)(13)(

1.1K 69 6
                                    

Ik wend mijn gezicht af. Hij geeft een kus in mijn nek. Daarna kust hij me. Ik ruik nog meer bloed. Heel veel bloed van Fay. Ik bijt op de lip van Cayden zodat hij loslaat. Hij doet wat ik verwacht. Hij gromt en zegt: 'waarom deed je dat?!'

'Ik wil dat je me naar Fay brengt!'

'Waarom zou ik?!'

'Alsjeblieft, ze verliest veel bloed en heeft al veel verloren.'

'Mag ik die vriend van jullie ook sturen?'

'Bedoel je Mickey?'

'Ja.'

'Ja, hij mag ook gaan. Maar ze helpen hem en doen wat hij vraagt.'

'Goed, ik mindlink ze wel. Maar nu ga je naar mij luisteren.'

'Wat wil je dat ik doe?'

'Je laat je wolf alles overnemen.'

'Ik kan het proberen.'

Hij buigt over me heen en geeft kusjes in mijn nek. Ik zucht en net wanneer ik mijn wolf alles wil over laten nemen stopt Cayden. 'Wat is er' vraag ik.

'Ehm... ik... ik heb slecht nieuws Floor. Ze moeten Fay naar de ziekenboeg brengen.'

'Hoe bedoel je?!'

'Ze heeft teveel bloed verloren.'

'Waar is ze?!'

'Bij de ziekenboeg.'

'Breng me naar haar toe! Nu!'

'Ja is goed. Ik pak kleding.'

Ik voel hoe hij opstaat. Even later trekt hij een shirt over mijn hoofd. Hij geeft me de rest van de kleding en die doe ik aan. Hij neemt me op zijn rug en rent naar beneden. Na even in de buitenlucht gelopen te hebben ruik ik een geur van verband, bloed en medicijnen. Cayden zet me op de grond. Ik loop naar de kamer waar de geuren van Mickey en het bloed van Fay zijn. Cayden pakt me beet en zorgt dat ik nergens tegenaan loop. We komen een man tegen. 'alpha' zegt hij.

'Mario' zegt Cayden.

Cayden en ik blijven staan in de deuropening. 'Floor' hoor ik Mickey zeggen.

In zijn stem zit iets gebroken. 'Mickey' zeg ik 'wat is er?'

Ik wil naar binnen lopen maar Mickey roept: 'nee.'

Ik voel een arm om mijn middel en iemand die me achteruit duwt. Iemand duwt me tegen de muur en zet me neer. Het is Mickey ruik ik. 'Mick' zeg ik 'wat is er aan de hand?!'

'Floor' zegt hij 'Fay is... is... ze is dood.'

'Ze is wat?!'

'Ze is dood, Floor. Ze heeft te veel bloed verloren.'

'Nee' roep ik 'dat mag niet! Dat kan niet!'

'Floor' zegt Mickey 'we kunnen niets doen! Ze is niet meer Floor.'

Ik zak op de grond. Mijn ademhaling wordt een beetje onregelmatig. Ik voel iets nats op mijn huid. Ik voel hoe Mickey mijn hoofd tussen zijn handen pakt en zijn voorhoofd tegen de mijne legt. Ik voel hoe er nog iets nats op mijn hand valt. Ik ga met mijn hand naar mijn wang en voel natigheid. 'Huil ik' vraag ik met een gebroken stem.

Ik voel Mickey knikken. 'Huil jij' vraag ik.

Hij knikt weer. Ik sla mijn armen om zijn nek en verstop mijn gezicht in zijn schouder. Hij slaat zijn armen om me heen. Ik hoor Cayden zacht grommen. Ik zet mijn nagels in mijn handpalmen. Na een tijdje laat Mickey me los en ik sta op. 'Dit is jouw schuld' roep ik tegen Cayden.

'Hoezo mijn schuld' vraagt hij kwaad.

'Jij liet me niet naar haar toegaan en nu is ze dood! Moordenaar!'

Ik voel hoe Cayden me beetpakt en me tegen de muur duwt. 'Zeg dat nog eens' sist hij.

'Ik haat je' roep ik 'en ik zal nooit de Luna worden van deze verdomde roedel! Nooit!'

'Nu is het genoeg' roept Cayden.

Ik voel hoe Cayden wordt weggetrokken en iemand voor me komt staan. Het is Mickey ruik ik. 'Laat haar met rust' sist hij.

'Waarom zou ik' vraagt Cayden 'ze is mijn mate!'

'Dan zou je je mate niet pijn doen!'

Hij trekt me op zijn rug en rent weg. Cayden komt achter ons aan. Buiten shift Mickey snel. Ik houd me vast aan zijn nek. Er komen steeds meer wolven achter ons aan en na een tijdje wordt Mickey onderuit gehaald. We rollen over de grond heen. Ik beland verder dan hem en probeer op mijn armen te steunen maar heb te veel pijn. Ik voel hoe iemand me vastpakt bij mijn kraag en me omhoog trekt. 'Ik neem haar mee' hoor ik Cayden zeggen, 'jullie zorgen dat hij niet meer terug kan naar onze roedel.'

'Nee' roep ik 'dat laat je! hij is de enigste wie ik nog heb! Ga je dat ook al van me afpakken?! Mijn vrienden! Je hebt iedereen al gedood in mijn familie en nu wil je zelfs mijn vrienden verbannen?! Als jij zo doorgaat wijs ik je zeker af. Nu om precies te zijn!'

Cayden laat me vallen. Ik kreun en steun op mijn ellebogen. 'Dat doe je niet' roept Cayden.

'Dan blijft Mickey gewoon in de roedel! En we mogen Fay begraven bij ons oude dorp.'

'goed, maar dan ga je nu mee naar huis.'

Ik sta op en hij trekt me op zijn rug. Hij begint met rennen en als we thuis komen sluit hij me op in zijn kamer. Hij zegt dat hij moet nadenken. Ik val neer op bed en val huilend, voel ik aan mijn handen, in slaap.

Blind wolfWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu