)(17)(

1.1K 69 2
                                    

Floor

Ik word de volgende ochtend wakker door een licht kraakje. Ik voel dat Cayden weg is. 'Cayden' zeg ik.

'Goedemorgen Floor' zegt Cayden.

Zo te horen staat hij bij de deur. 'Waar ga je heen' vraag ik.

'Buiten. Ik ga de jongens opwachten. En ehm... Mickey zal op je letten vandaag. Vindt je dat oké?'

Ik knik, 'ja.'

'Wil je dat ik je mee naar beneden neem of wil je nog even blijven liggen.'

'Ik... ik blijf nog wel even liggen.'

'Oké.'

Hij begint met lopen en hij geeft een kus op mijn voorhoofd. 'Tot later dan.'

Hij loopt weg. Na een tijdje hoor ik de voordeur en Mickey roept: 'Floor!'

'Boven' roep ik.

Ik hoor voetstappen en de geur van Mickey komt dichterbij. 'Hey' zegt hij 'wat is er?'

'Niets. Had alleen geen zin om al naar beneden te gaan.'

'Oké, heeft hij iets gedaan?'

Ik schud mijn hoofd, 'ik weet trouwens dat ik zijn tweede mate ben.'

'Echt?'

'Ja, maar ik denk niet dat ik het mag vertellen van hem. Dus dat doe ik ook maar niet.'

'Dat begrijp ik Floor.'

Ik ga rechtop zitten en hij pakt mijn hand. 'Zullen we naar beneden gaan?'

Ik knik. hij pakt mijn hand en trekt me zachtjes mee. hij maakt ontbijt voor me. Daarna gaan we in de woonkamer zitten. Cayden komt rond twaalven thuis. Ik ruik weer een hoop bloed. Maar wanneer hij de deur sluit is de geur vermindert. 'Hey' zegt Cayden.

Mickey snuift, 'middag.'

'Dank je Mickey' zegt Cayden 'je kunt gaan. Vanavond worden jullie trouwens opgenomen in de roedel.'

Ik voel hoe Mickey opstaat en hoor hoe hij weggaat. Cayden legt een hand op mijn schouder. 'Zullen we gaan douchen' vraagt hij.

'Samen' vraag ik terwijl ik opsta.

'Ehm... ja.'

Ik knik en loop achter hem aan naar boven. De geur van bloed is minder dan toen hij terugkwam bij mijn roedel vandaan. hij heeft zes wolven gedood. 'Dus' zeg ik 'heb je de Alpha gedood?'

'Nee, opgesloten. Net als zijn zoon.'

'wat ga je met ze doen?'

'Of ze werken mee of ik maak ze rogues.'

'Mmh.'

We zijn in de douche. 'Kleed je uit' zegt hij terwijl hij de deur op slot doet.

'Alsjeblieft' zegt hij er snel achteraan.

Ik kleed me uit. En hij ook hoor ik. Hij trekt me tegen zich aan en hij zet de douche aan. Hij trekt me mee onder de stralen. Het is heerlijk warm. De geur van bloed wordt al snel minder. Cayden strijkt de lokken uit mijn gezicht. Hij tilt mijn kin op. 'Floor' zegt hij.

'Das mijn naam' zeg ik zacht.

'Wat ik me afvroeg. Heb je ooit wel eens iets gebroken?'

Ik schud mijn hoofd, 'nee. Waarom wil je dat weten?'

Ik voel hoe hij zijn schouders ophaald. 'Gewoon, je... ehm... gisteravond lag je al te slapen en je leek zo breekbaar en... ik vroeg het me gewoon af.'

Ik knik. Hij geeft een kus op mijn hoofd. 'Zullen we gaan slapen?'

'Slapen' vraag ik verbaasd.

'Ehm... ja... wil je dan het mateproces voltooien?'

'Ik verwachtte dat jij dat wel wilde doen.'

'Mmh. Het liefste eigenlijk wel maar als je dat niet wil.'

'Het maakt mij niet uit.'

Hij kust me. Ik laat mijn wolf alles overnemen. Hij doet de douche uit en tilt me naar bed. Daar legt hij me op.


Blind wolfWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu