katil!

785 46 14
                                    

Güney o gün eve erken gelmişti.hiçbirşey demeden odaya çıktı. Songül üstünü değiştirebileceğini düşünerek çıkmamıştı.

...

Güney odaya girdiğinde yatağın yanındaki komodinin üstünde birden çok ilaç görmüştü.ilaçları eline alıp cebine koydu ve evden tekrar çıktı. Songül ise başının dönmesi ile koltuga oturdu.biraz bekledikten sonra midesi bulanmaya başlamıştı.kendi kendine

Songül :ya hamileysem?

Diyerek telaşlandı.üstünü değiştirip evden çıktı ve eczaneye girdi.hamilelik testi alıp eve geri gelmişti.

...

Songül ikinci bebeğine hamileydi,ama songül bu bebeği istemiyordu.iki çocuğa bakamazdı ki..çubuğu masanın üstüne bırakıp evden çıktı.bir hastaneye gelip eski doktorunun odasına girdi.

Doktor:bi sorun mu var songül hanım?

Songül :ben-ben hamileyim ama kaç günlük? Bunu öğrenmek istiyorum.

...

Songül üç haftalık hamileydi.odadan çıkıp dışarıdaki koltuklardan birine oturdu.kullandığı ilaçlar! Bebeğe zarar verebilirmis. Ya sakat ya da düşebilirmis.bir haftadır ilaç ile ayakta duruyordu bunu doktora söylediğinde kendi sağlığı için bebeği aldirması gerekebilirmis.çok caresizdi...

...

Güney eve geri geldiğinde odaya çıkıp üstünü değiştirmişti. Odadan cikacakken masanın üstündeki çubuğu gördü. Eline aldığında songülün hamile olduğunu anladı.

Güney :peki..Songül nerde !

Diyerek aşağıya indi.heryere bakmasına rağmen songül yoktu.Songül bir süre sonra kapıyı açıp eve girdi.Güney koltukta oturmuş elindeki çubuğu sallıyordu .Songül bakmadan yukarıya cikacakken güney kolundan tutup kendine çevirdi.

Güney : ne zaman öğrendin?

Songül cevap vermemişti.

Güney :sana diyorum..bebeği aldirmadin dimi?

Songül konuşmuyordu..

Güney :peki,konuşma..bende annemi eve çağırıyım.zaten babam da yokmuş evde.

Songül hiçbirşey demeden odaya çıkmıştı.üstünü değiştirip yatağa uzandı.şimdi o gıcık kadın gelecek ve sinirlerini bozacaktı..en iyisi bu odadan çıkmamak diye düşünüp gözlerini kapattı.

Songül :arda !

Diyerek ayağa kalkmıştı ki merdivenlerde ardanın odasına ilerleyen güneyin annesini gördü. Songül hızlı adımlarla ardanın odasına girecekken güneyin annesi kolundan tutup geri çekti.

Songül :napıyorsun ya !

G.annesi : çekil şuradan be..

Songül :çocuğuma dokunamazsın !

G.annesi: o benim oğlumun da oğlu..

Diyerek songülü ittirdi.

Songül :bırak beni be..

Diyerek geri çekildi.

G.annesi: oğlum senden de boşanıp başka kızla evlenecek merak etme !

Songül : banane..

Diyerek güneyin annesinin elini kolundan çekmeye çalışıyordu ki merdivenlerden aşağıya yuvarlandı.

Güney :anne ! Naptın sen

Diye bağırarak songülün yanına geldi

G.annesi : bişey olmaz merak etme..

Güney: anne..Songül hamileydi !

Diyerek ambulansı aradı.

...

Güney sıkıntı ile doktoru beklemeye başladı.birazdan doktor çıktığında

Doktor :eşiniz hamileymiş ama malesef bebek-

Güney : karım nasıl!

Doktor :eşiniz iyi ama-

Güney : tamam

Diyerek odaya girdi.Songül yatakta yatıyordu.sanki bebeğin düştüğünden haberi varmış gibi eli karnındaydı.Güney songülün yanına oturup elini tuttu.

Güney : songül..özür dilerim bitanem.

Songül sayıklamaya başlamıştı.

Songül :bebeğim..bebeğim iyi mi güney?

Güney :songül..

Cümleyi devam ettirecek gücü kalmamıştı.kendi yaptığı hayvanlik yüzünden kendi bebeğini öldürmüştü.

Güney : bebek y-yok artık

Songül yatakta doğruldu ve

Songül :herşey senin yüzünden oldu..bebegimizi oldurdun güney!sen bi katilsin , bizim çocuğumuzun katili!

Güney:ben-ben böyle olabileceğini düşünemedim..

Songül:sana anneni istemediğimi söyledim! Sen inadına..sana cevap vermedim diye anneni cagirdin.sen bi katilsin güney !

...

Songül hastaneden çıkmış evde koltukta yatıyordu. Kucağında arda vardı.Güney ise merdivenlerde oturmuş gözleri dolu dolu onları izliyordu.

Songül : senin baban bi katil bebeğim..senin kardeşini öldürdü.arda bitanem biliyor musun senin bi kardeşin olacaktı ama baban yüzünden olmayacak artık

Diyerek ağlamaya başladı. Güney ise songül ona her 'bebeğimizin katilisin' dediğinde ağlamaya başlıyordu. Şimdi gözlerinden yaşlar dökülmeye başlamıştı.

Güney :ben bi katilim..kabul ediyorum!peki ne istiyorsun songül?

Dedi gözlerindeki yaşları elinin tersiyle silerek

Songül:artık senden hiçbirşey istemiyorum ! Hani biz zoraki bir evlilik yapmıştık ya işte o günlere geri döndük ama bidaha seni sevmeyecegim şekilde ve sırf bebeğim ikimizden ayrı büyümesin diye seninle boşanmayacağım çünkü ben artık hayatımı ardaya adadım..sen benim için bi hiçsin.sen sadece ardanın babası ama diğer bebegimizin katilisin!

Güney :songül bana artık katil deme lütfen! Gerçekten bilerek olmadı,sana yemin ediyorum sana bi daha asla zarar vermeyeceğim.

Songül : sen bana zaten en büyük zararı verdin..daha ne yapabilirsin ki ?

Güney hiçbirşey diyemeden kalmıştı.canı çok yanıyordu.

...

Yazarken bende üzülüyorum ama hikaye bi şekilde devam etmeli..♡
Sizce kim haklı ? {Ne olursa olsun Songül bence güney çünkü hata yapıp sana zarar vermeyeceğim bir daha diyor..üzgünüm güney :(

Her Neyse oy ve yorum akşama yb gelir__

ZORAKİ EVLİLİK; SONGÜN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin