barışma

1K 48 20
                                    

Songül saatin 18.30 olduğunu farkettiğinde bebeği emzir
0mis ve eylülün yardımıyla hazırlanmıştı.i Zaman bi türlü geçmiyordu. güneyi çok ozlemisti.

...

Güney herşeyin hazırlığını bitirdiğinde masaya göz gezdirdi.saate baktığında 19.00 a geliyordu.Arabasını alarak biraz gezmeye başladı.

,,,saat 19.55...

Güney eylülün evinin önünde kornaya basmıştı. Songül kapıyı açarak arabaya bindiğinde

Güney : allahtan gideceğimiz yerde sadece ikimiz olacağız!

Songül : neden ki ?

Dedi saskınca

Güney : elbise beklediğimden de kısa gelmiş te ondan .

Songül : hmm..söyleseydin başka giyerdim.

Güney : olsun

Dedi arabayı çalıştırarak ...

...

Songül ve güney bir evin önünde durdular ama ev onların evi değildi, içeri girdiklerinde ışıklar kapalı ama yerlerde duran mumlar sonucunda önünü gorebiliyorlardı.biraz daha ilerledikten sonra kocaman salonun ortasındaki masanın yanına geldiler.güney songülün sandalyesini çekti ve songül oturdu...güney ise yemek servislerinin başlaması için iki dakika gittiğinde songül gözlerini evin içinde gezdiriyordu hiç birşey yoktu yerdeki güller ve mumlar haricinde..

Güney :hadi başlayalım .

Songül : peki..de neden böyle birşey yaptın özür dilesen yeterdi.

Güney : seni sevdiğimi göstermek için..

Songül : bu bu biliyorum zaten.

Güney : emin olman için

Diyerek yemeğe başladılar.

...

Yemekleri bitirdiklerinde songül telefonunu açıp saate baktı.bir saat geçmişti.

Güney:rahat ol biraz

Diyerek gülümsedi. Yerinden kalkıp songülün yanına geldi.cebinden bir kutu çıkarıp açtı ve içinden bir kolye çıkararak songülün arkasına geçti.

Güney : bu boynunu boş bırakma bir daha aşkım.

Dedi kısık sesle.sonrada kolyeyi songülün boynuna takıp ellerini aşağıya indirdi.elbisenin üstünü biraz aşağıya indirerek songülün göğüslerinin üstünü elledi (yani elbisenin üstünde kalan yerleri XD).

Songül : dur güney

Diyerek ayağa kalktı.

Güney : ne var kızım ya !

Songül : evimize gidince aşkım

+18 oldu burası :) biliyorum kötü yazdim ama elimden aklımdan gelen bu ❤

Diyerek güldü güney songülün dudaklarına dudaklarını yaklastirdi ve hafif hafif öpmeye başladı .

Güney : gel benimle

Diyerek songülün elinden tutup merdivenlerden çıktılar odalardan birine girip öpüşmelerine devam ettiler gittikçe kuvvetlenen öpüşmeleri sonrasında güney songülü yatağa itip üstüne çıktı .elbisesini çıkarmaya çalışıyordu songül ayağa kalkıp elbisesini çıkardığında güney de üstünü çıkarıyordu. Yatağın içine girip aynı pozisyona geri dönüp öpüşmeye devam ettiler.Güney biraz aşağıya inerek songülün sütyenini çıkardı göğüslerini hafif hafif öperken bi anda hızlandı..sonunda songülün iç camaşırını da çıkararak kendisininkini de çıkardı. Songülün karnına geldiğinde songül güneyin kesik kesik nefes alıp verdiğini hissetti.ama güney durmamış ve songülün bacaklarını ayarlayarak yavaşça içine girmişti. Bu durumdan ikisi de zevk alıyordu güney songülün içine boşaldığın da içinden çıktı ve songülün yanına uzandı songül güneyin dudaklarına uzun bir öpücük bırakarak yastığa kafasını tekrar koydu.

Güney :sonunda..

Songül gülerek güneyin elini tuttu.birbirlerine bakıp gözlerini kapattılar.

...

Songül sabah saat 9.50 de gözlerini açmıştı etrafa bakıp şaşırarak doğruldu üstüne örtüyü çektiğinde güney songule yüzünü dönüp gözlerini araladı.

Güney : noldu aşkım?

Songül : gidelim mi aşkım arda uyanmıştır kesin.

Güney: biraz daha uyuyalım aşkım.

Songül : güney arda acıkmıştır hadi kalk.

Güney arkasını dönüp inatla gözlerini kapadığında songül güneye eğilerek boynuna bir öpücük bıraktı,

Songül:ben dusa gireyim sonra sen girersin .

Güney : tamam

Diyerek uyumaya devam etti songül dolapları açtığında içinden açılmamış pakette bornoz ve bir kaç havlu buldu.bornozu alarak dusa girmişti...

...

Güney : songül bu ev bi arkadaşımın dün için istemiştim de..birazdan hizmetçi gelip buraları temizler.

Songül : saç kurutma makinası var mı güney ?

Güney cekmecelere bakarak

Güney : al aşkım

Diyerek eline verdi.

...

Eylül : barıştınız mı ?

Songül : evet birazdan gideceğiz canım sana da çok sağol..arda nerde ?

Eylül : hiç uyanmadı yukarıda.

Songül odaya gelip üzerini değiştirdi. Bebeği alıp aşağıya indi.

Eylül : güney kapıda bekliyor.

Songül : görüşürüz canım

Diyerek eylüle sarıldı sonra da arabaya bindi...

Evett...yeni bir kitabım var arkadaşlar o kitabım olduğu için aşk mı nefret mi songün kitabına adı benziyor ama konusu farklı olacak :) kitap konusu asla benzemiyor kimsenin yazdığı kitabın konusunu aynı olup değiştirerek yazmak o kişiye saygısızlıktır ve birkaç kitap görüyorum böyle sadece songün kitapları değil ama o kitaplarıda okuyorum kediruhsuz'a sonsuz saygılar 🙏

ZORAKİ EVLİLİK; SONGÜN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin