pasta ☆

846 45 11
                                    

Akşam olduğunda songül odaya çıkmıştı.ardayı emzirmek için yatağa oturduğunda aklında güney vardı. Güney bir saat önce evden çıkmıştı. Kendi kendine

Songül :acaba nerde?

Diyerek iç çekti.bebek emmeyi bırakınca uyumuştu.üstünü düzeltip ardayı beşiğine yatırdı ve aşağıya indi..mutfağa geçip kahve yapmaya başladı.güneyi merak etmişti.kendine zarar vermesinden korkuyordu.eline telefonu almıştı ki kapı çaldı.

Songül :geldi ışte!

Diyerek kapıya gitti.kapıyı açtığında güney kapının iki yanından tutunmuş ayakta durmaya çalışıyordu.

Güney :beni..beni artık içeriye de mi almayacaksın songül hanım?

Dedi sarhoş sarhoş..

Songül : güney saçmalama da..sen çok kötü kokuyorsun.

Güney:yoo..nerem kötü kokuyor!

Songül :gir içeri.

Ya diyerek güneyi içeriye sokup kapıyı kapattı.

Songül :niye ictin sen ya!

Güney : eski günlere geri dönmedik mi gerizekalı..

Songül :düzgün konuş eski günlerde sen böyle miydin!

Güney :doğru sende orospuydun dimi..

Songül :güney..yeter artık

Diyerek bağırdı.Güney ise ağlamaya başladı.

Songül :niye agliyorsun?

Diyerek güneyin yanına oturdu.

Güney :ben katil değilim..Songül ben katil değilim. Bana katil demeni istemiyorum.

Songül düşündü.onun bebeğini güneyin annesi öldürmüştü aslında ama güney annesini cagirmayacakti inadına!

Songül :boşver güney..hadi kalk,ağlama!

Güney songule yaklaşıp kafasını omzuna koydu.

Güney :ben katil değilim..

Songül:tamam..yeter ağlama artık!

Diyerek geri çekildi. Güneyin kafası koltuga düşmüştü. Yani sızmıştı..Songül güneyi ayağa kaldırmaya çalışıyordu.

Songül :güney! Kalk artık ya..

Diyerek onu merdivenlerden çıkarmaya çalışıyordu.iki basamak cıkardıktan sonra güney biraz kendine gelmişti.eskisinden daha hızlı çıkarak odaya girdiler. Songül banyoya girip güneyin ustundekileri çıkarıp küvete yatırdı.çıkacekken güney seslendi.

Güney :sende gelsene..

Songül birşey diyemeden güneye döndü,biraz ilerleyeredi ve

Songül :sarhoş olman gerçekleri değiştirmez! Sen hala bi katilsin..

Güney yine ağlamaya başlamıştı.

Güney:bilerek olmadı diyorum neden affetmiyorsun songül sana yemin ediyorum bidaha asla istemediğin şeyleri yapmacağım.şimdi ben sarhoş değilim tamam mı!

Songül :güney..ağlama.

Güney :songül..ağlatma.

Songül güneyin yanına gidip ellerini güneyin yüzünün yanlarına koydu.Güney ise düşünmeden songülü kendine çekip küvete düşürdü. Güney songülü kesik kesik öpüyordu.Songül ise ne yapacağını şaşırmıştı. Sabah dedikleri ve şimdi yaptıkları?
Songül geri çekilerek

Songül :güney..

Diyebilmişti.

Güney : songül..Sabah söylediklerinin hiçbir önemi yok!

Diyerek songülün üstündeki tişörtü çıkardı.Songül ise geri çekilerek

Songül :şimdi istemiyorum güney!izin ver kaybettiğim bebegimi unutuyum.

Diyerek ayağa kalktı.banyodan çıkıp odaya girdi.yerler ıslanıyordu ama umurunda değildi.iç çamaşırlarını da çıkarıp yatağın içine girdi.Güney geldiğinde yerde eşyalarını görünce songule baktı.

Songül :misafir odasına git giyin!

Dediğinde güney dolaptan kıyafetlerini alıp odadan çıktı.

...

Güney misafir odasında yatağın üstüne uzanmıştı.karnından sesler gelince mutfaga indi.dolabı açıp birşeyler çıkardı ve yemeye başladı.ama pek yiyememişti.saate baktığında saat 21.49 du.

Güney :acaba songül uyudu mu?

Diyerek yukarıya çıktı. Odanın kapısını yavaşça açtığında songül az önceki şekilde arkasını dönük bi şekilde kitap okuyordu.kapıyı sessizce kapatıp aşağıya indi.canı pasta istediği için pasta malzemelerini çıkarıp yapmaya başladı.

...

Güney mutfağı batırmıştı.çikolatalı krema masanın üstüne biraz dökülmüştü ama yine de pasta güzel gözüküyordu. Pastayı biraz dolaba koyup oturdu.

...

Güney pastadan bir dilim kesip odaya çıktı. Songülün kapısını açarak

Güney :şey..songül! Uyudun mu?

Songül :hayır.

Diyerek kapının olduğu yere doğru döndü.

Songül :elindeki ne ?

Güney :canım pasta istemişti de ondan yani pasta yaptım.

Songül :pasta mı?

Güney:yer misin ?

Songül :sen mutfağa git ben üstümü giyinip geliyorum.

Güney :tamam

Diyerek mutfağa inmişti.

...

Dün akşam uyuyakalmışım 🙈🙉🙊 sizi seviyorum ♡

ZORAKİ EVLİLİK; SONGÜN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin