Ertesi gün başındaki ağrı ile uyanan Songül yatakta doğruldu ve yanında yatan güneye,arda'ya bakarak gülümsedi. Arda'yı yavaşça kucağına alıp göğsüne yasladı ama başı çok ağrıdığı için geri bırakmak zorunda kaldı.ayağa kalkıp çantasını karıştırdı ve ağrı kesici ilacını bulmuştu. Ilaç içip yatağa uzandı ve gözlerini kapattı. Ardından güney yatakta dönerek gözlerini açtı.
Songül :güney..
Güney :iyi misin aşkım ?
Songül :başım ağrıyor biraz ama iyiyim.
Güney :bugün dinlenelim o zaman.
Songül :tamam..kahvaltiyi burada yapsak.
Güney :olur..
Diyerek ayağa kalktı.Arda 'ya baktı ve gülümsedi.
Güney :ay nasıl uyuyor bu..
Diyerek banyoya girdi ve yüzünü yıkayıp tekrar çıktı.
Güney :ulan..ne ara uyandin sen?
Diyerek arda'ya baktı.Arda güneye bakarak gülmeye başlamıştı.
Songül kafasını yastığa koydu ve gözlerini kapattı .
Güney :hadi kalk sevgilim.
Songül:daha kahvaltimız gelmedi ki !
Güney :kalk sen ama..
Songül :ya güney!
Güney :iyi uyu songül.
Songül güneyin böyle demesine bozulup ayağa kalkmıştı.
Songül :illa su günümü bok edicen dimi !
Diyerek yüzünü yıkamaya gitti.güney arkasından bağırarak
Güney :küfür etme songül.
Songül ayaklarını yere sürte sürte güneyin yanına geldi ve kucağına oturdu.
Songül:neden ?
Güney :arda var aşkım.
Songül :sende ediyorsun!
Güney :tamam bende etmeyeceğim bundan sonra..hadi kalk üstümden biraz işlere bakmam lazım.
Songül :iki dakika oturmaya gelmiyorsun sende..
Güney :hadi sevgilim..cevherlerini geceye sakla .
Songül :ugrasamam senle..ne yazık ki.
Diyerek tıklanan kapıyı açtı. Kahvaltı masası gelmişti.
Songül :aşkım gel hadi.
Güney :tamam
Diyerek kahvaltı etmeye başladılar.
...
Güney biraz işi olduğunu söyleyip otelden gitmişti. Songül uyuyan arda'nın yanına uzanmıştı.canı sıkıldığı için ayağa kalkıp bavuluna koyduğu kitabını eline aldı..kendisinin evlendiği gibi zoraki evlilik ile ilgili bir kitapti. Ona cesaret veren bu kitabın icindekilerdi. Hikaye benzerliginden dolayı..
Songül daha önce sayfalar okuyup bitiremediği kitabı tekrar açtı. 'Aynı evde istemediği adam ile yaşıyordu kadın..adam içiyor, kadın toplamak zorunda! ' songül kapağını açtığında yüzbinlerce kez bu yazıyı okurdu ve geçmişini hatırlardı .hamileyken güneyin ona yaptıkları..daha sonra kaldığı sayfaya geldi ve okumaya başladı. " o gün hamileliğinin 7.ayına girmişti..." diye başlayan bölümünü okumaya başladı....
Songül canı sıkılana kadar kitap okuduktan sonra arda'ya baktı.parmaklarını ağzına sokup duruyordu.doktor daha önce bu konuyla ilgili bilgi vermişti. Arda'yı kucağına aldı ve ellerini silmeye başladı.
Songül :rahat dur aşkım..mikrop kaparsın sonra hasta olursun.
Diyerek arda'nın burnuna bir öpücük bıraktı.
...
Saatler geçtiğinde songül güneyi aramıştı.
Songül :alo..aşkım sözde tatile geldikte sen neredesin acaba !
Güney :geliyorum aşkım.
Songül :arda ile restorana iniyoruz..oraya gelirsin.
Güney :tamam aşkım.
Diyerek telefonu kapattı. Songül arda'yı giydirerek odadan çıktı ve restorana indi.yemek sipariş edip etrafa bakmaya başladı.
...
Güney geldiğinde songül'ün karşısına oturdu.
Songül :neredeydin bakalım güney bey?
Güney :boşver bi kaç işim vardı .
Songül :ne işi?
Güney :ya songül..annemler.
Songül :lafı ağzında geveleme de konus!
Güney :annemler buraya gelmişler .
Songül :oha..nasıl!
Güney :bizi bulamamıslar evde.,tatilde olduğumuzu öğrenince de biz de tatil yaparız diye gelmişler!
Songül:güney..senin annen yüzünden ikinci cocugumuzu kaybettik ! Gelse bile yüzüne bakmam..muhatap olmam.
Güney :ya songül..annem artık öyle değil..
Songül :beni ilgilendirmez orası!
...
Ayy..çok yorgunum size uzun zamandır yazmıyordum..diğer kitabımın yb'si gelir ...