Güneyin kafası karışmıştı.'Cenk,Mert,Burak ?'..
...
Songül arda ile kaderin evine girdiğinde kader yemek yapıyordu.
Kader:getirdin mi arda'yı?
Songül :evet..
Dedi üzgün bir şekilde arda'yı koltuğa bırakarak.
Kader :songül..ağlama artık kardeşim, düzelecek herşey!
Songül :hiçbirşey düzelmeyecek anlıyor musun..bu işin sonu boşanmakla biter.
Kader yaptığı işi bırakıp songülün yanına geldi.
Kader:saçmalama!
Songül hiçbir cevap vermemişti.
Kader :boşanmak falan yok..bi iki güne barisirsiniz..
Songül :ne güney beni affedecek ne de ben onu anlıyor musun ?
Kader :tamam, hadi gel yemek yiyelim
Diyerek birlikte masaya oturdular.
...
Güney ise arda ve songül olmayınca evin çok sessiz olduğunu farketti..İçki içmeye başlamıştı.Televizyonu açıp biraz kanalları gezindikten sonra geri kapattı.hiçbirşey yapmak istemiyordu.İçki şişesini duvara doğru fırlatıp kırılan şişeye bir süre baktıktan sonra ayağa kalkıp odaya çıktı. Yarı sarhoş hali ile kendini uykunun kollarına bırakmıştı.
...
Kader evindeki misafir odasını songule göstermişti ki arda ağlamaya başlamıştı.
Songül :eee..mamasını da alamadım evden .
Kader:marketler kapalıdır şimdi.
Songül :tamam tamam,ben hemen alıp gelirim evden hem eşyalarını da alırım arda'nın..
Kader:geliyim mi ?
Songül :yok ya sen arda ile kal..
Kader:birşey olursa ara!
Songül :tamam
Dileyerek evden çıktı.
...
Songül eve girdiğinde ışıklar kapalı olduğu için güneyin uyuduğunu anlamıştı ve ışığı yakmadan mutfağa girmişti. Arda'nın mamasını alıp arda'nın odasına çıkacaktı ki güneyin yere fırlattığı içki sisesinin parçaları ayağına batmıştı.Songül sesli bir şekilde
Songül :ahh!
Diyerek bağırmıştı.
...
Güney aşağıdan gelen sesle kendine gelmişti. Odanın ışığını yakıp merdivenlerden aşağıya indi ve salonun ışığını yaktı.yerde ayağı kanayan songülü görünce yanına eğildi.
Songül :ben gidiyordum..birşey unutmuştum da !
Güney:dur,elini çek bi..
Songül elini çekince ayağının altı kan olmuştu.
Güney :off ne kadar malım..firlattim bunu buraya,ben hemen geliyorum!
Diyerek yukarıya çıktı.
Güney geldiğinde songülün ayağındaki kanları temizleyip sarmıştı.Songül yavaşça ayağa kalkıp çantasını yerden aldı ve kapıya doğru yavaş yavaş yürümeye başladı.Güney :dur..gitme!
Songül :gidiyorum ben! Bu sefer bana inanmayacaktın ya,bende bu sefer seni affetmeyeceğim..
Diyerek evden çıktı.telefonunu çıkarıp taksiyi aramıştı. Taksi evin önüne geldiğinde taksiye binip kaderin evine gitti.
...
Songül eve yavaş yavaş yürüyerek girdiğinde arda'nın mamasını hazırlayıp yedirdi.kader uyumuştu. Songül'de bebekle birlikte yatağa yatıp uykuya dalmıştı.
...
Güney yerdeki cam parçalarını toplamış ve koltuga uzanmıştı , biraz düşündükten sonra uykuya dalmıştı.
...
Bu hafta içi bölüm gelmeyebilir ama bu akşama kadar 3-4 bölüm daha atarım ;) ... haftasonları çok bölüm atarım ama hafta içi pek okuldan dolayı yazamıyorum ♡ oy ve yorum ☆