Hoofdstuk 3

1.7K 38 0
                                    

Zayn's pov

Jade zit naast me op het bankje. Ze zit me de hele tijd aan te kijken. Dus kijk ik haar kant op. Snel draait ze haar hooft weg. Ik heb net over mij verteld dus nu moet jij iets meer over jouw vertellen zeg ik. Oke zegt ze. wat wil je weten. Nou gewoon waar je woont en hoe oud je bent enzo. Oo oke. "Ik ben 16 en ik woon nog bij mijn ouders.

En ik ben heel gelukkig met Miley. Haha ik begin te lachen. ik zie weer die mooie licht bruine ogen. Ze komen steeds dichter bij. onze lippen raken elkaar nu bijna. Help help help horen we opeens. Ik zie dat Miley aan komt rennen met Louis en Harry achter haar aan.

Jade springt op en rent snel naar haar toe. Samen rennen ze nu over het grasveldje. Haha dat ziet er echt leuk uit. Omg ik ben echt zo verlieft op jade. Opeens duiken Miley en jade een struikje in. Harry en Louis doen net of ze het niet zien en lopen nog een keer over het veldje. Miley jade waar zitten jullie roept Niall die er nu ondertussen ook bij is gekomen.

Louis loopt op het struikje af waar ze net zijn ingedoken en zegt"BOE" . Hahaha we horen achter ons hard gelach. En draaien ons allemaal tegelijk om. Aan de andere kant van het veldje staan Miley en Jade. We hadden jullie mooi te pakken hè. Miley rent op louis af en zegt "ik heb lekker gewonnen ik heb lekker gewonnen". Iedereen begint te lachen en ik zie dat jade en hele mooie lach op haar gezicht krijgt.

Heey kijk daar komt Liam aan zegt Harry. Heey Liam waar ben jij geweest vraagt Louis. "Uum nergens. En waar zijn de ijsjes dan die je mee zou nemen voor deze jonge dames. vraagt Niall. Uum die zijn uum die zijn ..... Gesmolten. We kijken Liam allemaal raar aan.

Liam pov

Ik kom aan gelopen en zie dat iedereen aan het lachen is. Zou ik gewoon naar huis lopen want iedereen gaat toch vragen waarom ik zo lang weg bleef. Ja dat doe ik. Ik draai me om maar het is al te laat. Heey Liam waar kom jij vandaan. Zegt Harry. uum nergens zeg ik. En waar zijn de ijsjes dan. Zegt Niall. Uu die. Oo god dat is waar ook ik zou ijsjes halen voor jade en Miley. Uum die.. Die zijn gesmolten. Zeg ik maar. Ja tuurlijk Liam. Zegt Zayn.

Ach jongens laat hem. Gelukkig die helpt me tenminste. Misschien heeft hij wel een heel leuk meisje ontmoet. Waarom waarom zeg je dat nou denk ik. Iedereen begint te lachen en ik word zo rood als een tomaat. Kijk mam zo rood was jij ook in nando's. Zegt Miley. Haha iedereen begint weer te lachen.

Jade pov.

Iedereen lacht. Maar ik voel me toch wel een beetje rot over dat ik Liam net heb verraden. Ik loop maar Liam toe en zeg"sorry" haha maakt niet uit zegt hij. Ze waren er anders ook wel achter gekomen. Oehoe wie is het hoe heet ze vraag ik. Gaat jouw niks aan kleine meid. Aah pleace alleen haar naam. Okee zegt Liam ze heet "Sara". Mmm die ken ik niet. Kom we gaan naar de andere zegt Liam. Ja is goed. We lopen het park in en zien dat ze bij de grote vijver in het midden zijn. Mama mama ik zag net een hele grote vis. Bij het woord grote strekt ze haar armen zo ver mogelijk uit. Iedereen moet lachen. Hij was echt heel groot hoor zegt Miley boos. Ja dat weet ik toch lieverd. Louis zag hem ook toch louis. Ja ja. Ik zag hem ook. Miley rent naar naar Louis toe en knuffelt hem. Ik vind Louis lief zegt ze. Ik jouw ook lieverd zegt Louis. En hij tilt haar op. Vind jij hem ook lief vraagt Miley aan mij. Ja Miley ik vind hem ook heel lief. Ze kijkt Louis stralend aan en geeft hem nog een knuffel. Maar jij vind Zayn nog liever zegt Miley tegen mij. Uum Uum ik begin weer te blozen en kijk snel naar het water misschien. word je daar wel koeler van. Om een ander onderwerp te beginnen. Vraag ik" weet iemand hoe laat het is. Liam pakt zijn iphone uit zun zak en zegt" het is 5 uur". Zo laat al. We moeten echt gaan Miley. Maar mama ik wil nog niet gaan zegt Miley. Je kunt ze vast nog wel weer en keer zien zeg ik. Morgen vraagt ze. Ik kijk de jongens even vragend aan zeg dan" is goed we gaan morgen wel even bij ze langs. Louis zet haar weer neer en ze loop regel recht naar de weg. Miley wacht niet naar de weg. Ik ren haar achter na en kan haar nog net op tijd vast pakken voor dat ze de weg oversteekt. Miley wil je er nooit meer zo snel vandoor gaan. Miley trekt en verdrietig gezicht en zeg sorry mama. De jongens komen nu ook aan gelopen en vragen of als oké is. Ja het gaat ik was net op tijd. Ze glimlachen even en dan nemen we afscheid. van iedereen krijg ik een knuffel. Maar van Zayn krijg ik een zoen op mijn wang maar de helft van zijn lippen komen op die van mij. Ik kijk hem even aan en loop dan weg. Wacht roept Zayn. ik draai me om en Zayn vraagt" mag ik je nummer". Ja tuurlijk zeg ik. Ik geef Zayn mijn nummer en draai me dan weer om.

Zayn pov

Iedereen geeft jade een knuffel maar ik moet haar gewoon even een zoen geven. Ik zoen haar op haar wang maar mijn lippen raakten half haar lippen. Ze kijkt me even aan en toen draaide ze zich om. Zou ze dat wel goed vinden of heb ik het nu verknald. Dan bedenk ik dat ik vergeten ben om haar nummer te vragen. "Wacht roep ik" ze draai zich om en kijkt me met de mooiste ogen die ik ooit heb gezien aan. Mag ik je nummer . Ja tuurlijk ze loopt op me af en geeft haar haar nummer. Dan draait ze zich weer om en loopt hand in hand met Miley weg.

Zozo hoor ik 4 stemmen achter me" jij bent wel echt heel erg verlieft. Zegt Liam. Mag dat niet antwoord ik terug. Oo dus je geeft het toe. Oeps ik heb me verraden. Ja ik geef het toe. En ik kijk even naar Liam met een blik van" ik wel" daarom zoende je haar half op de mond. Zegt Louis met een lachende stem. Jep zeg ik. kon je zien of ze het fijn vond. Vroeg ik

Ze begonnen te lachen en zijden "ja ze vond het zeker weten fijn"

De jongens draaide zich om en liepen weg. Heey wacht op mijn riep ik, met een grijns op mijn gezicht rende ik ze achter na.

You are kiddingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu