Hoofdstuk 10

1.4K 28 1
                                    

Eerder zayn's pov

Opeens herinnerde ik me weer wat er was gebeurd. De woede kwam weer in me naar boven. Ik keek naar de deur maar jade was weg. Waar is jade vroeg ik aan de jongens. Ze keken ook naar de deur. En Harry zei "ik weet niet ze stond daar net nog" "misschien is ze een dokter halen" zei Lyiam en hij had zijn zin nog niet afgemaakt of er kwamen 2 dokters binnen gelopen.

Jade pov.

"Ja is goed we zullen voorzichtig doen" zei ik tegen de dokter. En toen liep de dokter de deur uit. Hij had gezegd dat Zayn nog erg zwak was. Hij moest nog een paar dagen in het ziekenhuis blijven.

Ik ging op de rand van Zayn's bed zitten. De jongens waren even naar huis gegaan om wat spullen te halen en wat eten want we zouden met ze alle hier gaan eten.

Ik wist dat Zayn nog steeds boos was en dat hij het het liefst wou uitschreeuwen maar hij hield zich rustig. Opeens voelde ik een hand Op die van mij. Ik keek op en keek recht in de ogen van Zayn. Ze waren prachtig. De hand van Zayn ging nu naar mijn wang. Ik begon rood te worden. Hij merkte het en zei " je bent erg schattig als je bloost". daardoor moest ik nog meer blozen" ik keek weg en hoopte dat ik wat minder rood zou worden. Maar hij pakte mijn kin en draaide mijn gezicht weer naar hem toe. Zijn gezicht kwam dichter bij en voor ik het wist raakte onze lippen elkaar. Het was zo fijn. Dit was de jongen voor mij. Opeens rolde er een traan over mijn gezicht. Zayn trok terug en keek me met een bezorgde blik aan. "Wat is er" vroeg hij en hij veegde met zijn duim de traan weg. Er rolde nog wat tranen uit mijn ooghoeken. Weer veegde Zayn ze weg. Hij klopte naast zich op bed en schoof een klein stukje op. Ik ging naast hem liggen en legde mijn hoofd op zijn borst. Het voelde zo goed. Ik zou zo wel voor eeuwig kunnen blijven liggen. Maar Zayn vroeg weer wat er was. Ik trok mijn hoofd op en keek hem weer aan. "Het is allemaal mijn schuld Zayn" zei ik en er rolde weer een paar tranen uit mijn ogen. Ik veegde ze ruw weg. Zayn sloeg een arm om me heen. Maar ik stond duwde hem weg en ging recht op zitten. "Het is niet jouw schuld jade" zei hij".

Ik zag dat zijn gezicht geschrokken stond. Ik schudden mijn hoofd en schreeuwde "nee het is allemaal mijn schuld dat je hier ligt en dat ik verkracht ben en dat ik nu een kind heb. je moet je er gewoon niet mee bemoeien en uu.. uuum.. je moet me vergeten oké". Het laatste wou ik eigenlijk niet zeggen Maar ik moest dit zelf oplossen. Ik kon de jongens niet nog eens een keer het ziekenhuis in helpen. "Hoe kan ik jouw nou vergeten" schreeuwde Zayn nu ook boos" er rolde weer tranen over mijn wangen. "Gewoon doen Zayn dat is het beste voor jouw en de jongens" schreeuwde ik terug. Ik pakte mijn tas en rende de hal op. Ik moet zo snel mogelijk dit ziekenhuis verlaten. Ik rende en rende door de gangen van het ziekenhuis. Ik zag niks meer door mijn tranen. BOEM! En ik lag op de grond. Ik was tegen iemand opgebotst. Ik veegde mijn tranen weg en keek omhoog. daar stond een meisje van een jaar of 17 gokte ik. Ze stak haar hand om me omhoog te helpen. Ik pakte de hand aan en bood mijn excuses aan. "Ik ben Lisa" zei ze. Ik glimlachte even en stelde me zelf ook voor. "Heey jade" hoorde ik iemand roepen. Ik keek op en zag dat het de jongens waren. Nee ik mag hun niet meer zien. Ik moet ze vergeten. Snel bood ik nog een keer mijn excuses aan. aan Lisa en rende toen door naar de uitgang van het ziekenhuis.

Niall pov

We lopen het ziekenhuis weer in. En zien jade staan praten met een meisje. "Heey jade" roept louis door het ziekenhuis. Jade kijkt geschrokken op en zegt nog iets tegen het meisje en rent dan weg. Huh wat raar. We kijken elkaar even raar aan en dan rent Harry snel achter jade aan. Louis ik en Liam rennen snel naar het meisje. Zei kijkt ook een beetje verward. Omg wat is zij knap. Lang Donker bruin haar en super mooie glanzende ogen. "Heey" zegt Liam "weet jij misschien waarom jade net weg rende". Nee zegt ze. Ik botste tegen haar op maar ze had wel tranen in haar ogen. We kijken elkaar even aan en rennen dan naar Zayn's kamer. Na een tijdje stop ik met rennen. We kunnen dat meisje toch niet alleen laten staan. Ze zag er erg geschrokken uit. Snel ren ik terug naar de plek waar ze stond. Gelukkig ze staat er nog. Ze ziet mij ook en komt naar me toe. "Heey hebben jullie haar al gevonden" vraagt ze. Ik kijk even naar haar ogen die me vragend aan kijken. "Nee we hebben haar nog niet maar ik kan je hier toch niet laten staan" Ze lacht. Omg die lach is zo schattig. Kom anders even mee naar onze vriend die hier ligt. Zeg ik. Ze knik en loopt met me mee. "Ik ben Lisa" zegt ze na een tijdje. Ik kijk haar aan en de kuiltje in haar wangen komen terug. "Ik ben Niall" en ik lach even naar haar. Als we Zayn's kamer in komen zit alleen Louis er. "Heey Zayn wat is er gebeurd" vraag ik en ik ga naast Louis op de rand van het bed zitten. Lisa gaat aan gaat aan het eind van het bed staan. Zayn is volgens mij helemaal van slag. "Ze is weg" is het enige wat Zayn uit kan brengen. "Hoe bedoel je ze is weg" Ik kijk Louis vragend aan. "Ze is boos op zichzelf omdat ze dit ons aan doet. Ze vind dat ze haar problemen zelf op moet lossen" zegt Zayn na een korte stilte. "E..en w..e moeten haar v..ergeten zei ze. Ik kijk Zayn geschrokken aan. Daarna draai ik me om naar Lisa die aandachtig mee zit te luisteren. Jade kan dit niet alleen. Zeg ik tegen Zayn en loop dan de kamer uit. Ik ga op een van de stoelen zitten die in de hal staan. Ze kan dit niet alleen doen we moeten haar helpen. Straks dan pakt hij haar of Miley. Opeens schiet me iets te binnen. Lisa moet met haar praten. Ik spring van mijn stoel en loop weer Zayn's kamer binnen. Lisa zit nu op de rand van het bed en luistert aandachtig naar Louis en Zayn die haar een verhaal vertellen die ze blijkbaar heel ernstig vind want haar gezicht staat niet blij. Er rolt zelfs een traan over haar gezicht. Snel loop ik naar haar toe en sla een arm om haar heen. Ze kijkt even op maar kijkt dan weer naar Louis en Zayn die haar het verhaal van jade vertellen. Over Miley en al die dingen er om heen. Als zayn en louis klaar zijn met vertellen. Zeg ik "en daarom moet jij met haar praten" ze kijkt me raar aan maar knikt dan. Dan gaat mijn telefoon. "Hallo met Niall "heey met Harry.

Niall: heey hebben jullie haar al gevonden

Harry: nee we zijn overal geweest ook bij haar huis en ze was er wel geweest om Miley op te halen maar is toen weer weg gegaan zeggen haar ouders

Niall: wetten haar ouders waar heen

Harry: nee ze hebben me wel hun nummer gegeven. Als jade weer thuis komt dan bellen ze mij. En als ze voor 10e niet thuis is bellen ze de politie.

Niall: oo oké en wat doen wij nu dan

Harry: Liam en ik gaan nog op een plek kijken en anders wachten we tot haar ouders me bellen.

Niall: is Liam bij jouw

Harry: ja ik kwam hem net tegen

Niall: oke komen jullie dan als jullie haar niet vinden hier heen.

Harry: ja is goed

Niall: oké doei

Harry: dag

Ik stop mijn iphone weer in mijn zak en vertel Zayn dat ze haar nog niet gevonden hebben en dat ze miley wel heeft opgehaald maar toen er weer vandoor is gegaan. Hij zucht en zegt "dit is allemaal mijn schuld" en hij laat zich in zijn kussen vallen.

---------------------------------------•

Heey

Ik hoop dat jullie het nog leuk vinden. Misschien ga ik bij de volgende hoofdstukken wel met votes en comments werken. Maar ik weet het nog niet zeker. Xxxx

You are kiddingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu