Cemre sabah erkenden kalkıp mutfağa indi. Merdivenden inerken dış kapıda annesini gördü. Anneciğim diyerek koştu yanına geldiğinde hayal olan annesi :kızım beni görünce kötü oluyorsun artık gelemeyeceğim
Diyerek kapıyı açtı. (Multiyi açın. )
Cemre:anne...anne gitme
Diyerek bağırıyordu, annesi son kez arkasını dönüp
Annesi:kızım senin durumunun kötü olmasına izin veremem...buradan gittiğimde senin kalbinde yaşayacağım ,merak etme...
Cemre:ama...ama sen gittiğinde kendimi...kendimi yalnız hissediyorum...lütfen gitme beni tekrar bırakma! Anne...
Annesi:kızım seni ağlarken görmek istemiyorum...hoşçakal kızım hoşçakal!
Cemre:anne gitme
Diyerek elini uzattigında annesi arkasını dönüp kaybolmuştu.
Cemre :anne
Diye bağırarak olduğu yerde ağlıyordu. Güney ve songül bu seslerle uyanıp songül hemen aşağıya koştu. Cemre bağırıyordu.
Cemre:anne gitme!Gitme lütfen yanlız bırakma beni!
Songül :cemre...Cemre iyi misin?
Diyerek yere oturup cemrenin başını kendine yasladı.
Cemre:annem...Annem gitti songül, bıraktı beni gitti...asla gelmeyecekmiş.
Songül :tamam canım sakin ol...Cemre
Diyebilmisti sadece cemre krize girmişti.Güney elinde telefon ile doktoru arıyordu hizmetçi kolonya ve su getirmişti. Songül de ağlıyordu, ama şimdi cemreyi sakinlestirmesi gerekiyordu derken doktor eve geldi.Güney cemreyi kucağına alıp kaldığı odaya götürdü ve odadan çıktı. Songül yanında cemrenin elini tutuyordu...Doktor cemreye iğne yaparak uyumasini sağlarken songulle konuşuyordu...
Doktor:acilen psikoloğa gitmesi gerekiyor...
Songül :peki hemen görüşürüz.
Doktor :şimdi iğne ile 1 saat uyuyacak bu esnada yaptığım serumda iyi gelecektir uyandığında pek bişey hatırlamaz birde şu ilaçlar var bunu hanımefendi kendi icmesin yemeğine yada suyuna atın yani habersiz icsin.
Songül :teşekkürler doktor bey...
Doktor:ılık bir duş alsın uyanınca...onu asla yanlız bırakmayın ve kesici aletleri uzak tutun, yarin hemen psikolog ile gorussun...
Songül :tamam teşekkürler.
...
Güney:nasıl arkadaşın?
Songül :iyi sen psikologla konustun mu?
Güney:evet...adı ne arkadaşının bahsetsene biraz.
Songül:iste anlattığım gibi ailesi yok ben varım onun için...onunla aynı yaştayız...normalde babasının şirketinde çalışmak için okuduğu asistanlığı yapamıyor...iste böyle!
Güney :hımm arkadaşın iyilestikten sonra benim sirketimde çalışabilir,tabiki benim asistanım olarak...
Songül :ayy güney çok tesekkur ederim
Diyerek güneyi yanağından öptü.
Güney :ahh!bu da mı yanlışlıkla oldu?
Songül :hayır! Sadece beni sevindirdigin için teşekkür anlamında...
Güney :iyi o zaman bende teşekkür ediyorum
Diyerek songülün yanagindan öptü.
Songül :hmm! Yeter bu kadar ben cemreye bakıyım.
Diyerek yukarı çıktı. cemre uyanmistı.
Songül :iyi misin? Canım gel bi duş al
Diyerek cemrenin koluna girdi...
Songül:ben senin giyeceklerini ayarlayıp bi havlu getireyim
Diyerek gittiğinde cemre de duşa girdi...Songül misafir odasının cekmecesinde hiç açılmamış bornoz takımını çıkarıp cemreye seslendi.
Songul:Canım kapının önünde havlu var alırsın bende aşağıya iniyorum
Diyerek odadan çıkıp televizyonun karşısına geçti...televizyonu açtığında bebekler hakkında birşeyler anlatan doktor vardı. Elindeki telefonu bırakıp dinlemeye başladı.
Televizyon:evet sayın seyirciler; hamilelik döneminde dikkatsiz beslenmek hem bebeğe hem de annenin sağlığını olumsuz etkiler...yemek yerken dikkat edilmesi gerekenler ise,yağlı yiyecekler bebekte bir sorun oluşturabilir bu yüzden hamileliğin ilk beş ayında dikkat edilmeli...meyve tüketimi düzenli ve kontrollü olmalıdır
diyerek devam ediyordu.
Güney:niye kapattin kızım dinliyorduk iste birşeyler ogrenirdik.
Songül :bunların hepsini doktor bana anlattı zaten gerek yok dinlemeye sağlıklı beslenmeden başlayıp konuyu başka yerlere götürüyorlar!
Güney:nasıl yerlere acaba?
Songül:yok bebek oluşumu falan filan iste biliyorsun!
Güney :he iyi arkadaşın nerde?
Songül :yukarıda duş alıyordu en son...
Güney:bizde bugün maç için bi arkadaşımı çağırdım maç izliycez...
Songül :yani!
Güney :bugün ses çıkartmayın!
Songül :ne yani !
Güney:eee senin arkadaşın kalıyorsa benimki de kalacak!
Songül :güney saçmalama cemre gittikten sonra kalsın ben rahatsız olmam ama cemre rahatsız olabilir!
Güney :ne yani kızım benden niye rahatsız olmuyor?
Songül :e sen çünkü...
Güney :ne ben ?
Songül :hani...hani biz evliyiz ya iste ondan...
Güney :he sen o bakımdan seyettin.
Songül :e tabi oğlum! Başka ne bakımdan şey ediyim?
Güney :olsun ya istersen cemre ile sen yatarsin madem rahatsız olur...
Songül :hı o zaman ben bi haber veriyim
Diyerek yukarıya çıktı. Güneyise arkasından bakarak konuştu...
Güney :o bebek doğduktan sonra neler olacak bilmiyorsun ama son 7 ay merak etme !
Diyerek pis bi sırıtış attı...
...
Evettt yb geldi...diğer yb de bugün gelir...umarım begenmissinizdir bu arada okuyucularım yb de hikayemden cemre ayrılıp eyser mi gelsin yoksa cemre kalıp ilerki bölümler de eyser mi gelsin!
♡♡♡♢☆☆☆☆