Eerder jade's pov
ik kan echt niet zonder haar ookal is er nu angst verdriet en strijd. 'Ga maar even slapen babe' zeg ik en ik geef haar en kus op haar voorhoofd. ze kijkt me bang aan maar ik knik. hier vinden ze ons toch niet. ze sluit haar ogen weer en voor ik het weet valt ze in slaap. Ik kijk nog even naar haar en sluit dan ook mijn ogen. ik heb geen idee hoe we verder moeten maar een ding weet ik zeker 'ik wil verder met haar'.
Niall
'Jongens leven jullie nog' we zijn net een soort van gemarteld en we zitten nu in een donkere kamer zonder meubels en het stinkt er ontzettend. 'ja ik leef nog' klinkt de stem van Liam. 'ik half' volgt de stem van Harry. 'Half'? vraag ik vragend. 'ja half, mijn oog bonkt en mijn handen zitten onder het bloed maar ik heb geen idee waar van' ik kijk naar mijn handen maar gelukkig zit daar geen bloed op. 'Zit hier ergens een licht' vraag ik. ik ga met mijn vingers over de muur en uiteindelijk vind ik een licht knop ik druk er op en er vloept een licht aan. Ik draai me weer om naar de jongens en schrik ontzettend al ik harry zie. zij hele gezicht zit onder het bloed en zijn oog is blauw. 'HARRY' ik ren naar mijn goede vriend toen en zat naast hem op mijn knieën. Liam schrikt blijkbaar ook en komt ook naast me op zijn knieën zitten. 'wat hebben ze met jouw gedaan' vraagt hij. ik kijk even naar liam maat die ziet er nog wel hetzelfde uit. alleen zijn haren zitten een beetje door de war en op zijn gezicht zitten een paar krassen maar gelukkig bloed hij niet. 'We moeten naar het ziekenhuis Ni, Harry bloed ontzettend' zegt Liam. 'Ja ik weet het maar hoe kunnen we hier weg'. ik kijk weer naar Harry. Het bloed stroomt uit een wond op de zijkant van zijn hooft. opeens bedenk ik me weer iets dat is wel eens in films heb gezien. ik sta op en trek mijn shirt uit, ik scheur het en bind het daarna stevig om Harry's hooft. hij schreeuwt van de pijn maar dat kan me even niet zo veel schelen die bloedende wond moet echt gestopt worden anders bloed hij misschien nog wel dood. 'Goed zo Ni' zegt Liam. ik knik en ga weer naast Harry zitten. 'wat doen we hier jongens, waarom moet ze ons hebben' zeg ik. Liam zucht en staat op 'ik weet het niet Ni maar een ding weet ik wel, we moeten hier uit' hij loopt naar de deur en begint er op de bonken. 'LAAT ONS ERUIT' schreeuwt hij. ik sta ook op en begin ook te roepen 'HEEY LAAT ONS ER UIT, WE HEBBEN TOCH NIKS GEDAAN' ik luister of we een reactie ofzo krijgen maar het blijft helemaal stil. 'HEEY KLOOTZAKKEN LAAT ONS ERUIT' schreeuwt Liam weer.
Liam's pov
'HEEY KLOOTZAKKEN LAAT ONS ERUIT' schreeuw ik. 'LAAT ONS ER GEWOON GODVERDOMME UIT'. ik voel dat ik helemaal gek word. waarom zitten we hier. opeens schiet me iets te binnen. ik draai me om naar de jongens. 'jade' Niall kijkt me geschrokken aan. 'zouden ze jade ook hebben' vraagt hij met een schokkende stem. ik zie de angst in zijn ogen en opeens lopen er ook tranen over zijn wangen. 'Ni het komt goed we komen hier uit en jade is bij Zayn dus het komt goed' ik loop naar Niall toen en probeer hem te kalmeren. 'ik weet het naar Miley en Lou liggen in het ziekenhuis en we weten geen eens of ze nog wel l..l..leven. ik schrik en voel mijn ogen ook nat worden. 'jongens we moeten hier uit en nu meteen ook' zegt Harry. hij staat op en loop naar de deur. 'Dat weten we Hazza maar hoe' ik loop ook terug naar de deur en bons er nog is op. 'LAAT ONS ERUIT' schreeuw ik. we luisteren weer naar een reactie en dit keer horen we een deur open en dicht gaan en voetstappen deze kant op. Ik kijk naar Ni en daarna naar Harry. het shirt dat om zijn hoofd zit is helemaal rood en zijn blauwe oog is nog dikker geworden. we moeten hier echt weg. de deur word van het slot gehaald en dan gaat hij open. er staat en meisje in de opening. een meisje? ik kijk naar Harry en zie dat hij net zo verbaast is als mij. 'kunnen jullie alsjeblieft ophouden met dat geschreeuw en dat gebons. ik word echt helemaal doof'. ze kijkt ons een voor een aan en stopt als ze bij Harry komt. 'wat is er met jouw gebeurd' vraagt ze en ze loop op Harry af. 'dat weet je zelf best' zegt Niall. ze kijkt Ni even aan maar richt zich dan weer op Harry. 'je gaat me toch niet vertellen dat bob dit heeft gedaan' fluisterd ze. ze kijkt Harry bezorgt en vraagend aan. 'wie is Bob' vraagt hij. 'Bob is mijn baas' fluisterd ze weer en daarna draait ze zich om en loop de cel uit en draait de deur weer op slot.
JE LEEST
You are kidding
FanfictionJade is 16 en heeft een kind (Miley) wie de vader van Miley is weet ze niet. Want ze is verkracht en hij is er toen vandoor gegaan. Miley is nu al weer 3 jaar en over een week word ze 4. Jade is super blij haar kleine meid word al weer 4. Maar wat J...