kavga :(

623 51 11
                                    

Güney ne yapacağını şaşırmıştı.sinirlendiği için yumruklarını sıkmaya başlamıştı ama onların gülerek konuştuklarını görünce daha fazla dayanamamıştı.sinirli sinirle cafeye girdi.

Güney :noluyo lan burda !

Diyerek cenkin yakasından tutup ayağa kaldırdı.

Cenk:çek o elini lan.

Güney:siktir git lan şuradan!

Diyerek cenke yumruk atmıştı cenk yere yıkılırken güney merti yakasından tutup bi yumrukta ona geçirmişti. Songül ise güneyi tutmaya çalışıyordu.

Songül : dur güney..dursana !

Güney :sus lan

Diyerek merti yumruklamaya devam ediyordu ki cafenin güvenliği gelerek kavgayı ayırdı.arada güneye de yumruk attıkları için kaşı patlamıştı,güney songülün kolundan tutarak

Güney :yürü.

Songül hiçbirşey deneyerek dışarı çıkmıştı. Güneyin az ilerde duran arabasına binmişlerdi,songül ağlamaya başlamıştı.

Songül :herşeyi yanlış anladın güney..

Güney :neyi yanlış anladım lan kahkahalarla guluyordunuz.

Songül :onlar..onlar kaderin arkadaşları!

Güney :siktir git lan kadermiş! Senden zaten supheleniyordum ,bravo..

Songül :benden niye şüphelendin ki,herşeyi yanlış anladın geldin rezil ettin..Ben şimdi nasıl onların yüzüne bakacağım nasıl kaderle yüzyüze konusabilecegim?

Güney :zaten bidaha bakamazsın !

Songül :güney..saçmalama yeter artık ya anlattım işte niye anlamıyorsun ?

Güney :çünkü..çünkü anlattigin herşey yalan..biz sürekli aldatma yüzünden kavga ediyoruz ! Peki bunu kim hissettiriyor sen..yalan söylüyorsun songül! Bu sefer sana inanmayacağım...

Songül :ya güney..

Güney :sus!

Diyerek arabayı eve doğru sürmüştü.arabadan inip eve girdiklerinde güney odaya çıkıp songulun eşyalarını bir bavula koydu ve aşağıya indirdi.

Güney :şimdi git bu evden !

Songül :saçmalama güney..dinle !

Güney :dinlemek istemiyorum

Diyerek songülün kolundan tutarak evden attı. Bavulunuda fırlatarak kapıyı kapattı,songül yağan yağmurla birlikte yere çökmüş ağlamaya başlamıştı. Güney ise kapının arkasında yere çökmüş ağlıyordu.

...

Kısacık bir bölüm..yb 2 veya 3 te gelir :))

ZORAKİ EVLİLİK; SONGÜN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin