Güney pastayı sipariş ettikten sonra telefonu çaldı.
Songül :kim arıyor?
Güney :şirketten
Diyerek telefonu açtı...
Güney :alo...noldu zeynep ?
Zeynep :güney bey girdiğiniz ihaleyi kaybetme ihtimaliniz çok yüksek .
Güney :yani ...
Zeynep:şirket büyük bir zarara uğrayabilir.
Güney :herkesi topla o zaman kurtarın o ihaleyi...
Diyerek bağırdı.
Zeynep:malesef güney bey elimizden geleni yapıyoruz ama karşınızda çok büyük bir şirket var!
Güney : adnanlar şirket mi büyük zeynep! Sacmalama elinizden geleni yapın
Diye bağırarak telefonu kapattı...o sırada pasta gelmişti songül de pasta kesip salona geldi.
Songül : al !
Güney elinin tersiyle pastayı yere fırlayacak şekilde itti.tabak büyük bir gürültüyle yere düşmüştü. Güney ise dayanamayıp masanın üstündeki çerçeveyi de fırlattı. Songül şaşkınlıkla olanları izliyordu.neler olduğundan haberi yoktu , korkmustu...
Songül :güney! ...güney sakin ol !
Diyerek güneyin ellerini tuttu.güney o sırada songülün dudaklarına yapışmıştı. Songül geri çekilip
Songül :ne yapıyorsun sen ya!
Diyerek ellerini çekti. Güney ise alnını songülün alnına yaslayip;
Güney :bana huzur veriyorsun,sinirimi unutturuyorsun...
Songül :böyle yaparak bana zarar veriyorsun !
Diyerek geri çekildi. Güney bağırarak
Güney :her şey için bebeği bahane ediyorsun !
Songül :evlenmemizde onun üstüne değil miydi zaten?
Diyerek odasına çıktı...haklı değil miydi , songül derin düşüncelere daldı.'acaba güney böyle olmasa ne olurdu, belki iyi biri olsa zorla evlenseler bile mutlu olabilirlerdi,gün geçtikçe kendine aşık edebilirdi ama bu kadar sert olduğu için gün geçtikçe nefret büyüyordu içinde, bir gün bu bebek doğduğunda gidebilecek kadar bağrına basmıştı güney, her hamile kadının yaşadıklarını yaşayamaz mıydı!...'
Derken ağlamaya başladı...o sırada odaya güney girmişti.
Güney:benden ne istiyorsun?
Songul:sence !
Güney :boşanmak mı! Asla ...
Songül :boşanmak değil ama sadece biraz yumuşak olman ! Neden bu kadar sertsin güney, neden anlamıyorum bana neden acı cektiriyorsun hosuna mı gidiyor!
Güney :bilmiyorum songül...bilmiyorum!
Songül :peki...böyle devam et "bilmemeye "
...
Evet kısa bir bölüm ama uzun bölüm yazacak kadar vaktim yok cicisler ♡