Hoofdstuk 38

664 25 1
                                    

Eerder jade pov

Mamaaaa' ik loop de woonkamer in en Miley springt gelijk op me. ik til haar op en knuffel haar. 'mama ik heb je gemist' 'ik jou ook schat, heb je wel een leuk dag gehad' Miley knikt heftig en strekt haar armpjes uit naar Zayn. Zayn pakt haar van me over en knuffelt haar. ik loop naar lisa die in de keuken alle boodschappen aan het opruimen is en geef haar ook een knuffel. 'bedankt, schat' lisa glimlacht en knuffelt me nog is. 'het was super gezellig, en ze heeft me weer goed geholpen met inkopen doen' ik lach en help haar met de boodschappen opruimen. 'heb je zin in je date vanavond' lisa begint te lachen en knikt. 'tuurlijk heb ik daar zin in' ik lach ook en zet het laatste pak melk in de koelkast. 'hoe laat komt niall' vraag ik. 'uhm half 6' zegt ze. ik schrik en kijk naar lisa's kleren. Ze loopt gewoon nog in haar kleren die ze vanochtend ook aan had.'moet je dan is niet heel snel gaan omkleden, het is al 5 uur' lisa schrik en kijkt naar de klok. 'shit ik moet nog alles doen' ze rent de keuken uit en struikeld bijna over haar eigen voeten.

Zayn en ik zitten op de bank tv te kijken en Miley is aan het tekenen. We hebben met gegeten en het was heerlijk. Zayn had zijn speciale pasta gemaakt. Miley en ik zijn er vanaf de eerste keer dat we het aten helemaal verlieft op geworden. Het is zo ontzettend lekker. 'schat ik moet maar is gaan' zegt Zayn en hij staat op. Ik knik en sta ook op. Zayn loopt naar de hal en ik volg hem. 'heb je zin in morgen' vraagt hij. 'Een beetje' zeg ik. zayn komt dichterbij en pakt allebei mijn handen vast. ik kijk er naar en voel dan 2 zachte lippen op mijn voorhoofd. ik lach en kijk hem weer aan. 'het komt goed, ik weet zeker dat ze je aannemen' zegt hij. ik glimlach en plaats mijn lippen op die van hem. zo blijven we een tijdje staan totdat hij zich terug trekt. 'sorry schat ik moet nu echt gaan' zegt hij. ik knik en draai me om. 'Miley kom je even Zayn dag zeggen' schreeuw ik. ik hoor gelijk 2 voetjes over de houten vloer trippelen en niet veel later komt ze de hal in huppelen. ze huppelt naar Zayn en steekt haar armpjes uit. Zayn tilt haar op en geeft haar een knuffel. 'dag kleine meid, zie ik je morgen weer' zegt Zayn. Miley knikt en geeft hem nog een knuffel. Daarna zet Zayn haar weer op de grond en huppelt Miley weer naar de kamer. Ik kijk haar lachend na en als ze om de hoek is verdwenen draai ik me weer om naar Zayn. Zayn kust me nog snel en doet dan de deur open. 'dag schat' zeg ik. 'dag babe' zegt hij en dan loopt hij de deur uit. ik kijk hem na en als ik hem niet meer kan zien doe ik de deur weer dicht en loop naar de woonkamer. 'Miley het is echt tijd om te gaan slapen, morgen moet je gewoon weer naar school' Miley kijkt me met een pruil lipje aan maar staat dan toch op. Ze pakt mijn hand en dan lopen we samen naar haar slaapkamertje. het is een prachtig slaapkamertje geworden. met een klein bed, kast en zelf een kleine wasbak. Miley is er verlieft op. Ik pak miley's tandenborstel van de wasbak en doe er wat tandpasta op. ik geef de borstel aan Miley en loop dan naar de kast om een schone pyjama te pakken.

Ik steek de grote weg over en zie de bakker al in zicht. hopelijk ben ik goed genoeg voor die baan. Toen ik klein was wilde ik altijd in een bakker werken. Ik vond de geur die er hing altijd zo lekker. Vroeger gingen mijn moeder en ik wel eens naar deze bakker maar dat is alweer zo lang geleden. ik heb echt geen idee wie de baas is. ik duw de deuren van de winkel binnen en de lekkere brood geur komt me gelijk tegemoet.

Roxx pov

'heey pap' ik loop de bakker binnen en snuif de lekker geur van het vers gebakken brood op. 'heey lieverd' zegt hij. ik loop op hem af en geef hem een knuffel. 'zou ik even helpen' zeg ik. mijn vader knikt en gooit een schort naar mij. 'vandaag komt er iemand nieuw' zegt hij. ik kijk hem raar aan, wat bedoelt hij daar nou weer mee. 'iemand nieuw. hoe bedoel je' ik loop naar de kraan en was mijn handen. dat is het eerste dat ik geleerd heb toen ik hier voor de eerste keer binnen kwam lopen. 'een nieuwe medewerken' zegt hij. ik knik een loop naar de toonbank om het wisselgeld te controleren. 'weet je wie pap' mijn vader schud zijn hoofd en pakt 3 brooden van de plank. 'het is een meisje, dat weet ik alleen. ze komt zo en dan kijk ik wel of ze geschrikt is' ik knik en loop naar het magezein om het verdiende geld in de kluis te doen. als dit meisje niet goed is, dan weet ik nog wel een heel goed meisje. jade. die zoekt nogsteeds een baantje en dit zou een perfecte zijn. dan hoor ik de deur van de winkel weer open gaan en dan hoor ik de stem van mijn vader en de stem van een lief meisje. wacht die stem ken ik. ik loop snel naar de winkel en zie inderdaad jade staan. ze geeft mijn vader een hand en lacht lief. 'heey jade' zeg ik en ik loop naar haar toe. jade kijkt op en kijkt me verbaast aan. 'heey roxx' zegt ze en ze geeft me een knuffel. mijn vader kijkt ons raar aan maar glimlacht dan. 'kennen jullie elkaar' vraagt hij. jade knikt en lacht nog is. 'werk jij hier ook' vraagt ze. 'soort van, dit is mijn vader' zeg ik en ik leg een hand op mijn vader's schouder.

You are kiddingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu