Eerder zayn's pov
"Li ze is jouw niet waard" zeg ik dan voorzichtig. ik weet dat dat hard over kwam maar het is zo. Liam is zo aardig lief en helpt altijd iedereen. hij is zon meisje niet waard. "Ik hield echt van haar. ze was echt het meisje van mijn dromen" mompelt Liam. "Li je verdient beter. je verdient een meisje die helemaal voor je gaat en meisje dat net zoals jouw is. lief, behulpzaam en geen slet die met iedereen uitgaat". Liam zucht en laat zich achterover op het bed vallen. "tanks Zayn. je hebt gelijk" ik knik en loop zijn kamer uit.
Jade's pov
Daar sta ik dan. op straat samen met een bibberde Miley. het is nog donker. ik wou niet dat mensen me zouden zien misschien dachten ze dan wel dat ik een zwerver ofzo was. misschien ben ik dat ook wel. nee daar ga ik niet aan denken. Ik had bedacht dat ik de eerste paar dagen in het goedkoopste hotel zou slapen en dan zou gaan zoeken naar een slaapplek. misschien en antikraak pand ofzo. We lopen langs het park en lang het speeltuintje. we zijn er bijna alleen moeten we nu nog langs het appartement van de jongens. hopelijk slapen ze nog. ik heb ze namelijk nog niks verteld. ik weet ook niet of ik dat wel ga doen. Miley heb ik het een soort van verteld. ik heb verteld dat we uithuis gaan maar niet dat we er uit zijn gezet. als ik dat zou zegen dan zou ze stuk gaan. je zou misschien denken dat kleine meisjes van 4 dat nog niet snapte maar Miley snapt alles. soms iets te veel. Daar is het appartement van de jongens. gelukkig de gordijnen zijn nog dicht maar net als we er langs lopen gaan de gordijnen open en staat Louis in het raam opening. "RENNEN" roep ik naar Miley. ze schrikt en begint keihard te rennen. Ik begin ook te rennen maar het is al te laat Louis kijk ons vragend aan en schreeuwt dan uit het raam "heey wat doen jullie zo vroeg op straat" ik kijk niet op en blijf door rennen alleen gaat het heel moeilijk want ik moet ook nog 2 koffers. na een paar meter zak ik neer op mijn knieën ik kan niet meer. waarom waarom heb ik nou zon stom leven. waarom heb ik nou van die ouders die alleen maar aan zich zelf denken. waarom leef ik eigenlijk nog. Alles flitst door mijn hoofd. waarom. de tranen stromen over wangen. opeens voel ik een hand op mijn schouder. ik schrik uit op mijn gedachten en kijk recht in de ogen van Louis. hij laat zich op zijn knieën zaken. en kijkt me vraagend aan. "wat doe je hier jade". ik kijk weer naar de grond en zeg niks. opeens horen we een harde toeter. ik spring op en kijk naar de plek waar de toeter vandaan komt. dan horen we een harde klap en piepende remmen. ik sta verstijfd net zoals Louis. we zagen het allebei gebeuren. we zagen het. we zagen hoe mijn kleine Miley door een auto werd geraakt en als een lijk op de grond viel. Mijn wereld begint te draaien. alles wat net gebeurde flitst weer door mijn hoofd. opeens begint Louis te rennen. Te rennen naar mijn kleine Miley die nu dood stil op de koude grond van de weg ligt. Ik wil hetzelfde doen maar ik kom niet voor uit. ik kan alleen nog maar kijken naar mijn kleine Miley. Hoe kan ik dit haar aan doen. opeens komen mijn benen in beweging en ren ik zo snel als ik kan naar Miley toe. "LAAT ME ER DOOR" schreeuw ik door de menigte die zich nu onder tussen om Miley is komen te staan. mensen spring op zij "MILEY ALSJEBLIEF" de tranen stromen over mijn wangen mensen beginnen te schreeuwen maar het kan me niks schelen. ik kan alleen nog maar kijken naar het lijk dat dood stil op de grond ligt. Louis zit met gesloten ogen voor Miley met bloed rode handen. Ik blijf rennen maar het lijkt of ik niet dichter bij kom. dan klinkt de ambulance. alle mensen gaan aan de kant. fijn dan kan ik er tenminste ook bij ik kniel bij Miley die nu ondertussen in een plas van bloed ligt. "MILEY ALSJEBLIEF BLIJF BIJ ME. LAAT ME NIET ALLEEN. MILEY MILEY". Schreeuw ik maar er gebeurd niks. "MILEY". dan word ik ruw aan de kant geduwd door 2 mannen die Miley voorzichtig op en brancard leggen. "MILEY" de mannen rijden Miley naar de ambulance en rijden haar er in. "WACHT IK WIL MEE. WACHT DAT IS MIJN KIND. LAAT ME MEE GAAN". schreeuw ik weer. de tranen stromen als water vallen uit mijn ogen. ik kan niks meer. mijn hoofd begint te draaien. "wacht" wil ik schreeuwen maar er komt geen geluid uit mijn mond. mijn hoofd word steeds zwaarder. en het word wazig voor mijn ogen. opeens begin ik te hyperventileren. ik krijg haast geen adem meer. "jade" word er gescheeuwt. Dan uit de menigte komt Zayn aan gerent. hij duwt mensen opzij. ik wil maar hem toe rennen maar dan zakt de grond onder mijn voeten weg en word alles zwart.
---------------------------------------•
:(
Comments zijn welkom
Xxx love you all
JE LEEST
You are kidding
FanfictionJade is 16 en heeft een kind (Miley) wie de vader van Miley is weet ze niet. Want ze is verkracht en hij is er toen vandoor gegaan. Miley is nu al weer 3 jaar en over een week word ze 4. Jade is super blij haar kleine meid word al weer 4. Maar wat J...