Güney: tabi tabi
Dedikten sonra eve geldiklerinde güney hızlıca odaya çıktı. Songül ise mutfağa gidip su içti. Songül salona geçerken bebeğin ağladığını duydu ve bebeği kucağına alıp odasına götürdü altını değiştirip emzirdi ve uyutarak kendi odasına geldi.
Songül : güney..neden yattın bu saatte ?
Güney : uykum geldi songül!
Dedi gözlerini kapatarak
Songül : trip mi atıyorsun bana bir de ?
Güney : ışığı kapatır mısın songül!
Songül :saat daha 21.30 güney!
Güney : yarın şirkete gitmem gerekiyor erkenden...
Songül : off,senin tribini cekmeyecegim güney!
Dedi ve ışığı kapatarak odadan çıktı. Güney ise songülün kendisinden sıkıldığını hissediyordu . 'Beni istemiyor beni kafaya bile takmıyor ' dedi kendi kendine...Songül ise acaba güneye ne oldu diye düşünüyordu. Odaya çıksamıydı acaba diyerek düşündü ama güneyin uyumusolacağını düşündü.
...
1 saat sonra..
Songül televizyonu kapatıp odaya girmişti ama güney uyumamıştı duş alıyordu. Songül üstünü değiştirmek için üstünü çıkardığı sırada güney odaya girdi..songülün üstünde sadece iç çamaşırları vardı.
Güney : noldu niye saklıyorsun ki gördüm her yerini zaten
Dedi ama songül hiçbirşey yapmamıştı kendi aklına geleni söylüyordu.
Songül : ne diyorsun güney saçmalama ya hem ne bu iş sen hayırdır ya sabahtan beri bi tripler ?
Güney :songül sana bişey sorucam dürüstçe cevap ver!
Songül : sor bakalım.
Güney : boşanmak mı istiyorsun ?
Songül :ya güney cidden seni anlayamıyorum her gece birlikte olalım tamam mı o zaman maden sürekli birlikte olmak istiyorsun olalım seni gerçekten seviyorum ama sana baştan söylüyorum eğer arda 2 yaşını geçmeden hamile kalırsam o bebeği senin yüzünden aldırırım ben 2.bi çocuğu çekecek kadar da güçlü değilim anlayabiliyor musun! Bakmaktan korkuyorum ya bakamazsam güney? Seninle her gece birlikte olmayı bu yüzden istemiyorum ama peki sen kazandın
+18 bölüm cizgiden sonra devam edebilirsiniz rahatsız olacaklar okumasin 😊
Songül odanın kapısını sertçe kapatıp güneye yaklaştı.
Güney : napıyorsun songül?Songül :istediğini yapicaz
Diyerek güneyin boynuna sarıldı.
Güney :ben istemiyorum bu seferde
Dedi songülün ellerini çekerek. Songül ise güneye artık gününü göstermesi gerektiğini düşündü ve elleriyle güneyin beline sardığı havluyu indirdi.
Songül : hadi bakalım
Diyerek arkasını döndü, güney biraz durduktan sonra
Güney : peki !
Diyerek songülün iç çamaşırlarını çıkarıp songülün dönmesini bekledi.Songül askılarını da kollarının arasından çıkararak Güneye döndü. Güney ise artık dayanamamış ve songülü duvarla bulusturmustu dudaklarına doğru eğilip songülün gözlerine baktı o da istiyordu bunu..Güney songülün sırtına elini koyarak yatağa yatırıp üstüne çıktı.
Songül: sıra bende..
Güney cevap vermeden songülün göğüslerine öpücükler konduruyordu arada bir ucunda dilini gezdirip ısırıyordu.ikisi de bu işten zevk almaya başladığında güney biraz daha aşağıya inerek vajinasını yalamaya başladı.Songül kesik kesik inliyordu ve güney daha fazla dayanamayıp songülün içine girdi daha hızlı gel-gitler yapmaya çalışıyordu. Ikisi de ter içinde kalmıştı güney boşaldığın da songülün içinden çıkıp yanına uzandı.
+18 bitmiştir...
Songül : seni seviyorum
Diyerek güneyin göğsünün üstüne yattı.güney tek elini songülün beline sararak
Güney : devam edelim mi ?
Songül :uykum geldi güney uyusak?
Güney: tamam o zaman uyuyalım...
Diyerek songülün boynuna bir öpücük bıraktı.
Güney :bende seni seviyorum.
Diyerek uykuya daldılar ...
Evett..yb atamadım k.b buyrun yb :) diğer kitabın yb'side öğlen gelir . 👋