From till i wake up to when i lay down

502 21 4
                                    

Heey het vervolg gaat 'From till i wake up to when i lay down' heten. wel een lange titel maar ik vond het gewoon een mooie zin. hier is het intro.

'From till i wake up to when i lay down' is het vervolg op 'you are kidding' we zijn nu 4 jaar verder en in die 4 jaar is er ontzettend veel gebeurd. In het leven van jade zit nu ontzettend veel trots, liefde en geluk maar ook ontzettend veel gemis, verdriet en pijn. De jongens zijn niet zomaar jongens meer. Nee ze zitten nu in een super beroemde band genaamt One Direction. Zal jade met de trots, liefde en het geluk de pijn, gemis en het verdriet overwinnen of zakt ze in. Je leest het allemaal in 'from till i wake up to when i lay down'

Je leest het. de jongens hebben in die 4 jaar meegedaan aan Xfactor en zijn ontzettend beroemt geworden. ik heb ontzettend veel zin om dit boek te gaan schrijven maar ik wacht nog wel even. ik begin met het eerste hoofdstuk te schrijven in de kerst vakantie. ik heb al heeeeel veel ideeën maar als je nog leuke ideeën hebt zeg het alsjeblieft. Ideeën zijn altijd welkom.

Ook ben ik bezig om een ander boek te schrijven. dit is een fanfactie over niall horan maar de rest van de jongens komen er ook in hoor. het boek heet 'Sydney love' Hier is ook de intro van dat boek.

Jill Conley is een meisje van 18 die net afgestudeerd is en nu geniet van haar lange vakantie. Surfen, feesten en slapen staat in haar planning maar er gebeurd iets heel anders al er opeens 5 super knappe jongens het hotel van haar ouders binnen komen lopen. Één jongen vast haar gelijk op. Blond haar een prachtige blauwe ogen. De enige echte Niall Horan. Ze kan haar ogen niet van hem af houden en even later komt ze er achter dat het wederzijds is. Ze beleeft een geweldig vakantie maar langzamer hand komt er zo veel haat. Jill had niet gedacht dat het zo moeilijk zou zijn om een relatie te hebben met de enige echt Niall Horan. Ook haar best vriendin Megan heeft het er moeilijk mee want die namelijk gevallen voor de groene ogen van Harry Styles. Uiteindelijk zetten Jill en Megan zich er samen overheen en beleven ze samen met hun boyfriends een geweldige tijd in Sydney. Maar dan breekt de dag aan dat de jongens terug gaan naar de UK en als dat nog niet erg genoeg is besluit Megan om met ze mee te gaan. Zal de liefde en de vriendschap blijven bestaan of maakt de afstand en de haat alles kapot? Je leest het allemaal in 'Sydney love'

Zeg alsjeblieft wat jullie van dit idee vinden. Ook dit boek komt pas in het nieuwe jaar.

Ik wil jullie echt super erg bedanken voor alles. xxxxxxxxxxxx

You are kiddingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu