☆aserme başlıyor!

1.1K 49 26
                                    

Sabah olduğunda hepsi uyanmistı.Güney ve songül hastaneye gidecekken cemre de güneyin onu ise almasına sevinmişti ama bugün o olmayacağı için de ise gitmiyordu...Gökhan ise öğleden sonra işi olduğu için acele etmeden kahvaltı yapıyorlardı...kapı çaldığında hizmetçi kapıyı açtı.

Güney :kim gelmiş irem?

Irem:songül hanımın arkadaşları...

Songül :gelsinler içeriye

Dediklerinde geçen mağazada karşılaştıkları serkan ve yakın arkadaşı eylül gelmişti.

Serkan:aa...Songül hanım, tesadüfe bakın

Diyerek gulumsemisti...

Songül :eylül...serkanla sen ? Yani yan yana ne demek bu?

Eylül :sana bahsettiğim çocuk serkandı...

Songül :aa bizde mağazada tanışmıştık.ee ne oldu la de nerede?

Eylül :ya biz serkanla hem nasılsın diye geldik hem de..Cemre özür dileriz hadi artık geri dön!

Cemre:ya aklım hep sizdeydi benim...

Diyerek eylüle sarıldı.

Eylül:gidiyoruz yani evimize öyle mi!

Cemre:evet...Eylül güney beni ise aldı!

Eylül:güney!merhaba biz de böyle rahatsız ettik ama...

Güney :sıkıntı yok ya biz de songulle doktora gidecektik birazdan...buyrun kahvaltı edin isterseniz!

Eylül :olur hadi serkan!

Diyerek masaya geçtiler...

...

Güney :eee hazır mısın?

Songül :ne için?

Güney :bebeğin cinsiyeti için!

Songül :yok ya...

Güney:ben çok merak ediyorum...

Diyerek arabayı park edip arabadan indiler.doktorun kapısını çalarak içeri girdiler...ve songül karnını açarak ultrason ile bebeğe bakıyorlardı.

Doktor:bebeğin cinsiyetini haftaya öğrenebilirsiniz...bebeğin durumu gayet iyi...

Songül :peki...

Diyerek ayağa kalktı. Üstünü başını düzelterek odadan çıktılar.

...

Songül ve güney eve geldiklerinde evdekiler gitmişti. Songül salona geçip oturduğunda canı pasta çekmişti.
Songül :güney!

Güney:efendim ?

Songül :güney...Güney benim canım çok fena pasta çekti,çikolatalı... (bu arada yazarken canim istedi dkdmdjs)

Güney :tamam ben şoföre söylüyorum gidip alsın.

Songül :hı...tamam.

Diyerek koltukta uzandı...

Ybde geldi...arkadaşlar kısa bölüm atabiliyorum bu aralar işlerim çok yoğun...mesaj yağmuruna tutuldum okuyucularım tarafından...yb ne zaman gelir Bilmiyorum ama okuyucularım su sorularıma sırasıyla cevap verirse mutlu olurum :)

1. ) hikaye nasıl gidiyor?

2.)hikayeyi nasıl devam ettirmemi istersiniz?

3.)Güney yumuşak mı olsun yoksa baya sert mi ?

SADECE 3 SORU CEVAPLARSANIZ SEVINIRIM...

♡♡♢♡☆

ZORAKİ EVLİLİK; SONGÜN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin