beste lezers, zoals jullie al verwachten is dit het hoofdstuk waarin ze het mateproces voltooien. Als je je geweten niet wilt beschadigen of dit soort hoofdstuken nooit leest lees dit dan ook niet. Ik beschrijf het niet heel erg uitgebreid en noem geen namen maar draai er een beetje omheen. als je het leest. Veel leesplezier. xxx
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cayden
Ik leg haar op bed. Ze is klein vergeleken in dit grote bed. Haar borst is niet groot que omvang maar wel goed gevormd. Ik leun over haar heen en kus haar. 'Mag ik' vraag ik fluisterend in haar oor.
Ze knik zachtjes. Ik glijd met mijn handen over haar zij en ga naar haar borst. Ik begin ze zachtjes te kneden. Ik kan het niet laten. Ze lijkt zo breekbaar. Ik wil haar geen pijn doen. Ik begin kusjes te geven in haar nek. Ze sluit haar ogen en legt haar armen om mijn nek. Ik glijd met mijn hand naar beneden en streel een paar keer tussen haar benen. Ze schokt een keer wanneer ik voor de eerste keer streel. Ik ga na een tijdje met één vinger in haar. Ze bijt op haar lip. Ze is nauw. Heel nauw. Ik zal haar toch wel een beetje pijn moeten doen. Ik kus haar. 'Het spijt me' zeg ik 'Floor. Maar ik moet je even pijn doen.'
Ze knikt, 'geeft niet.'
Ik geef kusjes in haar nek en wanneer ik denk dat ze er klaar voor is ga ik in haar. Ze holt haar rug en bijt op haar lip.
Floor
Hij deed rustig met me. Wanneer hij in me gaat schiet er een pijnscheut door mijn onderbuik. Ik hol mijn rug, bijt op mijn lip en pak de lakens beet. Cayden geeft een kus in mijn nek. 'Gaat het' vraagt hij.
Ik knik. Ook al is het heel pijnlijk. Hij pakt mijn handen en duwt die naast mijn hoofd. Hij verstrengelt zijn vingers met die van mij. 'Knijp in mijn handen als het pijn doet' zegt hij 'alsjeblieft Floor.'
Ik knik. Hij duwt verder door en ik knijp in zijn handen. Hij begint heel langzaam te bewegen. 'Alles goed' vraagt hij na een tijdje.
Ik knik. Het doet minder pijn dan eerst. Hij kust me en daarna gaat hij naar mijn nek. Mijn wolf vindt dit geweldig maar het enigste wat ik voel is pijn. Een heleboel pijn. Opeens duwt hij helemaal door. 'Ah' roep ik.
Ik hol mijn rug weer. 'Het spijt me' zegt hij 'misschien doet het nu iets minder pijn.'
Ik bijt op mijn lip. hij begint weer in en uit te gaan. Het doet iets minder pijn inderdaad. Na een tijdje kreunen we beide. Ik minder dan hij maar ik weet dat hij gaat komen. Snel al. 'Ik ga komen' zegt hij.
'Ik ook' zeg ik zacht.
We komen beide al snel daarna. Hij gaat uit me en komt naast me liggen. Hij schraapt een paar keer met zijn tanden langs mijn nek en hij markt me. Mijn wolf wordt meteen gek. Ik kreun zacht. Hij trekt me tegen zich aan. 'Goede nacht' zegt hij 'honey.'
'Goede nacht' zeg ik gapend.
Ik val al snel in slaap.
Cayden
Floor slaapt. Ik strijk een plukje weg. Ze is nu helemaal van mij en ik zal haar nooit uit het oog verliezen. Maar ze was zo nauw. Ik moest het nog wel iets vaker doen met haar voordat het geen pijn meer doet bij haar. Ik zou haar nu natuurlijk niet iedere avond in bed sleuren maar over een tijdje weer. Ik zucht diep en leg mijn hoofd neer. Ik val al snel in slaap.
JE LEEST
Blind wolf
WerewolfEen blinde wolf?! De volgende Luna?! Hoe kan dat?! De roedel zal ten onder gaan! Dat werd allemaal gezegd bij mijn geboorte. Hoi, ik ben Floor en ben een achttien jaar oude wolf. Mijn vader is de Alpha van de silvermoonroedel. Mijn moeder stierf...