Hoofdstuk 16

1.3K 22 0
                                    

Jade pov

.

"JE GAAT MET MEE EN JE ZIET DIE GAST NOOIT MEER. schreeuwt mijn moeder. Ik kijk naar Zayn die me met natte ogen aan kijkt. Ik kan hem nu niet alleen laten. Snel loop ik naar zijn bed en ik pak zijn hand stevig vast. Ik voel dat Zayn er in knijpt. Ik kijk hem aan en geef hem een kusje recht voor mijn moeders gezicht. Mijn moeders ogen worden groot en ze schreeuwt. "ALS JE NU NIET MEE GAAT ZIE JE MILEY ."

Jade pov

Het is alweer donderdag. Ik heb Zayn al sinds die maandag avond niet meer gezien. Toen mijn moeder ging dreigen met Miley moest ik wel mee gaan maar huis. Mijn moeder heeft me toen ook nog is huisarrest gegeven. Ik verlang zo naar de stevige arm van Zayn om me heen. Maar het kan niet. Mijn ouders houden me de hele tijd in de gaten. Miley is ook minder vrolijk. Ze mist vooral Louis heel erg. Ik kan er niet tegen om haar zo te zien. Het enige wat ze doet is lezen in het boek dat ze van Louis had gekregen over paarden. Alvast een cadeautje voor je verjaardag had Louis gezegd. Ik heb Miley wel uitlegt dat we niet meer naar hun konden gaan door oma. Ze was erg boos op oma maar kleine kinderen blijven gewoon niet lang boos. Op school gaat het ook niet goed. ik kan mijn aandacht er niet bij houden. de jongens zitten dan ook nog bij me in de klas. Ze proberen de hele tijd om met me te praten maar dan loop ik weg of ik knik alleen maar. Het enige wat ik van hun verhaal opving is dat Zayn me miste en dat hij weer thuis was. Ik zou zo graag naar hem toe gaan maar het kan niet. Ik moet voor Miley zorgen. Ik heb er ook over na gedacht om een eigen huis te kopen maar dat is veel te duur en ik moet de crèche ook nog betalen en al andere dingen voor Miley.

Ik sta op en loop naar de kamer van Miley. Ze ligt al in een diepe slaap. Ik ga naast haar liggen in haar kleine bedje en sla en arm om haar heen. Opeens voel ik iets hards. Ik kijk er na en zie dat Miley in plaats van punkie (haar knuffel) het paarden boek van Louis in haar armen heeft. Er rolt en traan over mijn wang. Ik moet echt iets doen zodat Miley weer wat blijer word.

****

"Mama mama" ik word door elkaar geschud door 2 kleine armpjes. Ik doe mijn ogen open en zie 2 waterige ogen me aan kijken. "Heey schat wat is er" ze wijst naar het raam. Ik sta op en loop naar. Ik schrik me dood als ik iemand in de boom voor het huis zie zitten. En ik krijg haast een hardstilstand als ik zie wie het is. Snel maak ik het raam open. Het kan me niet meer schelen dat ik de jongen van mijn dromen niet meer mag zien. Ik moet hem nu gewoon vast houden. Als het raam helemaal open staat springt Zayn naar binnen. Ik wil mijn mond open doen om iets te zegen maar dan voel ik al 2 zachte lippen op die van mij. Het voelt zo fijn. Ik heb dit zo gemist. Ik zou zo wel mijn hele leven willen blijven staan. Zayn lichaam voel ik strak tegen me aan en zijn handen liggen rustgevend op mijn heupen. Opeens voel ik 2 armpje om benen. Ik trek terug en kijk Zayn in zijn prachtige ogen aan. En daarna naar Miley die mijn been knuffelt. "Je wil dit niet jade. Je wil niet uit elkaar gaan" fluisterd Zayn. Weer lopen de tranen over mijn wangen. "Natuurlijk wil ik dat niet. Ik wilde je niet achter laten maar ik moest wel. Ik kan miley niet laten gaan". Ik kijk hem aan en ik zie dat er een glimlach op zijn gezicht komt. "Dat snap ik babe maar ik had gehoopt dat je terug kwam" hij kijkt even naar beneden naar Miley. Ik pak zijn kin zodat hij me weer aankijkt. "Ik wilde ook terug komen maar mijn moeder hield me in de gaten" nu ben ik de gene die naar beneden kijkt alleen dan niet naar Miley maar naar mijn voeten. "Het spijt me zo zayn" fluister ik. Hopelijk heeft mijn moeder niks door dat zayn hier is dan kan ik het wel vergeten. "Het maakt niet uit schat. Het is niet jouw schuld Maar beloof me 1 ding". Ik kijk hem weer aan en knik. "Beloof me dat we bij elkaar blijven maakt niet wat er gebeurd". Fluistert hij. Ik zou zo graag ja willen zegen maar ik weet niet of het kan. Ach jade wat doe je nu moeilijk je wil hem niet kwijt. "Ik beloof het zayn. Ik laat je nooit meer gaan" en voor ik het weet voel ik weer 2 zachte lippen op die van mij. Na een tijdje trekt Zayn terug en kijkt hij naar Miley die al weer in bed ligt en haar paarden boek aan het lezen is. Ik maak me los uit Zayn's armen en loop naar Miley. "Schat ga maar slapen morgen gaan we naar louis". Op haar gezicht komt een hele grote glimlach en ze legt haar boek op haar nachtkast. Ik geef haar een knuffel en een kusje op haar voorhoofd. "Mag ik ook een knuffel van Zayn" fluistert ze. Gelukkig heeft ze door dat ze niet hard moet praten. Zayn loop naar haar toe en geeft haar een kus op haar wang en een dikke knuffel. "Slaaplekker prinses" fluistert hij nog en dan vallen de ogen van Miley dicht. Ik trek Zayn mee naar mijn kamer zodat Miley niet wakker word. "Warneer ga je eigenlijk weer naar school" vraag ik als we op mijn kamer zijn. "Ik ga denk ik morgen". Hij komt dichterbij staan en slaat zijn armen om mijn middel. Ik glimlach en leg mijn hoofd op zijn borst. Zo blijven we een tijdje staan. Het voelt zo vertrouwt en veilig. "Ik denk dat ik maar is moet gaan" fluistert hij na een tijdje in mij oor en maakt zich los uit de knuffel. Ik knik en maak me ook los. "Krijg ik een afscheid kus". Vraag ik met pruillip. Hij glimlach en geeft me een lange zoen. Dan sluipt hij naar de kamer van Miley en klimt hij uit het raam. Ik kijk hem nog even aan en sluit dan het raam.

You are kiddingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu