Songül telefonu kapatmıştı.
Güney:ne dedim ben şimdi ya !
Diyerek telefonu masaya bıraktı ve kafasını yastığa gömdü.
Güney:siktiğimin baş ağrısı uyutmuyor da! Şimdi songül olsaydı..
...
Songül güneye sinirlenip telefonu yatağa fırlattı.
...
Güney:songül gelse keşke..giderdi iste baş ağrısı falan.
...
Songül üstünü giyinip evden çıktı. Ve eve geldi kapıyı iki üç kez çaldığında güney kapıyı açmıştı.
Güney :oha geldin mi ! Ciddi misin ? Cidden sevişicez mi !
Songül :sus bi bari dışarıda deme..eğer gecmezse seni keserim güney!
Güney :geçecek merak etme.
Diyerek songül ödenir girdi ve kapıyı kapattı. Güney Songülün kolundan tutup koltuğa yatırıp üstüne çıktı.
+18 içerikli...
Songül :seninle barıştıgımı falan sanma ..
Güney :hıhı.
Demişti songülün gömleğinin düğmelerini açarak.
Songül :gidicem bak sonra diyorum..
Güney :tamam
Diyerek songülün gömleğini çıkartıp yere attı.Songül 'de güneyin ustundekini çıkarıp fırlatmıştı..Güney songülün göğüslerine öpücükler konduruyordu , sütyenini çıkarıp yere fırlatmıştı.Güney deli gibi öpüyordu songülün vücudunu..Songül ise zevkten eriyordu.
Güney :hemen yapıyım mı?
Songül :naparsan yap !
Diyerek güneyin dudaklarını öpmeye başlamıştı. Güney ise songülü tamamen soyup Kendi de soyunmuştu. Songülün karnına küçük küçük öpücükler bırakırken bacaklarını aralayıp yalamaya başlamıştı.
Songül :güney..geçti lan çekil!
Diyerek güneyin saçlarından tutmuştu.
Güney :songül..durmamı bekleme !
Songül :güney..hadi o zaman !
Güney geriye çekilerek songülün içine girmişti. Eğilip songülün dudaklarını öpmeye başlayıp içinde gel-gitler yaparak boşaldı ve içinden çıktı.Songülün kolunu kaldırarak yanına uzanmıştı.
+18 bitti..Songül o zaman ki haliyle güneye sarılıp uykuya dalmıştı. Güney ise koltuğun yanında duran örtüyü alıp üstlerine örttü. Songülün dudaklarına öpücük kondurarak uykuya dalmıştı.
...
Alın bugün ki son yb.. haftaya görüşmek üzere... ♡♡♡