...birkaç günlüğüne...

600 37 10
                                    

2 gün sonra...

Güney songül ve arda'nın yokluğunda işlere daha fazla yoğunlaşmıştı. Ama iki gündür adını bile bilmediği bir şirket yüzünden şirketin durumu kötüye gidiyordu..sürekli çalışmasına rağmen heran iflas verebilirdi.

...

Songül,abisi öyle söyledikten sonra birşey yapacağını sansa da hiç birşey yapmamıştı.

Songül :abi sen bana demiştin ya hani güney 'i mahvedicem demiştin! Neden hiçbirşey yapmadın?

Toprak :sen öyle san..Güney ertürk çok yakında iflasını verecek.

Dediğinde songül ayağa kalkmıştı.

Songül : abicim..Güney'i parası ile cezalandirmazsin.Zamanında o parayı bende kullandım! Arda için de kullandık.

Demişti hafif sesini yükselterek.

Toprak:sakin ol songül..Güney ertürk'e cezasını ödeteceğim .

Dediğinde songül sessiz kalmıştı.

...

Güney iş çıkışında arabasına binmek için otoparkta ilerlerken karşısına bir grup siyah giyinimli 10-15 adam dikilmişti.pek takmayarak ilerliyordu ki birisi kolunu tutup yumruğu geçirdi.Güney dengesini kaybederek yere düştüğünde hepsi birden sopalar ve ayaklarıyla vuruyordu.Güney fazla darbeden sonra bayilmisti.

Adam:geberdi herhalde pislik !

Diyerek arabaya bindiler.

...

Toprak telefonu kapattığında kendi kendine konuştu.

Toprak:benden kork güney ertürk! Kardeşimi sana bırakmayacağım..!

Diyerek salona indi.

Toprak:songül..dışarı çıkalım mı?

Songül : nereye gidicez ki?

Toprak :arda ile birlikte lunaparka gideriz.

Songül :olur..Ben üstümü değiştirip geliyorum.

Toprak: arabada bekliyoruz.

Diyerek arda'yı kucağına aldı ve evden çıktı. Songül ise odasına çıkıp üstünü değiştirdi.

...

Güney zorluklarla gözünü açtığında koluna serum bağlanmış bir bacağının kırık olduğunu farketti.bir eliyle başını tutarak yanındaki hemşireye döndü.

Güney :noldu bana ?

Hemşire:bilmiyorum ama kötü bir durumun yok..serumunun bitmesini bekleyin hatta bir yakininizi arayın.

Diyerek telefonu güneye verdi.Güney hemen songülü aramıştı.

...

Songül ve toprak ardayı atlı karincaya bindirdiğinde songül'ün telefonu çalmıştı , arayan güney'di.olduğu ortamdan biraz uzaklaşarak telefonu açtı.

Songül :sen ne yüzle beni arıyorsun..utanmaz!

Güney bitkin sesi ile konuşmaya çalıştı.

Güney:ben..Ben hastanedeyim,sana ihtiyacım var!

Songül: ne..neyin var ? Kötü birşey mi oldu?

Güney : bacağım kırık..birşey hatırlamıyorum ki nasıl geldim..neden geldim! Birazdan serum biter eve gitmem gerekecek ama bacağım kırık hadi gel işte.

Songül :tamam geliyorum bekle.

Güney :tamam.

Diyerek telefonu kapattı. Songül Toprağın yanına giderek

Songül :abi..arkadaşım çok hastalanmış onun yanına gitmem lazım.

Toprak :tamam git ama geç gelme..Ben de birazdan arda'yı eve götürürüm.

Songül :tamam..

Diyerek çantasını aldı ve taksiye binip güneyin söylediği hastaneye yol aldı.

...

Songül oda numarasını öğrenip koşarak odayı buldu ve içeri girdi.girdiğinde güney uyuyordu.

Songül:ah..canım benim! Noldu sana..

Diyerek güneyin yanına gitti.o sırada güney gözlerini açtı.

Güney :geldin mi!

Songül :evet de iyi misin? Bir yerin acıyor mu ?

Güney :panik yapma iyiyim.sadece birazdan evime gitmem gerek..yardıma ihtiyacım vardı.

Songül :e diyelim evine götürdüm nasıl yemek yiyeceksin ? Ya da başka ihtiyaçların!.

Güney :bulurum birşeyler merak etme.

Songül :iyi öyle olsun.

...

Güneyin serumu bittiğinde songülün yardımları ile taksiye bindiler.
Eve geldiklerinde songül evin dağınık olduğunu farkedip güneyi yatağına bıraktıktan sonra toplamaya başladı. Güney iyileşene kadar ona bakmayı düşünüyordu. Ama abisine ne diyecekti! Songül telefonu eline alıp toprağı aradı.

Songül :alo abi , arkadaşım çok hastaymış bi kaç gün onda kalacağım.

Toprak:tamam..dikkat et kendine.

Songül :tamam.görüşürüz!

Diyerek telefonu kapattı ve güneyin odasına çıktı.

Songül :birkaç gün burada kalacağım ama seni affettigimi düşünme!

Güney :gidebilirsin.

Songül :yok iyilesene kadar buradayım.

Güney :peki!

...

Evet yb de geldi eğer birdaha ki bölümde silinirse yb çok geç gelebilir :( iki gündür upuzun bölüm yazmıştım silinmiş :((
Oy ve yorum :)))

ZORAKİ EVLİLİK; SONGÜN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin