...
Güney ve songül alışveriş merkezine girip gezerken mağazalara göz gezdiriyorlardi.
Songül :ben biraz kıyafet alıcam hayatım..siz bekleyin beni isterseniz?
Güney :şurada ki oyuncaklara bindiricem.
Songül:tamam dikkat et güney.
Güney:tamam
Diyerek ikiside ayrılmıştı.Songül mağazaya girip kendine kıyafet bakıyordu güzel bulduğu birkaç elbise ve başka eşyaları alarak kabine girdi...
Güney ise bebeği tutup oyuncağa bindirmişti.sonra canı sıkılıp bebeği kucağına alarak gezmeye başladılar....
Songül kıyafetleri seçip satın aldıktan sonra guneylerin olacağı yere geldi ama ikisi de yoktu telefonunu çıkarıp güneye mesaj attı.
Güney songülün attığı mesajı görünce oyuncakların olduğu yere geldi.Songül :niye burada beklemiyorsun güney ya !
Diyerek güldü sonra elindeki poşetleri(paket falan işte) uzatarak
Güney : niye verdin bana şimdi bunları?
Songül :taşıman için aşkım
Diyerek güneyden bebeği aldı.Güney songülün elindekileri alarak yürümeye devam etti ,biraz daha yürüdükten sonra bebek giysilerinin bulunduğu bir mağazanın önüne geldiler. Içeri girdiklerinde evde bulunmasına rağmen yine birşeyler aldılar.
Güney :songül yeter canım artık hadi gidelim.
Songül :dur daha sana alicaz, makyaj malzemesi alıcaz...
Diyerek güldü güney ise artık kollarının agrıdığını farkedip elindekileri orada bulduğu bir masaya bıraktı.
Güney :gel yemek yiyelim hadiDedi karnı aç olmasa da yorgunluktan yemek istiyordu.Songül kafasını sallayıp oturdu bebeği kucağında tutarken
Songül : hadi sipariş et güney
Güney :tamam
Diyerek sipariş ettiler.
...
Güneyin çilesi tekrar başlamıştı ama son kalan makyaj malzemeleri olan yere girip biraz fazlasıyla satın aldıktan sonra alışveriş merkezinden çıkacaklardı ki
Songül:guneyyy hadi koş bana şu ayıcığı al gel
Güney :songül sonra alırız güzelim elimdekileri görmüyor musun?
Songül :banane ya al..
Güney :songül bebekleşme hayatım
Dediğinde songül hizlica ilerlemeye başlamıştı güney arkasından bağırarak
Güney : bekleyin geliyorum
Diyerek ayıcığı satan magazaya girdi orada bulunan çalışan 'yardım ediyim efendim'diyerek ayıcığı arabaya taşıdı.
Songül:ayy ! Yerim seni aşkım.
Güney :beni mi
Dedi gülerek
Songül :hayır ayıcığı..
Diyerek ayıcığı arda'nın yanına koydu.Güney ise arabaya binerek
Güney : songül hayatına birşeyler girdikçe beni unutuyorsun..
Songül :yok ya , ne demek!
Güney : arda geleli kaç ay oldu kızım o aylar içerisinde bir kere birlikte olduk başka..başka yok eğer ben sana öyle bi gece hazirlamasaydim birlikte olamaycaktik o gece..
Songül :tamam boşver ya !
Güney :haksız mıyım?
Songül :haksızsın!
...
Gece bir bölüm atmak istedim size bir soru soracağım ; bidaha ki bölüm +18 olsun mu?