komen. Ze heeft haar zin nog niet afgemaakt op de bel gaat. TINGDONG.
ZAYN schreeuwt miley en ze rent op de deur af.
Zayn pov.
Ik loop nu al meer dan een half uur te zoeken naar het huis van jade. 101 102 103 aah daar is het 104. Ik bel aan en ik hoor binnen geschreeuw "Zayn". de word open gezwaait en miley staat in de deur opening. Ik krijg gelijk een knuffel van haar. "Hoi zayn" zacht ze lief. Heey kleine meid zeg ik en ik til haar op. Dan staat jade opeens in de deur opening. "Heey" zegt ze.
Heey zeg ik terug. Ik pak even onze jassen en dan kom ik. Ja is goed zeg ik. Ik zet Miley weer neer en vraag "heb je zin en bowlen" JAAA. roept ze. Ik moet hard lachen. Maat als jade er weer aankomt moet ik me echt in houden om haar niet te zoenen. Het moet vandaag gebeuren. Ik moet vandaag vragen of ze mijn vriendin wil zijn ik kan niet langer mijn gevoelens binnen houden.
Jade pov
Als ik in de deur opening sta zie ik dat Miley al weer is opgetild is door Zayn. Ik vind het zo fijn dat die jongens haar lief vinden en dat ze me helpen met haar. Ze was de laatste tijd nog al down omdat ik even goed moest leren voor school omdat ik anders niet over zou gaan. Gelukkig heb ik mijn cijfers weer goed opgehaald. En kan ik weer wat meer aandacht aan Miley besteden. "Heey" zeg ik tegen Zayn. "Heey' zegt hij terug. Hij is zo lief ik ben zo verlieft op hem maar ik moet nu niet gaan daten. Ik heb net besloten om meer aandacht te geven aan Miley. "Ik pak even onze jassen zeg ik. opeens hoor ik een hele harde JAAA. dat is vast Miley we gaan vast iets leuks doen. Ik loop terug met onze jassen en Miley komt meteen op me af gerent. "We gaan BOWLEN" schreeuwt ze. Leuk zeg ik en ik kijk even naar Zayn die me met zijn mooie bruine ogen aankijkt. Kom we gaan zegt Zayn. " ja is goed" zeg ik en pak Miley hand. Als we in het park aankomen. Ziet Miley kleine eentjes en ze rent er op af. Zayn en ik lopen haar lachend achter na. Opeens pakt Zayn mijn hand. Ik kijk hem even aan maar ik voel dat ik super rood aan het worden ben dus kijk ik snel naar de grond. Heey mam aan de overkant van de vijver is een oud mevrouwtje die de eentjes eten geeft mag ik daar even heen. Vraagt Miley. Ze kijkt me met een smekend gezicht aan. Ik weet het niet lieverd we zouden eigenlijk naar Zayn's huis gaan. Dus je moet het even aan Zayn vragen.
Ze kijkt nu Zayn smekend. Lacht als ze ziet dat we hand in hand staan. 'Ja ga maar we komen ook wel" zegt Zayn. Miley huppelt weg naar de overkant van de vijver en we zien haar met de oude vrouw praten. Zayn begint opeens te lachen. Wat is er vraag ik. "Nou die dochter van jouw durft ook als te vragen" geeft hij als antwoord. Ik moet nu ook lachen. "Ja dat is waar. Laatst waren we in Londen. Toen liepen we langs een zwerver en toen vroeg ze aan die zwerven " waarom zit u hier zo alleen ga maar naar je huis het word al koud". Zayn begon hard te lachen. "en wat deed die zwerver toen"
Nou die keek Miley heel boos aan. Antwoordde ik. Ze moest heel hard huilen omdat die zwerver heel boos naar haar keek en daar kan ze niet tegen. Ze wil altijd alles goed doen. Zayn moest weer lachen. En heb je haar toen verteld dat die man geen huis had. Vroeg Zayn. Ja dat heb ik gedaan maar toen moest ze nog harder huilen omdat ze het zo zielig vond en dat ze bang was dat wij ook zwerver werden. Zayn begon weer te lachen. En zei wat heb jij een lieve dochter. ik Lachte even naar hem maar voelde dat ik weer heel rood aan het worden was dus keek ik snel weer naar de grond. Waarom word ik de hele tijd rood als ik naar hem kijk. dacht ik. "Zullen we gaan" vroeg Zayn. Ja is goed en we liepen naar Miley.
---------------------------------------•
JE LEEST
You are kidding
FanfictionJade is 16 en heeft een kind (Miley) wie de vader van Miley is weet ze niet. Want ze is verkracht en hij is er toen vandoor gegaan. Miley is nu al weer 3 jaar en over een week word ze 4. Jade is super blij haar kleine meid word al weer 4. Maar wat J...