Hoofdstuk 9

1.4K 26 0
                                    

Heey ik heb aan hoofdstuk 8 een klein stukje veranderd. Aan het eind.

Sorry dat ik zo lang niet geüpdatet heb ik had geen inspiratie meer. Maar hier is weer een stuk. (Lees eerst nog even hoofdstuk 8 opnieuw)

---------------------------------------•

Eerder jade's

PLEASE PLEASE LAAT ME NOG 5 WOORDEN TEGEN HEM ZEGGEN. Schreeuw ik weer De 2 stevige armen laten me los en ik ren weer Zayn's kamer binnen. Ik geef hem een kus op zijn voorhoofd en fluister dan in zijn oor. "Ik hou van je zayn". De tranen stromen weer over mijn wangen. Ik wil me omdraaien om maar de deur te lopen. En de jongen van mijn dronen achter te laten. Als er opeens een heel klein stemetje klinkt. "Jade". Ik draai me met een schrok om en kijkt in 2 schitterende ogen.

Zayn's pov.

"Heey" hoor ik een stem zeggen. De stem die ik als duizenden ken. De stem van de liefde van mijn leven. Alleen weet zij dat nog niet.

Ik wil mijn ogen open doen maar het lukt niet. Waarom willen ze niet open. Ik wil jade zien. Ik wil haar voelen ik wil haar zeggen dat ik van haar hou maar het lukt niet. Kom op Zayn doen je ogen open. Dan voel ik dat mijn arm nat word. Het lijken wel tranen. Is jade nou aan huilen. Opeens begint ze te schreeuwen."Kom op zayn je kan het. ga alsjeblieft niet weg. Het spijt me zo dat ik je heb ontmoet daarom lig je nu hier".

Wat zegt ze nou. Heeft ze spijt dat ze me heeft ontmoet. Zou ze dan niks voor me voelen. Dan begint het geschreeuw weer "Zayn alsjeblieft ga niet weg please. Laat me niet alleen en laat de jongens niet alleen. ZAYN ZAYN ZAYN"

Laat me niet alleen. Wat bedoelt ze daar mee. Wat is er toch aan de hand. Opeens hoor ik een harde

piep. Ik voel me ogen zwaarder worden maar ik hou me sterk. Ik wil jade zien. Dan word ik door elkaar geschut. "ZAYN ZAYN ZAYN" klinkt het weer. Mijn ogen worden worden nog zwaarder. Wat gebeurd er. Zou ik dood gaan. Nee ik wil nog niet dood. Dan voel ik 2 zachte lippen op mijn voorhoofd. En er word iets in mijn oor gefluisterd dat lijkt op "ik hou van je zayn". wat! zei jade nou dat ze van me hield. nu moet ik haar vertellen dat ik ook van haar hou. maar mijn er komt nog steeds geen geluid uit mijn mond. Kom op Zayn doe je ogen open. Het lukt! het lukt! Mijn ogen worden gevuld met licht. En ik zie dat jade zich wil omdraaien maar ik pak snel haar arm vast. Ze draait zich met een schok om en ik kijk in 2 geschrokken ogen.

De geschrokken ogen kijken met verbaast aan maar komen dan dichter bij. Onze lippen raken elkaar bijna aan. "Ik hou ook van jouw jade" zeg ik. En dan raken 2 zachte lippen de mijne.

Jade pov.

Omg is hij nou wakker geworden omdat ik zei dat ik van hem hield. Ik zie dat de schitterde ogen dichter bij komen. Nee jade niet doen je weet niet op hij ook van jouw houd. Maar voor dat die gedachten weg was zei Zayn "ik hou ook van jouw jade". Nu kon ik het niet meer laten en onze lippen raakte elkaar. De vlinders in mijn buik gingen nog harder vliegen. zijn handen gleden naar mijn heupen. Mijn ene hand lag op zijn wang en met mijn ander hand ging ik door zijn haar.

Toen beseft ik dat Zayn nog leefde en dat de piep was gestopt. snel trok ik terug en keek hem in zij prachtige bruine ogen. Hij aaide met zijn ene hand over mijn wang. En zo bleven we een tijdje kijken. Totdat ik zei "je leeft nog" snel stond ik op en rende naar de deur waar de jongen allemaal op de grond zaten met hun handen in hun haren. "Jongens" riep ik. Ze keken allemaal tegelijk op en keken me met betraande ogen aan. "Zayn leeft nog" zei ik met een schrokkende stem. Hun betraande ogen veranderde in een geschrokken maar blije gezicht. Ze sprongen op en rende langs me de kamer in.

Zayn's pov.

"Zayn leeft nog" zei jade tegen iemand op de gang. En toen kwamen er 4 jongens binnen rennen. Mijn gezicht klaarde nog meer op toen ik hun gezichten zag. "ZAYN". Riep Louis en hij ga me een stevige knuffel. Ook de andere jongens gaven me een stevige knuffel. En gingen op de rand van mijn bed zitten. Omg Zayn je hebt ons echt heel erg laten schrikken man. Zij Niall. Hij had betraande ogen. Ook Louis Liam en Harry hadden tranen in hun ogen. Opeens herinnerde ik me weer wat er was gebeurd. De woede kwam weer in me naar boven. Ik keek naar de deur maar jade was weg. Waar is jade vroeg ik aan de jongens. Ze keken ook naar de deur. En Harry zei "ik weet niet ze stond daar net nog" "misschien is ze een dokter halen" zei Liam en hij had zijn zin nog niet afgemaakt of er kwamen 2 dokters binnen gelopen.

You are kiddingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu