ağlamayacaksın..!

697 48 11
                                    

Songül :yeter bu kadar..

Diyerek güneyin kafasını çekti.

Güney :tamam bitanem ben duşa giriyorum.

Songül :bekle gelicem.

Diyerek yataktan kalkmıştı ki kasıklarında hissettiği ağrı ile "ahh"diyip kalmıştı.

Güney :sen yat biraz daha

Songül :sana göre ne kadar kolay lan ! Hatta erkekler desem.hep bizim canımız yanıyor lan böyle şeylerden sonra.Sancı bana giriyo, ağrı bana giriyo,bunun hamile kalması var...

Güney:istemeseydin yapmazdık..!

Songül :sanki ben istedim!

Güney :niye o zaman gelip kucağıma oturuyorsun?

Songül :tamam lan birdaha dokunmam sana piçe bak!

Güney :songül laflarina dikkat et..bana küfürü bırak diyorsun da senin ağzın hala bozuk..!

Songül :sanane lan..en azından senin gibi arda'nın yanında etmiyorum.

Güney :bu konu üzerine bu kavgayı ettiğimize inanamıyorum, ilk kez seviştigimizde de böyle yapmistin ! İlk önce azdırıyorsun sevisirken zevk alıyorsun..sonra neden yaptın!

Songül :siktir git lan..

Güney :düzgün konuş benle.

Diyerek banyoya girdi. Songül ise yatağın üstünde oturup kalmıştı.

Songül: haklıyım lan ben..

Demişti kendi kendine.

...

Güney dustan çıkmış, songül girmişti. Güney üstünü giyip aşağıya indiğinde yerde uyuyan arda'yı gördü.

Güney:nerde uyuyakalmış benim oğlum.

Diyerek arda'yı kucağına aldı ve odasına çıkarıp besigine yatırdı. Kapıyı kapatıp salona inmişti. Songül yeni aldığı kıyafetlerini masanın üstüne koyup akşam giyeceği kıyafeti eline almıştı.

Güney: nereye gidiyorsun ?

Songül:sana söylemedim ama eylül ve serkan evleniyor bu akşam oraya gideceğim.

Güney :iyi..

Songül: sen gelmiyor musun?

Güney :yok..canım istemiyor.

Songül :tartışmış olabiliriz ama ayıp etme gel..

Güney :tamam..gelirim sıkıntı yok.

Songül yukarıya çıkıp üstünü giydi ve uygun makyaj yapıp arda'nın odasına girdi.

Songül :aşkım gel seni de giydiriyim.

Diyerek arda'yıda giydirdi ve kucağına alıp salona indi.

Güney :lan..arda ne tatlı olmuşsun sen.

Diyerek arda'yı kucağına aldı. Arda birşeyler mirildaniyordu.

Güney :ay konusmaya çalışıyor.

Diyerek arabaya bindiler.Güney arda'yı kucağına almıştı. Songül ise güney'in elbisesinin nasıl olduğu hakkında birşey dememesine bozulmuştu ve arabaya bindi...

...

Düğün yerine geldiklerinde songül arda'yı kucağına aldı ve eylül ile serkan'ın yanına geldi.

Songül :ay çok sevindim tebrikler.

Diyerek ikisini de öptü.

Eylül :ehh, adını koyalım dedik.

Songül:iyi yaptınız, neyse biz suralardayız.

Eylül :tamam .

Diyerek songül güney'in yanına geldi.

Songül :niye tebrik etmedin ?

Güney : sen ettin ya bana ne gerek var !

Songül :ayıp ediyorsun.!

Güney :of songül ugrasamam senle.

Songül :neyse..

...

Düğün bittiğinde herkes dağılmış güney çıkışta tebrik edip arabada songül ve arda'yı beklemeye başlamışlardı.

Songül :hadi görüşürüz artık.

Diyerek çıktı ve arabaya bindi.

Songül :insan yardım eder.

Güney :bindin işte..

Diyerek arabayı sürdü.

...

Eve geldiklerinde songül arda'yı yatırmış ve odasına girip üstünü değiştirip makyajını sildi...
Güney ise eve geldiklerinde kravatını çıkarıp sigara yaktı.

...

Songül aşağıya indiğinde güney ikinci sigarasını söndürüyordu.

Songül :off..bu ne biçim koku !

Diyerek güneyin yanjna geldi.dudaklarına koyduğu sigarayı çekip söndürdü.

Songül :fazla içme.

Güney :çekil git şuradan..!

Songül : o ne demek güney,arda için.

Güney :kızım arda yukarıda uyumuyor mu ! Saçma salak konuşma.

Songül :iyi o zaman sağlığın için.

Güney :sanane lan benim sağlığımdan !

Diyerek ayağa kalktı ve odasına çıktı.Songül ise ellerini kafasının yanlarına koyarak oturdu.

Songül :ben ne yaptım ya !

...

Güney üstünü değiştirip sıkıntıyla yatağa girdi.Songül hala gelmemişti ama umurunda değildi. Işığı kapatarak gözlerini kapattı ve uyumaya çalıştı.
Songül odaya çıkıp yatağa yattı.Gözyaşlarını tutamayarak hıçkırıklar ile ağlamaya başladı.Güney sesini duyup songül'e doğru döndü.

Güney :ağlamayı kes..sana bu yolun başında ne dedim!Benim karım oldun ve asla aglamayacaksın.

Songül hiçbirşey demeden ayağa kalktı ve banyoya girdi.elini yüzünü yıkayıp tekrar döndüğünde güney uyumustu.yavaşça yatağa girip uykuya daldı.

...

Bir sekilde hikayeyi devam ettirmem gerekiyor ve malesef cok garip şeyler olacak ilerki bölümlerde..♡

ZORAKİ EVLİLİK; SONGÜN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin