Songül :bak iyi anlasabiliyoruz! Sen sakin , ben sakin...
Güney :evet o zaman napabiliriz?
Songül :artık hem birbirimiz için h-
Güney :hem de bebek için sakin olmalıyız.
Songül :iyi o zaman...
Diyerek arkasına yaslandi,güneyin bu hali daha iyiydi.
Güney :yorgun musun?Songül :hayır ama biraz uzansam iyi olur...
Güney :peki...bende şirkete gidip birkaç işi halledeyim.
Songül :güney!
Güney :efendim?
Songül :sen şirketten gelince biraz gezelim mi?
Güney :nerede ?
Songül :arabayla bi kaç tur atsak yeter evde çok daralıyorum...
Güney :doktorun uzun yolculuk yapmamani söyledi.
Songül:ama düşük tehlikesi geçti...
Güney :bakarız!
Songül :tamam
Diyerek güney evden çıktı.Songül ise uzanıyım derken uykuya dalmıştı.
...2 saat sonra...
Songülün telefonu çalıyordu. Songül telefonu eline aldığında güneyin aradığını gördü. Hemen açtı ama...ama bu güneyin sesi değildi.
"Alo güney bey bir ttafik kazasi geçirdi. Durumu ağır değil fakat gelmeniz gerekiyor! "
Bu sesler beynimde yankılanırken irem gelip elimden telefonu aldı. O konuşmaya başladığında ben montumu giyip arka bahçede duran bir arabaya bindim.şoför gelmeden arabayı calistirmiştım.ehliyetim vardı, yolda olabileceğim kadar hız yaparak hastaneye gelmiştim. Arabadan inip koşarak güneyin olduğu katı öğrendim ve merdivenlerden çıkıp sola döndüğümde 59. Numaralı odaya girdim ...Güney yatıyordu sadece uyumuyordu ve bu içimi çok rahatlamıştı.
Güney :ne oldu BWNI merak mı ettin!ne telaş böyle?
Songül :tabi ki merak ettim güney...tamam seni biraz sevmiyor olabilirim ama hayattaki tüm yanımda olanları kaybediyorum ,arkadaşlarım,annem,babam...
Bir tek bebeğim ve sen varsın!Güney:geldiğin için teşekkürler!
Songül :hatirlarsan sende dün beni getirmistin , neden?
Güney:çünkü ben sana aşığım, seni seviyorum...
Songül :sevdiğin insanların canını yakarak sevgini göstermeye çalışma, anlatabildim mi?
Güney :zaten çok sevmiyorum.
Songül :o nasıl oluyor acaba?
Güney :bazı yönlerini seviyorum bazılarını sevmiyorum.
Songül :ahh!malesef senin için aynı şeyi söylemeyeceğim, sen sadece dün sevilecek kadar güzel birşey yaptın, bu da benim yumusamama neden oldu.
Dedi gülümseyerek.
Güney:ben mafyayım çünkü.
Songül :neee?
Güney :mafya!
Songül :saçmalama!
Güney:şaka lan şaka, bende o tip var mı?
Songül :biraz...
Güney :olsam mı acaba
Dedi gülerek.
Songül:sacmalamayı birakirmisin?
Güney :tamam şaka da ne zaman cikicam buradan?
Songül :2 saat sonra cikicaksin...yani bugün de, burada ben seni beklemek zorundayım
Diyerek koltuğa oturdu...
Güney:iyi ben seni geç beklemistim.
Songül :sende mal mal kavga etme o zaman...
Güney :benim tipim bu
Diyerek yastığı Songule fırlattı,
Songül :napıyorsun sen ya?
Güney :biraz eğlenmek temi suç?
Songül :hafızanı mı kaybettin güney ne diyorsun ya noldu senin sert imajına?
Güney :oldu birşeyler bu arada hafıza mıda kaybetmedim...
Songül :al şuna ,yat...
Diyerek ayağa kalktı ve güneyin kafasını kaldırarak başına yastığı koydu .
Güney :bana şu getirir misin?
Songül :kantinden alıp geliyorum
Diyerek odadan çıktı...
Eveeeeet! Yb de geldi.artık haftaya pazartesiyi beklemek için wattpadda kitap okumanızı öneririm hatta songün kitabı veya eyser olabilir. Beğendiğim kitapların bazıları; aşk mı nefret mi songün, ben seninim ve oztasirem2 min kitapları çok güzel, ha birde kumar borcu songün...Begendigim en iyi kitaplar bunlar bence diğerleri de güzel ama bu kitapları bi an önce yb si gelsin diye sabah akşam beklerim :)))♡♡♡oy ve yorum....yb akşama gelir ..
... bu şarkı da favorim sjdndnsjnsns :)))
♡_♡
<( )>
/ \ o zaman yaptığım şekilde size gelsin...muckAhah bu şekli bir yerde görmüştüm ilk kez sizle paylaşıyorum ♡☆