seni mahvedicem!

659 49 27
                                    

1 hafta sonra...

Güney eski hayatına dönebilecek kadar yalnız kalmıştı.Yine birgün koltukta otururken masanın üstünde songül'ün kolyesini gördü.

Güney :o seni biraktiysa sen de onu bırak güney!

Diyerek telefonunu çıkarıp cenk'i aradı.

Cenk:alo kardeşim naber ya ?

Güney :iyidir kardeşim..eski hayatıma dönüyorum lan akşam eskisi gibi barda buluşalım.

Cenk:bana uyar da yenge kızmasın?

Güney :siktir et onu..akşam gel.

...

Songül arda'nın mamasini yedirmiş salonda oturuyorlardı. Kapı çaldığında ayağa kalkıp kapıyı açtı.

Songül :şey..test sonuçlarını alacaktık bugün!

Toprak:merak etme aldım ben tahmin ettiğim gibi..

Diyerek testi songül'e uzattı, songül açarak baktı ve gülümsedi.

Songül : abi akşam bunu güney'e götürebilir miyim ?

Toprak:istersen git..birşey olursa beni ara benim şimdi şirkette birkaç işim var.Birşeye ihtiyacınız olursa ara ya da kapıdaki şoför falan halleder.

Diyerek songül'ün yanağına öpücük kondurdu ve salona geçip arda'yı öperek gitti.

Songül :arda..senin bir dayın oldu bebeğim.

...

Akşam olduğunda güney bara girmiş ve cenkle birlikte içerken yanlarına gelen kızlarla ilgilenmeye başladılar.

Kız : oo..Güney bey,1 yıldır piyasada gozukmuyorsunuz.

Güney :bundan sonra hep gece buradayım merak etme.

Diyerek göz kırptı.

Kız :iyiymiş.

Cenk: ona biraz eskileri hatırlatmak için getirdik buraya..

Güney: neyse işte..gelin birlikte takılalım.

Diyerek içkisini bitirip yenisini aldı.

...

Güney sarhoş sarhoş yanındaki kız ile oturuyordu.

Güney :adı..n ne sen..in?

Kız :Meral.

Güney :Eve gidelim mi ?

Meral : bana uyar..

Diyerek ayağa kalktılar ve bir taksiye binip güneyin evine geldiler.

...

Songül dna testini güney'e gösterecek güney ile barışacak düşünceleri ile çantasını alıp bebeği hizmetçiye emanet edip arabaya bindi ve evlerine yol aldı.

...

Güney sızmış şekilde koltuğa oturduğunda meral'i kucağına çekmişti.

Güney :çok güzelsin.

Meral hiç birşey soylemeyip güney'in düğmelerini açmaya başlamıştı.

Güney :yukarıda devam edelim .

Diyerek merali kucağına alıp odaya çıkardı.Meral güneyi sürekli öperken üstünü ve kendi üstünü de çıkardı.

Meral: hadi ama sızmanın sırası değil!

Diyerek güneyin üstüne çıktı.

Güney :çok..halsizim şimdi ol..ma.z

Diyip sızmıştı.Meral düşen suratı ile güneyin dudaklarına bir öpücük kondurup yanına uzandı.

...

Songül kapıyı açıp girdiğinde güneyin evde olmadığını düşünüp koltuğa oturmuştu ki aşağıya inen kızı farkedip ayağa kalktı. Derin bir yutkunma ile kızın evden çıkmasını bekleyip yukarıya çıkmıştı. Güney çıplak şekilde karşısında yatıyordu.yanına gidip tokat atmıştı. Güney bu tokatla uyanmış ve yatakta dogrulmuştu.

Güney :n'oluyo lan !

Songül :güney çok serefsizsin! Senin çocuğun var ya nasıl yaptın bunu..daha boşanmadan nasıl yaptın bunu bana?

Demişti bağırarak. Güney şaşkına dönmüş şekilde etrafına bakıyordu.

Güney: ne yaptım ki lan ben ! Ayrıca sana ne lan..aç boşanma davasını çok istiyorsan !

Songül :bu saatten sonra seninle evli kalamam zaten !

Diyerek evden çıkıp gitti.Songül gitmeden önce güneyin önüne attığı kağıdı güney eline aldı.

Güney : bu ne lan !

Diyerek kağıdı açtı.

Güney :hassiktir lan boşuna kavga ettik! lan boşuna vurdum songül'e..birde boşanma davası aç dedim ..

Diyerek kafasına vurdu.

...

Songül ağlayarak eve gelmişti. O sırada eve giren toprak hemen songül'ün yanına gitti

Toprak :noldu?

Songül :güney..beni aldatıyor!

Toprak: ne !

Diyerek ayağa kalktı.

Toprak: seni mahvedicem güney ertürk!

...

Normal de yb pazartesi gelecekti ama yazdığım bölüm silindi..wattpadın tekrar guncellenmesi lazım bence..neyse 😘😘 oy ve yorum ♡

ZORAKİ EVLİLİK; SONGÜN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin