mide bulantısı ; )

1.3K 69 15
                                    

Songül odaya çıktığında cemre yatakta oturmuş saçlarını tarıyordu...

Cemre:gelsene!

Songül :hm tamam

Diyerek yatağın üstüne oturdu...

Cemre:eee anne adayı ne hissediyorsun?

Songül :hiç birşey

Diyerek kafasını yere eğdi.

Cemre:songül...Songül sen bu adamla mutlu değilsin!

Songül :ya cemre biliyorsun olayı!

Cemre:ya bu is böyle bitmek zorunda değildi!

Songül :beni evlendirip kurtuldular işte...

Cemre:nasıl yani ?

Songül :babam herşeyi duyarsa beni de bu bebeği de yasatmazdi ben yasasam da güneyi kesin öldürüp hapse girerdi, ben de anneme söyledim annem ben bişey demeden yemek masasında kızımız evlenmek istiyor dedi.ben de o şokla masadan kalkmistim annemle babam konuşup 1 hafta içinde hallolur dediler...Şimdi iste böyle oldu babam 2 aylık hamile olduğunu öğrenince evi bastı sonra güney babamı evden çıkartmak isteyince babam çıktı ama çıkmadan önce ne onun ne de annemin yüzünü asla goremeyecegimi söyledi. Nasıl sevebilirim ben güneyi cemre...Nasil benim ailem bunlar diyebilirim...varlar mı?yoklar mı? Bilmediğim ,hissetmediğim insanlar nasıl benim ailem olacak.2 aylık bebegimi doğarken yanımda kim olacak ,sen olursun belki belki de güney ya da tek başıma!

Cemre:söz veriyorum senin hep yanında olacağım! Ayrıca güney de yanında olmak zorunda seni ne kadar sevmese de onun da bebeği...

Songül :ama...

Cemre:aması yok songül bu bebek tek senle olmadı sonuçta

Diyerek gülümsedi.

Songül :ne guluyorsun ya?

Diyerek o da güldü .

Cemre:nasıl oldu bu?

Songül :ne?

Cemre:nasıl birlikte oldunuz?

Songül :hiç sorma! Şirketin kutlaması için bi bar vardı. Ben de o zamanlar güney le çalıştığım için en sona kalmıştık, güney elinde ickilerle gelince alıp içmeye başladım o da planmıs gibi iste gerisi bu...

Diyerek elini karnına koydu.

Cemre:klasik kız yatağa atma planı yani?

Songül :aynen öyle canim ya...aciktin mı sen ?ben kurt gibi acıktım da...

Cemre:aynen ya acıktım biraz

Diyerek güldüler.

Songül :ehh! Hadi o zaman

Diyerek aşağıya indiler.

Güney :geldiniz mi !

Songül :evet senin arkadaşın gelmedi mi?

Güney:geldi salonda o değilde gelirken pizza getirmiş.

Songül :cemre pizzayane dersin?

Cemre:olur...tabi!

Güney :eh hadi o zaman hem arkadaşımla tanısın hem de pizza yiyelim

Diyerek önden kizlar giderken arkasından gitti.

Güney:bu gökhan!

Gökhan :merhaba ben gökhan! Sen songülolmalısın daha önce seni görmüştüm

ZORAKİ EVLİLİK; SONGÜN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin