Hoofdstuk 12

1.3K 28 0
                                    

Eerder jade pov.

Zo kleine meid nog maar een paar nachtjes en dan word deze kleine dame groot". Ze glimlacht en staat op. "Wat gaan we vandaag doen" vraagt ze. "Ik moet naar school en jij gaat naar de crèche. Op haar gezicht komt een verdrietig lachje. "Maar daarna haal ik je weer op en dan gaan we naar Zayn.

Lisa,s pov

Ik lig op mijn bed in mijn hotel kamer. Ik denk na over vandaag. Het was een leuke maar heftige dag. Ik heb 7 nieuwe vrienden gemaakt. De jongens, jade en de kleine Miley. Ze is zo schattigen lacht de heltijd. Ook ben ik vandaag verlieft geworden op de liefste jongen van de wereld. Ik heb ze alleen nog niet echt iets over mij verteld. Alleen jade weer dat ik hier logeer maar voor de rest weet niemand eigenlijk iets over mij. Niall vroeg er wel naar. Maar toen zei Louis dat we gingen eten en dat laat Niall zich geen 2 keer zeggen. Opeens gaat mijn telefoon. Ik pak hem van mijn nacht kastje en kijk van wie het is. Op mijn gezicht komt een glimlach als ik zie dat het van Niall is.

Niall: heey zullen we morgen afspreken

Lisa: ja leuk hoe laat en waar

Niall: morgen om 4 uur in het park bij de ijscocar.

Lisa: ja is goed ben er dan X

Niall: XX slaaplekker

Ik leg mijn mobiel op het nachtkastje en val in slaap

Ik word wakker van geklop op de deur. Wie klopt er nou om half acht s'ochtens op de deur. Ik sla met een zucht op en loop naar deur. "Mama wie woont hier" hoor ik een klein meisje zeggen aan de andere kant van de deur. Ik doe open en Miley en jade staan in de opening. "Heey wat doen jullie hier" vraag ik "lisaaaa" roept Miley en ze knuffelt mijn been. Ik pak haar op en zeg "dag kleine stuiterbal" ze glimlacht en speelt met mijn haar. "Maar wat doen jullie hier zo vroeg in de morgen".vraag ik nog een keer. "Uum ik was vergeten dat de kinderopvang dicht was vandaag omdat we gisteren in het ziekenhuis waren enzo". Ik knik. " en ik moet vandaag naar school. Zou jij misschien op haar willen passen" vraagt jade met een vraagende blik. "Tuurlijk wil ik op deze kleine meid passen". en ik kietel Miley even. Jade krijgt een glimlach op haar gezicht en geeft me een knuffel. Je bent de beste. Zegt ze. Ik glimlach en zet Miley weer neer. Ze rent gelijk naar binnen. Ik lach haar na. "Ik moet nu eigenlijk gaan anders kom ik te laat op school" zegt jade. "Ja is goed. ik pas goed op je kleine meid". Jade glimlacht en roept miley. " schat ik moet naar school en lisa zorgt voor jouw vandaag. Ik haal je na school weer op". Miley geeft haar moeder een dikke knuffel en een kus. Wat zijn ze toch schattig samen. Ik vind het zo erg wat er met jade is gebeurd maar als je ze dan zo samen ziet smelt je wel weg. "Dag mama" jade staat op en geeft me een knuffel "heel erg bedankt" zegt ze en dan loopt ze weg.

Jade pov.

We staan voor een gesloten kinderopvang. Oja de opvang was vandaag dicht. Waar zit ik toch met mijn hoofd. Maar waar moet ik Miley nou heen brengen. Mijn ouders zijn werken en de jongens moeten ook naar school. Voor de rest ken ik niet echt iemand die op haar kan passen. Dan opeens herinner ik me dat Lisa niet meer op school zit. Misschien kan zij op Miley passen.

Als we bij het hotel van Lisa aankomen wordt Miley opeens heel verlegen. "Mamie wat doen we hier" ik til haar op en we loppen de lobby in.Het is er erg groot. "Dag mevrouw weet u misschien waar de kamer is van Lisa Porte" vraag ik aan een mevrouw achter een grote ballie. ze tikt wat op haar computer en zegt dan "kamer 401 5 etage" okee dank u wel. ik trek miley mee naar de lift en stappen in. Het is nog erg rustig. Hopelijk is Lisa al wakker. Waarom gaan liften altijd zo sloom als je haast hebt. Eindelijk springen de deuren en stappen we een grote mooie witte gang in. 399 400 401 hier is het kamer 401. Klap aan. Maar hoor niks. "Mama wie woont hier" vraagt Miley. Maar ze is nog niet klaar met haar zin of Lisa doet open. "Heey" zegt ze "wat doen jullie hier zo vroeg" Miley is blijkbaar heel blij om haar re zien en rent meteen op haar af. Lisa knuffelt haar even maar vraagt dan weer wat we hier dien zo vroeg. "Nou uum ik moet naar school maar ik was vergeten dat de kinderopvang vandaag dicht was. Ze knikt. "Zou jij misschien vandaag willen oppassen" hopelijk kan het want anders heb ik geen oppas vandaag. Ik kan haar ook naar Zayn brengen maar die heeft rust nodig. En Miley is totaal niet rustig. Lisa glimlacht en zegt "tuurlijk wil ik op deze kleine meid passen". Oo gelukkig. Ik geef haar een knuffel en zeg dan dag tegen Miley. Ik vind het altijd heel moeilijk om afscheid te nemen van Miley. Maar Lisa vertrouw ik ook al ken ik haar nog maar net.

Miley geeft me een dikke knuffel en een kus. "Dag Mamie" ik zeg Lisa ook gedag en loop dan richting het busstation.

Zayn.'s pov

Wat is het hier saai zeg ik lig al de hele nacht wakker. Gelukkig komen de jongens en jade die ik sinds gisteren avond mijn vriendin mag noemen. Vanmiddag langs. Misschien komt lisa ook nog wel. Ze is erg aardig en heel behulpzaam iedereen mag haar wel. Vooral Niall. Het is nu half 10 nog ongeveer 6 uur en dan komt jade. Laat ik maar even proberen om te gaan slapen.

"Zayn zayn" ik doe mijn ogen open en zie 2 kleine oogjes mij aan kijken. "Heey miley' zeg ik en ik ga recht op in bed zitten. Miley klimt op bed een geeft me een knuffel "dag daddy" haha ik begin te lachen "hoe noem je me nou" vraag ik "nou je hebt nu toch iets met mijn mamie". Haha ik begin weer te lachen. Wat is het toch een kleine wijsneus. "Ja ik heb iets met je mamie" zeg ik lachend. "nou dan ben je mijn pappie" ze geeft me weer een knuffel en gaat dan naast me op bed zitten. "Wil je me een verhaaltje vertellen" vraagt Miley. Ik knik maar vraag eerst met wie ze hier is want Jade en de jongens zitten op school en jade zei dat ze haar naar de crèche zou brengen. "Nou de crèche was dicht en toen bracht mama me naar Lisa en die moest nog even naar haar broer en toen zei ze tegen mij dat ik hier heen moest gaan" ik knik en begin dan met het verhaaltje over de prins en de prinses.

---------------------------------------•

Heey ik ga met votes en comments werken ik hoop dat jullie het nog leuk vinden

Voor het volgense hoofdstuk wil ik graag 4 votes en 2 comments

Xxxxlove you all

You are kiddingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu