Songül üstünü giyinerek aşağıya indi. güney pastaları tabaklara koymuş songülü bekliyordu.
Songül:akşam akşam ne bu pasta?
Güney :hem canım istemişti hem de sen seviyorsun diye yaptım.
Songül :hı..
Diyerek pastayı yemeye başladı.
Songül :çok güzel olmuş.
Güney :tabi..ben yaptım sonuçta!
Songül hiçbirşey demeden yemeye devam etti.
...
Pastaları yedikten sonra ikisi de merdivenlerden çıkmaya başladı.Güney misafir odasına doğru giderken songül kendi odasının kapısından ona bakıyordu. Güney odaya girip yatağa yatmıştı ve hemen uykuya dalmıştı.
Songül ise hala kapıda misafir odasının kapısına bakıyordu.sessizce güneyin odasına girip güneye baktı.napacağını bilmiyordu..eğer guney o gün annesini eve çağırmasaydı şu an ikinci bebeği karnında olacaktı,ardanın belki bir kız ya da erkek kardeşi olacaktı...Songül bunları düşündükçe güneyden nefret ediyordu odadan çıkarak kapıyı kapattı ve odasına gidip yattı....
Sabah olduğunda songül arda'nın odasına girip arda'yı kucağına aldı ve oynamaya başladı.Güney yüzünü yıkayıp aşağıya inecekken onları gördü ve odaya girdi.
Güney :napiyorsunuz?
Songül :arda'yı emziricem..
Güney :ya songül..hadi barışalım.özür dilerim hadi lütfen!
Songül : ben senle küs değilim ama kırgınım..
Güney :peki ne yapmamı bekliyorsun?
Songül :hiçbirşey
Diyerek yatağın üstüne oturdu.
Güney :ama ben senden uzak kalamiyorum.
Songül hiçbirşey dememisti ve ardayı emzirmeye başladı.Güney ise songül cevap vermediği için odadan çıkıp şirkete gitmişti..
...
Akşam olduğunda arda koltuğun üstünde küçük ayıcıkla oynarken songül'de onu izliyordu.
Songül :bebeğim..oyun mu oynuyorsun sen
Diyerek bebeği kucağına alıp öptü.sonra geri bırakarak izlemeye devam etti.
...
Saat 23.20'ydi.Songül bebeği hala uyutamamıştı.kucağında sallarken ayağa kalkıp evde gezinmeye başlayarak uyutmayı deniyordu.Güney hala gelmemişti.
Biraz daha salladıktan sonra bebek uyumuştu.Songül bebeği odasına çıkarıp besigine yatırdı ve kendi odasına gelip yattı.güneyin nerede olduğunu merak ediyordu.....
Güney ise bi uçurum kenarında arabasının içinde oturuyordu.telefonunu eline alıp songülü aradı.
Songül tam uykuya dalacakken telefonu çalmıştı.kimin aradığına bakmadan telefonu açıp kulağına getirdi.Güney :songül..
Songül :nerdesin sen ?
Güney :uçurumdayım...
Songül :napıyorsun orada?
Güney :hiç..
Songül :hadi gel..
Diyerek telefonu kapattı.
...
Güney yarım saat sonra eve gelmişti.arda'nın odasına çıkıp biraz onunla ilgilendikten sonra odalarına girdi.Songül yatağın üstünde oturup çikolata yiyordu.Güney gülerek
Güney :depresyona mı girdin..ben gidince?
Songül :yok ya canım çok çekti..
Güney :tamam tamam,ver biraz bende yiyeyim.
Songül :hayır,yiyemezsin..
Güney songülün yanına oturdu ve kafasını çevirip ben farklı yoldan yerim dedi ve songülün dudaklarına yapışıp emmeye başladı.Songül ise kalbinin sesini dinleyip karşılık verdi.Güney geri çekilip
Güney:bu kadar zaman yetti bence..
Diyerek tekrar öpmeye devam etti,bu sefer songül geri çekilip
Songül :sen bana iyi geliyorsun..
Diyerek öpüşmeye devam ettiler.
...
Güney ve songül yatakta yatıyordu.Güney songule sarılıp
Güney :sana kaç gündür dokunamamak delirtti beni kızım.
Songül :iyi delir.
Güney :iyi geceler.
Songül :iyi geceler
Diyerek uykuya daldılar.
...
(1yıl sonra)
Güney eve elinde tatil biletiyle gelmişti. Anahtarıyla kapıyı açıp eve girdi.
Güney:songüüll! Nerdesin hayatım?
Diyerek evi gezmeye başladı. Songulu evin içinde bulamayınca bahçeye yaptırdıkları bebek parkına gitti.Songül arda'yı küçük kaydıraktan kaydırıyordu.
Güney :aşkım..tatil bileti aldım.
Songül şaşırarak güneye baktı.
Songül :ne gerek var ki güney?
Güney :ya kızım tatil iyi gelir bize..arda'yıda bırakırız gökhan ve cemreye...
Songül :bilmem ki..arda'da gelsin.
Güney :daha küçük aşkım o.
Songül :ya hadi güney,tipe bak..gelsin işte!
Güney :çocuk sevgilim benim...tamam gelsin..o zaman gidiyoruz