düşünceler!

1.3K 70 11
                                    

Yb geldi iyi okumalar ♡

Güney telefonu alıp camdan aşağıya attı.

Songül : napıyorsun?

Güney :o adamla asla konusmayacaksın...

Songül :sana ne ya?

Güney sertçe songülün kolunu tuttu ve arabayı sağa çekip indirdi.

Güney:sen evlisin.herkesle gorusmeyeceksin.

Songül kafasını aşağı yukarı sallayarak kolunu çekti.

Songül :tamam.

Güney:şimdi bin arabaya!

Songül :ben bugün gitmek istemiyorum

Diyerek arabadan montunu ve çantasını alıp yürümeye başladı. Güney ise peşinden gitmiyordu.eve geri geleceğini biliyordu.

...songülden 1 saat sonra...

Gözlerimden yaşlar akarken yuruyordum. Tam bir saat olmuştu. Yürümekten yorulmustum hava karariyordu,ustumdeki mont bile isinmama fayda etmiyordu,usuyordum ama o eve gitmek istemiyordum! Sahile gidip bur banka oturdum.gözlerimi kapatıp dinleniyordum.ustumdeki monta sımsıkı sarilmistim.bebegimi o adama benzetmek istemiyordum erkek olursa! Güney nasıl babalık yapacaktı ki şimdi bile umursamıyor bebeği!diye düşünürken

Güney :yürü eve gidiyoruz!

Güneyin sesi miydi bu?evet gelmiş olmalıydı...

Güney :hadi kalk eve gidiyoruz...

Diyerek sesini yükseltti.

Songül :tamam

Dedi titrek bir sesle...sonra da ayağa kalkıp arabaya bindi.

Güney:bir daha ben yokken asla evden çıkma!

Songül :neden?

Güney:1 saat yoksun ben bulmasam kim bilir daha ne kadar gelmeyecektin, hava kararıyor,hamilesin,üşümüşsün!

Diyerek bağırdı.

Songül:evet...özür dilerim ...

Güney :tamam

Diyerek yola devam etti.evlerinin önüne gelip arabadan indiler ve eve girdiler...

Songül :ben duşa giriyorum...

Güney:tamam

Diyerek songül odaya çıktı. Üstüne giyeceklerini ayarlayıp banyoya girdi. Çok üşümüştü,suyu kendine göre ayarlayıp girdi.elini karnına koyup yüzüne suyu carptiriyordu.karnındaki kendi bebegiydi.ona zarar gelmesine izin veremezdi...onu belki de bugün üşütmüştü.ona iyi bakmak zorundaydı ,böyle olması, bu şekilde evlenmesi o bebeğin hatası değildi.

...

Songül duş alıp üstünü giyinmisti.aşağıya inip yemek yedi ve güney içeride televizyon izliyordu,yanına gidip koltuğa oturdu.

Songül:güney!

Güney :efendim?

Songül :ben bugün için özür dilerim bir de artık bebek 2 aylık olacak hassas bi dönem olacak ve sen bu dönem için uygun değilsin! Bu bebeğin babası sensin annesi de ben, ne kadar yanlış bi zamanda hamile kalsam da bu bebek çok masum...onun hatası değil böyle olmamız, senden tek isteğim lütfen bebeğe zarar verecek davranışlar sergileme!tamam mı o dogsun bana istediğini yap ama şimdi değil!

Güney:sen de hareketlerine dikkat et o zaman ,evet o bebek bu şekilde dünyaya gelmek zorunda değil! Belki aldırmanı isteyebilirdim senden ya da sana sahip çıkmak zorunda değildim demek ki o bebeği sadece sen düşünmüyorsun!

Songül :haklısın ama...

Güney :haklıysam aması yok.

Songül :peki ben yatıyorum iyi geceler!

Güney :iyi geceler...

Songül odaya çıkıp yatmıştı. Düşünüyordu; acaba güney de haklı mıydı? Bebeği istemeyebilirdi hatta benle evlenmekte istemeyebilirdi ama sahip çıktı bize!neden o zaman bu kadar canımı yakıyor?

Diye düşünürken uykuya dalmıştı, güney ise sonradan gelip üstünü değiştirdi ışığı kapatarak yattı. O da düşünüyordu ama tek birşeyi; beni neden sevmiyor?

...

Eveeett yb geldi. ♡♡♡oy ve yorum☆☆

ZORAKİ EVLİLİK; SONGÜN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin