işler

818 47 5
                                    

Sabah olduğunda güney yataktan kalkıp yüzünü yıkamışı.sonra üstünü değiştirip telefonunu eline aldı ve hazırlık için gerekli olan yerleri aradı.

...

Songül bebeğin aglamasıyla kalkmıştı. Eylül ise kahvaltıyı hazırlamış songülü bekliyordu.

Eylül :songül nerdesin canım?

Songül :geliyorum

Diyerek bebeği alıp aşağıya indi.

Eylül : topladın mı kendini canım?

Songül :evet canım ama biraz daha burada kalsam iyi olur.

Eylül :tabi ki!

Diyerek masadankalktı.

Eylül : canım ben iki saat falan serkan'a gidicem tek kalabilirsiniz dimi ?

Songül :tabi ki

Dedi gülümseyerek.

...

Songül evde otururken eylülün gitmesinin üzerinden bir saat geçmişti. Acaba şimdi ne yapıyordur diye düşünürken kapı sesi duyuldu,kapıyı açtığında elinde çiçekle bir adam gördü elindeki deftere baktığında çiçekçi olduğunu anlamıştı.

Songül : buyrun !

Adam:bu çiçekler size

Diyerek çiçekleri songule uzattı. Songül gulumsemisti ama biraz da şaşkındı.

Adam:şurayı imzalar mısınız!

Diyerek kalemi uzattı songül imzaladıktan sonra kapıyı kapattı. Çiçekleri burnuna götürüp kokladiktan sonra yere bir not kağıdı düştü. Üzerinde not olacağını tahmin etmemişti bu işler pek güneye göre değildi çünkü...notu eline alıp okudu.

Not:akşama bebeğin işlerini hallet saat 20.00 da almaya geleceğim ♡

Yazıyordu.

Songül : of güney!

Diyerek güldü acaba nereye gideceklerdi. Songül koltuğa uzanarak düşünmeye başladı. Ne düşündüğünü o da bilmiyordu ama ne giysem acaba diye düşündü telefonu çaldığında açtı. 1 sesli mesaj yazısını okuyunca açtı ve dinlemeye başladı.

Sesli mesaj: üstüne ne giyeceğim diye düşünme! Eve göndereceğim :) bugün seni ne kadar sevdiğimi anlayacaksın ♡

Songül tekrar gülümseyerek

Songül : beni sevdiğini biliyorum zaten ...

...

Yarım saat sonra eylül hala gelmemişti kapı tekrar çaldığında ayağa kalktı ve kapıyı açtı ve kapının önünde duran kocaman paketi aldı. Üzerinde yapıştırılmış bi not vardı .

Not: şimdi bunları giymeden önce işlerini hallet anladın sen..sonra giyin ve beni bekle ♡

Yazıyordu. Songül anlamamıştı ama saskinca kapıyı kapattiginda düşündü.

Songül : işlerim?

Biraz düşündükten sonra..

Songül : tabi ya bebekten bahsediyor

Diyerek ayağa kalktı. Odaya gidip bebeğini kucağına aldı...

Şimdilik kısa bölüm atayım dedim :) ♡

ZORAKİ EVLİLİK; SONGÜN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin