aile

1.1K 56 20
                                    

Songül :güney...

Güney :efendim?

Songül :bunu daha sonra düşünsek...uykum geldi de.

Güney :tamam hadi uyuyalım

Diyerek songülün saçlarına öpücük kondurdu.

Songül :iyi geceler.

Güney:iyi geceler aşkım.

Derler ve ikisi de uykuya dalar.sabah olduğunda güney uyandı ve songule baktı.çok tatlı uyuduğu için uyandirmamaya karar verdi.elini songülün saçlarına getirip oksamaya başladı, sonra da karnına getirdi.Songül de güneyin elini karnına koymasıyla uyanmistı.elini güneyin elinin üstüne koydu.

Güney :günaydın aşkım.

Songül :günaydın.

Güney :bekle ben restoranı arayayim kahvaltiyiburada yaparız ne dersin ?

Songül :tamam..zaten kendimi iyi hissetmiyorum.

Güney :neden aşkım iyi misin?

Songül:sence güney?

Güney :oğlum yaramazlık mı yapıyor?

Songül gülümseyerek güneyin dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu. Geri çekildiğinde

Songül:sen ne kadar tatlı bi baba olacaksın?

Güney :o zaman sende tatlı bir anne

Dedi gülümseyerek

Songül :ailecek tatlı oluruz

Diyerek güldü.

...

Kahvaltimizi yaptıktan sonra güneyin telefonu çaldı ve açtı.

Güney :alo..efendim cemre?

Cemre:güney bey..şirket ihaleyi kazandı.

Güney :gerçekten mi !

Dedi şaşkınlıkla,

Cemre:evet!yani şirket kurtuldu.

Güney:tamam cemre...songül ve ben , bebek dogana kadar burada kalmaya devam edeceğiz..malum hassas dönemler, gelirken zorlandık..yine zorlanmayalım,ben yokken şirket sana emanet!

Cemre:peki güney bey.

Güney:bu arada güney desen !

Cemre:peki güney...songule selam soyle, iyi tatiller, kucaginizda bebekle gelin!

Diyerek telefonu kapattı.

Songül :hayırdır! Bu kadar mutlu olmanın sebebi ne ?

Güney :ihaleyi kazanmışız da..sen bana uğur getirdin bitanem.

Diyerek songülü öptü.

Songül :eee..Güney, bebk doğduktan sonra gitsek,çok kötü oluyorum da ben,biliyorsun!

Güney :bende öyle dedim zaten,doğumdan 2 hafta falan sonra gideriz .

Songül :desene..evimize bebegimizle giricez.

Güney :arda.

Songül :arda,ismi de buldugumuza göre artık dünyaya gelmesini bekleyeceğiz.

Güney:eee,ikinci bebek ne zamana ?

Songül :oha! Yavaş gel güney, biraz ara lütfen.yani,bende hayatımı yaşamak istiyorum.

Güney :ama ben ikinciyi de istiyorum. Hatta hiç ara vermeyelim...bebek dogsun sonra hamile kalana kadar deneriz yine.

Songül : susar mısın? Ben ne dediysem o,şimdilik bir tanecik yeter belki 5 yıl sinra falan ikinci olabilir.

Güney :ya daha erken olursa?

Dedi picimsi bir gülümseme ile...

Songül :o zaman bizde..Ben isteyene kadar , sevismeyiz.

Güney :hımm, sevişmek!

Songül :başka bişey mi demem gerekiyordu güney!

Güney :yo...ayrıca abartma , sen isteyene kadar ben dayanamam ki hele 5 yıl asla!

Songül : tabi kide şaka yaptım aşkım, ama biraz ara verip hayatı yasasak.

Güney :belki ben hayatı öyle yaşamak istiyorumdur.

Songül :off..Güney, 9 ay ben taşıyorum, acısı, sancısı, doğumu hepsi bana patlıyo.mesela su an mide bulantısından ölebilirim.

Güney :sana bunları yasattigim icin özür dilemiyorum,ben olayın sonuna bakarım : aile olucaz .

Songül : biz aile olduk zaten,henüz kendisine dokunamasak ta ,var olduğunu biliyoruz.

Güney :doğru...zaten aileyiz.


Evett...yb de geldi, saat 04.30 ...sabahlamaya bayılan bi yazar ♡♡♡ sizleri seviyorum ....



ZORAKİ EVLİLİK; SONGÜN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin