Songül bebeği emzirdikten sonra bebeği güneye verdi.
Songül : git odasına bırak, uyudu zaten ...
Güney :tamam
Diyerek bebeği aldı ve odasına çıkarıp yatırdı. Biraz sevdikten sonra aşağıya inip songülünyanına oturdu. Kolunu songülün sırtına atarak ayaklarını masaya koydu.
Songül :napıyorsun güney?
Güney : kızım biraz rahatlıyım ya !
Songül : iyi rahatla..
Diyerek ayağa kalktı güney ise songülü kolundan çekip kucağına oturmasını sağladı.Songül şaşkın gözlerle güneye bakarken güney songülün tisortunun omzundan indirerek öpmeye başladı. Gittikçe aşağılara inerken songül güneyin ellerini tutup daha aşağıya gitmesine izin vermemişti. Bu sefer güney şaşkın şaşkın songule bakarken songül güneyi dudaklarından öpmeye başladı.
Güney : ben opseydim ya !
Songül : şimdi başka bir yer opemezsin.
Güney :nedenmiş o ?
Songül :olmaz iste hayatım sonra konuşalım bunları
Diyerek güneye bir öpücük daha verip kalkıcaktı ki güney onu kendine biraz daha çekip boynuna ıslak bir öpücük kondurdu. sonra songül ayağa kalktı ve yukarıya çıktı. Güneyde peşinden giderek
Güney :nereye gidiyorsun songul?
Songül : duşa giricem aşkım.
Güney :tamam bitanem bende bebeğe bakıyım.
Songül :tamam
Diyerek ustundekileri çıkarıp banyoya girdi.
...
Güney ise odaya girdiğinde bebeğin uyanmış olduğunu görüp kucağına aldı.
Güney : oğlum..
Diye bebeği severken bebek ağlamayabaşlamıştı.
Güney : oğlum..senin benle ne derdin var !her kucağıma geldiğinde agliyorsun.
Diyerek gülüyordu. Sonra kendi kendine konuştuğunu farkedip odasına girdi.bebeği yatağın üstüne bırakıp o da yanına uzandı. Beş dakika sonra songül de dustan çıkıp yatağın üstüne oturdu.
Güney :songül bebeği ıslatıcaksın git saçlarını kurut.
Songül : tamam bi öpüyüm bari bebegimi.
Güney :saçlarını kurut üstünü giyin öyle.
Songül :off
Diyerek ayağa kalktı ve saçlarını kurutup üstünü giyinerek bebeğin diğer tarafına uzandı.
Güney:bana bu kadar tatlı bir çocuk verdiğin için teşekkür ederim aşkım.
Songül gülerek elini güneyin elinin üstüne koydu.
...
Kısa oldu ama bi dahaki yb yarına gelir malesef artık pek giremiyorum...